IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : huisdier Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 11-04-2002 14:55 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb eerst even op "zoeken" geklikt om er zeker van te zijn dat er nog niet een specifiek onderwerp over bestaat, dus vandaar dit nieuwe topic.

Heb je huisdieren (gehad)? Zo ja: wat/naam?

Wil je huisdieren? zo ja: wat? waarom??

Dan zal ik beginnen. Iets wat allang bekend is, is dat wij 5 katten (eigenlijk 6) hebben: Cyriis (14), Ramsey (8), Cronos (6), Barlow (2) en Hickey (2). Eigenlijk hebben we nog een kat Murray (14), maar die vond het niet meer leuk bij ons en woont sinds een jaar bij de overbuurvrouw.

We hebben ook 2 fretjes gehad (Toeter en Mercury), maar Mercury is overleden aan een bijniertumor en voor Toeter hebben we toen een ander goed huis gezocht, omdat zij niet heel lief was (vals kutbeest).

Verder heb ik nog zo'n 6 vogelspinnen gehad, maar die heb ik op een gegeven ogenblik wegens "geen zin meer in/tijdgebrek" aan mijn broer geschonken.

Ook nog 2 hamstertjes (geen idee meer hoe ze heetten), die op een gegeven ogenblik zich hadden vermenigvuldigd ... dus noodgedwongen hebben we hun toen uit elkaar gehaald.

Altijd heb ik al een hond willen hebben, maar Devoraz vond het nooit een goed idee. Nu na ruim 12 jaar heb ik het eindelijk voor elkaar, ik mag een hond. Echter, we moeten nog wachten tot we nog maar 2 katten over hebben, want ik kan het echt niet maken (tegenover de katten en het nieuwe hondje) om dat zomaar bij elkaar te gaan zetten. Katten zijn dus geen honden gewend.

Ik heb mijn oog al een hele poos geleden op een bepaald ras laten vallen, een Basset Artésien Normand, da's een Franse Basset Hound dus. Ze zijn wat fijner/slanker dan een Engelse Basset. Het is een hond van het soort "Brak". Vroeger werden ze voor de jacht gebruikt.

Hier een fotootje...



Nu nog zo'n 8 jaar geduld...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-04-2002 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Aaahh leuke hondjes !!!!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 11-04-2002 14:58 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 11 april 2002 14:57 schreef Jenje het volgende:
Aaahh leuke hondjes !!!!


ja he? die kleintjes zijn trouwens de puppies... maar dat had je al door, lijkt me...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-04-2002 14:59 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hond Joris, hond Argus (allebei dood) en nu een hond Klipper en die is METAL . Maar ja ik woon al een tijd niet meer bij m'n ouders dus eigenlijk telt dat niet. In de studentenafdeling waar ik ga wonen hebben ze drie huiskatten, lijkt me ook wel lachen.

Verder wil ik later zelf ook een hond, ik wil hem Adolf noemen (of misschien Heinrich), lijkt me cool, honden zijn stoer als ze maar niet te groot zijn, en ook niet te klein (van die grasbeffers).


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-04-2002 15:01 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

hehe, leuke namen.



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-04-2002 15:03 by madeline usher Profiel van madeline usher

-Twee zebravinken : erg grappige en sympathieke beestjes,zijn erg oud geworden
-Noddy het katertje(is helaas verdwenen,waarschijnlijk ontvoerd of doodgereden)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-04-2002 15:03 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ja misschien geef ik hem ook wel het bijbehorende kapsel Vragen mensen 'wat voor ras is-ie' zeg ik 'ja, ariër, wat dacht je dan?'. Damn wat flauw .


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-04-2002 15:04 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

Ook al bekend: Paul en ik hebben twee katten, Terra en Mika.....

Verder heb ik een paard, Rodi, maar die woont niet echt in huis, maar in de tuin van mijn moeder


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 11-04-2002 15:07 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Er zijn wel al huisdieren topics hoor, maar goed, die zijn wat minder specifiek, en de search geeft ze niet weer heb ik net gemerkt.

Mijn beestjes:

Hondje Whappie, poes Millie.



(Grijze hondje is niet meer helaas, die was van mijn moeder.)





[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 11-04-2002 15:10]


Dead things grow from deep inside...


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 11-04-2002 15:08 by Trotz Profiel van Trotz

Ik heb op het moment geen huisdier, maar ik zou graag een zwart witte boeren fox willen hebben. Zoiets:



(PS check die evil corpsepaint )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-04-2002 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Niks nakkes nada.

Ach soms mag ik het hondje van SheRa ook een beetje gebruiken als mijn diertje


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 11-04-2002 15:13 by Nemesis Profiel van Nemesis

Een hond, Lady, jaja origineel...
katten, 9, namelijk: Fluf, Poekie, Stippie, Fireball, Bigfoot, Amadeus, Pavarotti, Roderick en Lancelot.
Ik heb zelf nog een konijn, Snoopy. En tellen koeien ook als huisdier? In dat geval hebben we wel een héleboel huisdieren...


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 11-04-2002 15:15 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

Ik heb 1 hond (teef) van 1 1/2 jaar oud die (af en toe ) luisterd naar de naam PATUCHA. Dan heb ik 3 katten, Angel (3 jaar), Vlekje (12 jaar) en Faisca (= Vonk, 2 jaar).

In de toekomst zou ik nog heel graag een bull-terrier willen hebben, dat vind ik echt geweldige beesten. En ik wil een slang, had er 2 maanden geleden bijna één gekocht, maar ze hadden geen gras slangen meer, en het idee om een lief muisje in zo'n bak opgegeten te zien worden staat mij niet aan, dus ik wacht er no ff mee.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-04-2002 15:18 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

ALs je die muisjes elkaar ziet opeten dan vindt je ze niet meer zo schattig hoor. En na 3x zien hoe een slang zo'n muis wurgt, is dat ook niet meer bijzonder.



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 11-04-2002 15:20 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Ik heb een paar Russische Dwerghamsters gehad. Was heel leuk, tot het vrouwbeestje kleintjes kreeg, en ze voor onze neus doodbeet!

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 11-04-2002 15:21]


Dead things grow from deep inside...


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 11-04-2002 15:21 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

quote:
Op 11 april 2002 15:18 schreef Azagthoth het volgende:
En na 3x zien hoe een slang zo'n muis wurgt, is dat ook niet meer bijzonder.


Nee Azzie, ik zou dat niet kunnen, ik vind het ook niet erg om te zien, maar het geven, dan voel ik me net die psyco moordenaar Charels Manson


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-04-2002 15:23 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Sorry, de foto is groot. Maar dit is mijn huisdier:




FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-04-2002 15:26 by FireFox Profiel van FireFox

ik heb een hond (naja mn pa eigenlijk) en t arme beest heet niet lachen, Tippy
(foto is nogal geel komt door prehistorische scanner)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-04-2002 15:31]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-04-2002 15:30 by madeline usher Profiel van madeline usher

Spitz en ik gaan ons een koppel witte muizen aanschaffen...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-04-2002 15:30 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 11 april 2002 15:21 schreef Shadowlands het volgende:
Nee Azzie, ik zou dat niet kunnen, ik vind het ook niet erg om te zien, maar het geven, dan voel ik me net die psyco moordenaar Charels Manson


Doet me denken aan een vriend van mij, die had een keer een muis gekocht om aan een rattenslang te voederen. Dus wij zaten bij een ander vriend thuis voor zijn terrarium te kijken hoe die slang al 5x mis had gegrepen. En die muis springen en als je goed luisterde, kon je de angst piepjes ook horen. Toen vond die ene vriend van mij het plotseling zielig (het zag er ook wel heel lullig uit), dus moest ie eruit gehaald worden van hem. Daar maken we nu nog steeds grappen over.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-04-2002 15:32 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 11 april 2002 15:23 schreef elessar het volgende:
Sorry, de foto is groot. Maar dit is mijn huisdier: *knip*

cool beest !

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-04-2002 15:33]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-04-2002 15:34 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 11 april 2002 15:32 schreef FireFox het volgende:
cool beest !


Hij kijkt daar heel stoer, maar hij is bang voor ALLES!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-04-2002 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hehehe dat ken ik, mijn zus heeft een megastoere Bouvier, dat beest is zelfs voor een bouvier erg groot.

Maar ze is nog bang van het kleinste hondje ..
Erg lachen beest, ze denkt namelijk af en toe dat ze een schoothondje is.
Onder te kleine tafels kruipen enzo ...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-04-2002 15:38 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 11 april 2002 15:34 schreef elessar het volgende:
Hij kijkt daar heel stoer, maar hij is bang voor ALLES!

das juist lief!


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-04-2002 15:39 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 11 april 2002 15:34 schreef elessar het volgende:
Hij kijkt daar heel stoer, maar hij is bang voor ALLES!

Hij kijkt idd erg stoer.
katten heerschen zeg. Jammer dat ik op mijn studentenkamertje geen kat kan hebben


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-04-2002 15:41 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Nou ik heb
1 kat genaamd azrael..
zie foto..

1 rat genaamd ratje patatje

bij mijn ouders hebben we een flatcoateretriever (hoe je het schrijft? geen idee) hij is overigens ook helemaal zwart..
Ook heb ik bij mijn ouders nog een noorse boskat genaamd moppie (hoe evil)

Verder heb ik nog een ratje gehad maar die is overleden aan longkanker en die nam ik overal mee naar toe echt een super beest.
Verder hebben wij nog 2 boxers gehad, 4 volgels, 6 schildpadden, konijn, 1 hagedisje, 2 salemanders, een muis en mijn broertje heeft nog een rat.
Best wel een beesten boel dus.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen