IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Als jullie Drugs nemen, welke het meeste en waar? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2004 16:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En junks zijn irritant en moeten daarom dood.



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 19-08-2004 16:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Minor detail I forgot.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2004 16:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en ze stinken!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 19-08-2004 16:33 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

En ze zijn gay.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2004 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ze neuken zelfs elfensteen voor een shot!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 19-08-2004 16:36 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Gelukkig wil Elfensteen niet en stuurt ze door naar Jenje.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-08-2004 16:51 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Godver, weer 10 IQ punten kwijt.



Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 19-08-2004 17:22 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 16:31 schreef Elfensteen het volgende:
Overigens zijn harddrugs een stuk verslavender dan alcohol, de kans dat je aan harddrugs verslaafd raakt na gebruik is namelijk groter. Nog een feit.


Het gebruik van XTC (= harddrugs) is dus zeker niet verslavender dan het gebruik van alcohol.

Als je beweert van wel weet je dus totaal niet waar je het over hebt.

XTC is namelijk lichamelijk helemaal niet verslavend. Alcohol daarentegen wel.


Misschien eerst ff nadenken (of beter nog je eens fatsoenlijk in de materie verdiepen) voordat je wat in het wilde weg gaat roepen.



!!! THE SIGN IS ON !!!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 17:25 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ik denk dat Meneer Elf het op het gebruik van harddrugs in het algemeen had, en dat het merendeel van die categorie wél erg verslavend is, al dan niet verslavender dan alcohol.


"Obras son amores y no buenas razones"


Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 19-08-2004 17:28 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

DRUGS OWN ALL YALL ASSES


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2004 17:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

word up ...
bling bling ...


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 19-08-2004 17:32 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Harddrugs in het algemeen ???

Onder harddrugs vallen verschillende soorten drugs en die hebben allemaal een heel ander verslavingspatroon. Die kun je dus echt niet allemaal over 1 kam scheren.

Daarom moet meneer Elf zich misschien eens goed laten voorlichten voordat hij wat in het wilde weg gaat roepen.

En dat geldt trouwens wel voor meer mensen hier. Denken allemaal dat ze de waarheid in pacht hebben maar weten eigenlijk totaal niet waar ze het over hebben.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 17:33 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 17:28 schreef Dopethrone het volgende:
DRUGS OWN ALL YALL ASSES
Hoor ik daar nog berouw van alle vorige zinloze, off-topic posts?


"Obras son amores y no buenas razones"


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 17:34 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 17:32 schreef Hoolie99 het volgende:
Harddrugs in het algemeen ???

Onder harddrugs vallen verschillende soorten drugs en die hebben allemaal een heel ander verslavingspatroon. Die kun je dus echt niet allemaal over 1 kam scheren.

Daarom moet meneer Elf zich misschien eens goed laten voorlichten voordat hij wat in het wilde weg gaat roepen.

En dat geldt trouwens wel voor meer mensen hier. Denken allemaal dat ze de waarheid in pacht hebben maar weten eigenlijk totaal niet waar ze het over hebben.

Maar jij gaf als voorbeeld voor harddrugs XTC.

Elfensteen doelde niet specifiek op die drug en kan dus in zijn verdere uitleg gelijk hebben.


"Obras son amores y no buenas razones"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-08-2004 17:42 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Dat doet me trouwens denken:

http://playsomeguitar.com/drugs/brain.html




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2004 17:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 17:22 schreef Hoolie99 het volgende:
Het gebruik van XTC (= harddrugs) is dus zeker niet verslavender dan het gebruik van alcohol.

Als je beweert van wel weet je dus totaal niet waar je het over hebt.

XTC is namelijk lichamelijk helemaal niet verslavend. Alcohol daarentegen wel.


Misschien eerst ff nadenken (of beter nog je eens fatsoenlijk in de materie verdiepen) voordat je wat in het wilde weg gaat roepen.




Misschien dat jij eens moet leren lezen wat wellicht moelijk gaat wanneer je hersenen op amphetamines draaien. Ik zie in de post van Elfesntoon nergens het woordje XTC. Jij wel?

Verder is je statement over de verslaving niet helemaal juist of in ieder geval misleidend. Ecstacy veroorzaakt idd geen fysieke verslaving. Het leidt echter vaak wel tot een psychologische verslaving aan de 'state of mind' waarin je verkeert na het nemen van E. Afhankelijkheid is afhankelijkheid hoe je het niet wendt of keert. Het is net als met benzodiazepines (Valium etc.) ze veroorzaken een zeer sterke emotionele afhankelijkheid die extreem moeilijk te doorbreken is. Benzodiazepines hebben nog een extra schadelijk effect in dat ze ook nog eens een fysieke verslaving veroorzaken.

E is verder een drug die sneller dan welke drug ook tot een vergrote tolerantie leidt...wat dus betekent dat je snel je dosis moet verhogen om dezelfde effect te bereiken. Verhogen van de dosis leidt echter helaas ook tot verhoging van de negatieve neven-effecten.

Je post doet denken alsof E een onschuldige drug is...en dat is het niet...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-08-2004 17:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 17:32 schreef Hoolie99 het volgende:
Harddrugs in het algemeen ???

Onder harddrugs vallen verschillende soorten drugs en die hebben allemaal een heel ander verslavingspatroon. Die kun je dus echt niet allemaal over 1 kam scheren.

Daarom moet meneer Elf zich misschien eens goed laten voorlichten voordat hij wat in het wilde weg gaat roepen.

En dat geldt trouwens wel voor meer mensen hier. Denken allemaal dat ze de waarheid in pacht hebben maar weten eigenlijk totaal niet waar ze het over hebben.



Je klinkt nu als "ik ben niet verslaafd, ik heb alleen ff mijn portie XTC nodig"...

Ik hou het er zelf op dat het allemaal troep is... Ik snap de lol ervan nog steeds niet, maar aan de andere kant, ik snap ook de lol niet van je helemaal kapot zuipen...

Een beetje alcohol op zijn tijd moet kunnen, maar het moet niet te gek worden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 17:53 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Wat ik zeg, Chellie

Ik vind het trouwens erg sterk om XTC minder verslavend te verklaren dan alcohol, enkel al omwille van het feit dat een psychologische verslaving veel gevaarlijker is dan een fysieke.

Zet een alcoholist 6 maanden in quarantine en je kan hem wellicht van z'n verslaving afhelpen; doe hetzelfde met een XTC verslaafde en je krijgt met een wrak te maken.


"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2004 17:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat is helaas fout Malekith, een alcoholist (een echte dan he, niet zo'n prutsstudentje die hier stoer doen) moet zijn hele leven blijven vechten tegen de alcohol aangezien hij/zij erg makkelijk weer terug in de verslaving kan glijden.

Alcohol is gruwelijk gevaarlijk, alleen duurt het veel langer voordat je echt verslaafd bent.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-08-2004 18:01 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Empirische conclusie?



Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 18:02 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 17:59 schreef Jenje het volgende:
Dat is helaas fout Malekith, een alcoholist (een echte dan he, niet zo'n prutsstudentje die hier stoer doen) moet zijn hele leven blijven vechten tegen de alcohol aangezien hij/zij erg makkelijk weer terug in de verslaving kan glijden.

Alcohol is gruwelijk gevaarlijk, alleen duurt het veel langer voordat je echt verslaafd bent.
Mentaal is het toch een stuk minder sterk verslavend dan bijvoorbeeld XTC?
En ik bedoel dan, wanneer je al verslaafd bent.
Hoewel, van XTC weet ik niet zo in hoeverre dat verslavend is. Enige andere, verslavende harddrug dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 19-08-2004 18:03]


"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2004 18:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:02 schreef Malekith het volgende:
Mentaal is het toch een stuk minder sterk verslavend dan bijvoorbeeld XTC?
En ik bedoel dan, wanneer je al verslaafd bent.
Hoewel, van XTC weet ik niet zo in hoeverre dat verslavend is. Enige andere, verslavende harddrug dan.
in vergelijking met weet ik niet, maar drank is mentaal ook erg verslavend. Vaak ook omdat het gepaard gaat met zware depressiviteit.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 18:08 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:04 schreef Jenje het volgende:
in vergelijking met weet ik niet, maar drank is mentaal ook erg verslavend. Vaak ook omdat het gepaard gaat met zware depressiviteit.
Ik bedoel niet in hoeverre drank verslavend is voor iemand, maar in hoeverre die verslaving problemen oplevert eenmaal je ervanaf wil geraken.

Dan heeft afkicken van een drankverslaving toch een hoop minder side-effects dan bv. een zware junk ervaart in een ontwenningskliniek, toch?


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2004 18:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:04 schreef Jenje het volgende:
in vergelijking met weet ik niet, maar drank is mentaal ook erg verslavend. Vaak ook omdat het gepaard gaat met zware depressiviteit.


Dat is ontegenzeggelijk waar...maar...welke percentage drinkers vervallen in alcoholisme ten opzichte van drugsgebruikers? Daar zit een enorm verschil in. Daarnaast kunnen alcoholisten nog steeds in de meeste gevallen zelfvoorzienend functioneren. Junks kunnen dat in mindere mate.

Destructiviteit van een verslaving intereseert me persoonlijk weinig. Wat mij intereseert is wat de kans is dat ik een verslaafd iemand zal moeten onderhouden met mijn belastingen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-08-2004 18:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:04 schreef Jenje het volgende:
in vergelijking met weet ik niet, maar drank is mentaal ook erg verslavend. Vaak ook omdat het gepaard gaat met zware depressiviteit.


Als je depressief bent, is alles verslavend wat je die depressie heel even doet vergeten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen