IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Als jullie Drugs nemen, welke het meeste en waar? Vorige pagina | Volgende pagina
Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 14-08-2004 22:03 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

quote:
Op 14 augustus 2004 21:46 schreef Mutilator het volgende:
Zijn die zoetstoffen schadelijk dan? Die suikers zijn iig nogal vetmakend en dat is niet de bedoeling...


Schadelijk niet echt, het is gewoon chemische zooi. Ze gooien er o.a. "aspartaam" in, een eiwit met suikersmaak dat ook in lijnsuiker zit. Je krijgt dus ipv. suikers (koolhydraten waar je dik van wordt), eiwitten binnen. Of dat zo gezond is.... Da wee'k nie!


All the posers: leave the hall!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-08-2004 2:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

cafeïne, nicotine, alcohol.

That's about it..


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 11:14 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Caffeïne, in elke vorm, en overal waar het kan.

Verder verslaafd aan kauwgom, maar dat telt niet zeker?


"Obras son amores y no buenas razones"


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 15-08-2004 12:11 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

Heb me vroeger helemaal het leplazerus geblowed, maar daarmee gestopt. Nu voornamelijk, koffie, nicotine en staatsdrugs, zijnde alcohol. Af en toe ook wel eens een paddotripje.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 15-08-2004 14:27 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

cafeïne en snoep :D


yo yo wassup nigga bitches in da house


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-08-2004 16:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

behalve koffie en alcohol gebruik ik helemaal niets. Heb er ook geen behoefte aan. Vrienden van mij gebruiken wel het nodige, nogal jammer om te zien wat het met ze doet.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-08-2004 16:13]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-08-2004 16:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 16:12 schreef ghoulliette het volgende:
behalve koffie en alcohol gebruik ik helemaal niets. Heb er ook geen behoefte aan. Vrienden van mij gebruiken wel het nodige, nogal jammer om te zien wat het met ze doet.


Zelfde hier, vrienden van mij doen zo nu en dan wat aan wiet roken of hasj


"This one is older than shit, heavier than time!"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-08-2004 17:24 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Alles wel gehad, nu alleen alcohol, nicotine, thc (niet als ik dingen moet doen hehe) en af en toe per ongeluk iemands bout over de longen nemen


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-08-2004 18:28 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 14 augustus 2004 13:41 schreef Phriar het volgende:
ben tegenwoordig eigenlijk volledig op de hash overgestapt, wiet = vaak te heftig hier in zuidlimburg geworden...

kweet niet hoe het zit in de rest van nederland






Wiet = te opgefokt hier in zwolle..


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 18:30 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

En om nu een domme vraag te stellen: wat mag het verschil tussen wiet en hash dan wel zijn?

Niet beiden hetzelfde als marihuana dan?


"Obras son amores y no buenas razones"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-08-2004 18:32 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 15 augustus 2004 18:30 schreef Malekith het volgende:
En om nu een domme vraag te stellen: wat mag het verschil tussen wiet en hash dan wel zijn?

Niet beiden hetzelfde als marihuana dan?


Wiet is dat groene spul en hasj dat bruine haha (oeh bijdehand)



[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-08-2004 18:33]


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 18:34 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 18:32 schreef FRNK het volgende:
Wiet is dat groene spul en hasj dat bruine haha (oeh bijdehand)


Jah, maar de substantie is dus niet dezelfde?
Kleurtjes zijn namelijk erg snel te veranderen.


"Obras son amores y no buenas razones"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-08-2004 18:39 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 15 augustus 2004 18:34 schreef Malekith het volgende:
Jah, maar de substantie is dus niet dezelfde?
Kleurtjes zijn namelijk erg snel te veranderen.


Basis wel hetzelfde, kweet niet precies hoe het zit hoor, maar wiet : je rookt de toppen van de plant waarin de werkzame stof zit en bij hasj is het minder plant en meer werkzame stof. Dan heb je van die brokken extractie van de plant (toppen). Wiet krijg ik een zere strot van, hasj is wat zachter zeg maar. Maar je wordt er allebei stoned van. Verschilt ook weer per soort.. bv. Puntjes (hasj) blijf ik wat wakkerder bij (wat gezelliger met andere mensen)en Polm (ook hasj) vink lekker om in mn eentje in de muziek op te gaan. Maar niet te vaak doen hehe.. ga je teveel denken enzo

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-08-2004 18:42]


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 15-08-2004 18:44 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 18:30 schreef Malekith het volgende:
En om nu een domme vraag te stellen: wat mag het verschil tussen wiet en hash dan wel zijn?

Niet beiden hetzelfde als marihuana dan?


Het verschil tussen hash en wiet is eigenlijk te verwaarlozen, het gaat om de werkzame stof: Tetrahydrocannabidol, voornamelijk aangeduid als THC. Een klein verschil is dat je van hash wat meer high wordt omdat het in een puurdere vorm wordt gerookt, wiet zorgt voor een stoned gevoel (lam in de bank, of eronder... ) Een andere vorm van THC roken is hasholie, maar dan heb je het niet meer over zogenaamde softdrugs. Dit is de puurste vorm die je roken kan.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 18:46 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Hehe, thanks

Mooi afblijven dus maar


"Obras son amores y no buenas razones"


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 15-08-2004 18:47 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 11:14 schreef Malekith het volgende:
Caffeïne, in elke vorm, en overal waar het kan.

Verder verslaafd aan kauwgom, maar dat telt niet zeker?


Ik zal er ook ff een espressomachine in bouwen...hehehe


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-08-2004 18:47 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 15 augustus 2004 18:46 schreef Malekith het volgende:
Hehe, thanks

Mooi afblijven dus maar



Hehe yeah Kep altijd periodes dat ik het lekker vind, en soms gewoon een hele tijd totaal niet. Ach ja, een biertje is toch het lekkerst hehe


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 15-08-2004 18:48 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 18:46 schreef Malekith het volgende:
Hehe, thanks

Mooi afblijven dus maar


Gevaarlijker dan de meeste mensen zeggen, heeft mij te veel gekost...


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 18:48 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 18:47 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Ik zal er ook ff een espressomachine in bouwen...hehehe
Mag, en als je dan ook nog even een sauna enzo doet...


@FRNK: Biertje kan er altijd in


"Obras son amores y no buenas razones"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-08-2004 18:50 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 15 augustus 2004 18:48 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Gevaarlijker dan de meeste mensen zeggen, heeft mij te veel gekost...



Da's nie cool nee. Ik heb er veel inspiratie mee gewonnen maar als het nadelig gaat worden doe ik het gewoon niet. Voor de een moeilijker dan voor de ander. Biertje?


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-08-2004 18:50 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 15 augustus 2004 18:48 schreef Malekith het volgende:


@FRNK: Biertje kan er altijd in


Hehe cheers


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 15-08-2004 18:51 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik dacht even dat er stond , als je drugs neemt , wat neem je dan waar ?



Malekith
Usericon van Malekith
Posted 15-08-2004 18:53 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 18:51 schreef Vinay het volgende:
Ik dacht even dat er stond , als je drugs neemt , wat neem je dan waar ?

Komt nochtans aardig daarbij in de buurt, als je even "wat" in "wat het meeste" verandert.


"Obras son amores y no buenas razones"


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 0:13 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 18:50 schreef FRNK het volgende:
Da's nie cool nee. Ik heb er veel inspiratie mee gewonnen maar als het nadelig gaat worden doe ik het gewoon niet. Voor de een moeilijker dan voor de ander. Biertje?




Heb er ook veel inspiratie mee gewonnen, ik kreeg helaas onverschilligheid erbij als extraatje. Dat is denk ik het meest gevaarlijke aan "mrs Mary Jane".


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 0:15 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 18:48 schreef Malekith het volgende:
Mag, en als je dan ook nog even een sauna enzo doet...



Dat wordt bankrekening checken...


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen