IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Als jullie Drugs nemen, welke het meeste en waar? Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2004 18:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 18:14 schreef Jebes het volgende:
Die uitspraak zou gerechtvaardiger zijn als ze na al die nare ervaringen nog steeds niet van dat spul af zou zijn.


Nu is het nog steeds gerechtvaardigd. Zij is gewoon een dom wicht om lang gebruik te maken van dat spul.

Het is iig niet iemand die ik graag in dienst zou nemen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-08-2004 18:17 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 augustus 2004 18:15 schreef Jenje het volgende:
Hoezo? Was ze niet gewaarschuwd dat dat spul slecht is?


Defineer slecht maar eens, iets uitproberen is toch niet verkeerd, daar leer je juist van. Probleem met die meuk is vaak dat je er weer vanaf moet geraken. En aangezien ze daar in geslaagd is lijkt me de uitspraak 'dom wicht' niet zo heel terecht, hoewel ik het er mee eens bent dat je beter helemaal niet aan die zooi kan beginnen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2004 18:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 18:17 schreef Jebes het volgende:
Defineer slecht maar eens, iets uitproberen is toch niet verkeerd, daar leer je juist van. Probleem met die meuk is vaak dat je er weer vanaf moet geraken. En aangezien ze daar in geslaagd is lijkt me de uitspraak 'dom wicht' niet zo heel terecht, hoewel ik het er mee eens bent dat je beter helemaal niet aan die zooi kan beginnen.
En met die kutsmoes raken weer tig pubers aan de speed en andere shit!

Waarom moet je iets uitproberen? Elke dropmongool weet dat die chemische troep niet goed voor je hersenen en je lichaam is, en dat het verslavend is.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2004 18:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 18:17 schreef Jebes het volgende:
Defineer slecht maar eens, iets uitproberen is toch niet verkeerd, daar leer je juist van. Probleem met die meuk is vaak dat je er weer vanaf moet geraken.



Je spreekt jezelf hier in twee zinnen tegen. Eerst zeg je dat het goed is en daarna dat het slecht is.

Waarom vind ik het slecht? OMdat speed ontegenzeggelijk niet goed voor je gezondheid is EN tot een verslaving kan lijden. Die verslaving is op zich niet erg ware het niet dat het in veel gevallen tot parasiterende junks leidt die ik dan met mijn werk moet gaan onderhouden omdat zij zonodig 'nieuwe dingen wilden uitproberen'.

Kan je mij uberhaupt de maatschappelijke voordelen van experimenteren met speed uitleggen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-08-2004 18:22 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 augustus 2004 18:18 schreef Jenje het volgende:
En met die kutsmoes raken weer tig pubers aan de speed en andere shit!

Waarom moet je iets uitproberen? Elke dropmongool weet dat die chemische troep niet goed voor je hersenen en je lichaam is, en dat het verslavend is.


Waarom iets uitproberen, een kleuter gaat toch ook etterlijke malen met z'n handen naar de theepot die op het vuur staat. Een keer brandt diegene z'n handen en daar leert die van. En waarom zou het per definitie verkeerd zijn om iets uit te proberen? Ik heb ook een paar soorten drugs uitgeprobeerd, puur om te kijken wat het effect is. Denk maar niet dat ik nu aan die zooi zit. Het is alleen de kunst om het bij het uitproberen te houden en er verder vanaf te blijven.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2004 18:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dus jij hebt nog steeds het verstand van een peuter!

Gelukkig ik niet meer zeg ...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-08-2004 18:25 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 augustus 2004 18:21 schreef Chelman het volgende:
Je spreekt jezelf hier in twee zinnen tegen. Eerst zeg je dat het goed is en daarna dat het slecht is.

Waarom vind ik het slecht? OMdat speed ontegenzeggelijk niet goed voor je gezondheid is EN tot een verslaving kan lijden. Die verslaving is op zich niet erg ware het niet dat het in veel gevallen tot parasiterende junks leidt die ik dan met mijn werk moet gaan onderhouden omdat zij zonodig 'nieuwe dingen wilden uitproberen'.

Kan je mij uberhaupt de maatschappelijke voordelen van experimenteren met speed uitleggen?



Ik spreek me niet tegen, ik noem in zin twee alleen het nadeel van iets proberen uit. De keerzijde van de medaille zeg maar....

Wat verder het voordeel is dat als je speed hebt uitgeprobeerd dat je weet wat de (negatieve) effecten hiervan zijn. Reken maar van yes dat als je bijvoorbeeld kinderen hebt dit veel beter over kan brengen dan als je geen enkele ervaring met dit soort drugs hebt en de nadelen uit een boekje moet opdreunen. Dit zie je bijvoorbeeld terug in het feit dat ex-verslaafden soms voor de klas staan om de nadelen van drugsgebruik expliciet te belichten.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-08-2004 18:26 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 augustus 2004 18:24 schreef Jenje het volgende:
Dus jij hebt nog steeds het verstand van een peuter!

Gelukkig ik niet meer zeg ...


Jij blijkbaar wel aangezien je geen fuck van m'n post snapt. Je leert (onder andere)door dingen te proberen....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2004 18:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 18:22 schreef Jebes het volgende:
Waarom iets uitproberen, een kleuter gaat toch ook etterlijke malen met z'n handen naar de theepot die op het vuur staat. Een keer brandt diegene z'n handen en daar leert die van. En waarom zou het per definitie verkeerd zijn om iets uit te proberen? Ik heb ook een paar soorten drugs uitgeprobeerd, puur om te kijken wat het effect is. Denk maar niet dat ik nu aan die zooi zit. Het is alleen de kunst om het bij het uitproberen te houden en er verder vanaf te blijven.


Wat vind je van streetracen? Mogen die mensen illegaal met de mogelijkheden van hun auto's experimenteren waarbij ze in principe aan anderen geen schade berokkennen (afgelegen industrieterreinen) maar waar wel de kans bestaat dat ze iemand ongewild schade mee berokkennen?

Het is namelijk net als met drugs. In principe is het geen probleem...maar in veel gevallen worden de drugsgerelateerde problemen ongewild op de maatschappij afgewenteld.

Van mij mogen alle drugs legaal zijn mits de gebruikers volledig de consequenties van hun gedrag dragen.... helaas gaat dat nooit gebeuren en daarom mag er van mij wel een beperking op het gebruik daarvan bestaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2004 18:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 18:26 schreef Jebes het volgende:
Jij blijkbaar wel aangezien je geen fuck van m'n post snapt. Je leert (onder andere)door dingen te proberen....


Dit klopt als een bus...maar...sommige dingen zijn verstandig om niet uit te proberen. Daarnaast kan je prima leren zonder iets te proberen. Ik heb nog nooit van een hoog gebouw gesprongen om de wetten van zwaartekracht uit te proberen.

Volgens jouw stelling kan je nagenoeg niets goed leren zonder het zelf te doen. Als je al je kennis in de praktijk zou willen brengen zou je ongeveer 200 jaar oud moeten worden...je komt anders tijd tekort. Dus nogmaals...waarom is experimenteel drugsgebruik zooooo goed dat het door iedereen toegejuichd moet worden?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-08-2004 18:34 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 augustus 2004 18:27 schreef Chelman het volgende:
Wat vind je van streetracen? Mogen die mensen illegaal met de mogelijkheden van hun auto's experimenteren waarbij ze in principe aan anderen geen schade berokkennen (afgelegen industrieterreinen) maar waar wel de kans bestaat dat ze iemand ongewild schade mee berokkennen?

Het is namelijk net als met drugs. In principe is het geen probleem...maar in veel gevallen worden de drugsgerelateerde problemen ongewild op de maatschappij afgewenteld.

Van mij mogen alle drugs legaal zijn mits de gebruikers volledig de consequenties van hun gedrag dragen.... helaas gaat dat nooit gebeuren en daarom mag er van mij wel een beperking op het gebruik daarvan bestaan.


Goed, hier heb je een punt. Er moet een grens getrokken worden wat wel en niet aanvaardbaar is om 'te proberen'. Dat is het lastige van het gehele vraagstuk. Op het gebied van drugs zou dan eerst in kaart gebracht worden waarom sommige mensen het wel alleen bij proberen kunnen laten, of er in ieder geval verstandig mee kunnen omspringen en waarom anderen niet. En dan blijkt dat het wellicht verstandiger is om geen enkele drugs te legaliseren, (hoewel je mag afvragen wat voor een effect dat heeft aangezien er de verkoop van drugs dan volledig naar het illegale circuit 'verhuist'.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 16-08-2004 18:35 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ik wist wel dat het slecht was... maar zoals velen die gebruik(t)en dacht ik dat ik het in de hand had... dacht dat ik ieder moment kon stoppen... tot op een gegeven moment vrienden van me zeiden dat ik echt minder moest gebruiken, en dat ik er slecht uitzag, en ik op de weegschaal stond... in 4 weken tijd dik 15 kilo afgevallen (!!!) toen schrok ik, en wou mezelf testen, hield me voor een week niet te gebruiken... 1e dag nergens last van.. 2e dag savonds begon de ellende... en toen wist ik dat het fout zat... op dat moment besefte ik pas dat het verslavender is dan ik had gedacht...

edit : typfout

[Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 16-08-2004 18:36]


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-08-2004 18:41 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 augustus 2004 18:32 schreef Chelman het volgende:
Dit klopt als een bus...maar...sommige dingen zijn verstandig om niet uit te proberen. Daarnaast kan je prima leren zonder iets te proberen. Ik heb nog nooit van een hoog gebouw gesprongen om de wetten van zwaartekracht uit te proberen.

Volgens jouw stelling kan je nagenoeg niets goed leren zonder het zelf te doen. Als je al je kennis in de praktijk zou willen brengen zou je ongeveer 200 jaar oud moeten worden...je komt anders tijd tekort. Dus nogmaals...waarom is experimenteel drugsgebruik zooooo goed dat het door iedereen toegejuichd moet worden?




Daarom heb ik ook (onder andere) in m'n post neergezet Kijk, ik hoef ook niet zo nodig de zwaartekracht te ondervinden door van een hoog gebouw af te springen, een laag muurtje voldoet al. En tuurlijk kan je heel veel dingen leren door te lezen. Maar als ik lees "van blowen wordt je licht in je hoofd en je wordt er erg relaxt van" dan ben ik niet bevredigd met deze kennis (hoewel dat per mens verschilt natuurlijk) Sommige zaken zijn niet anders te ervaren dan door te proberen.

Wat betreft drugs, tuurlijk ga ik niet mensen aansporen om het te proberen. Liever niet dan wel, maar als je het probeert en daar blijft het bij dan ben je wel een ervaring rijker die absoluut geen negatieve invloed op je leven hoeft te hebben.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 16-08-2004 19:12 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 18:10 schreef Jenje het volgende:
Allemaal het land uitschoppen ... tussen de duitsers en belgen vallen ze toch niet op ..
Alsof Belgen meer drugs gebruiken dan Nederlanders...?

Bij jullie is het meer gelegaliseerd dan bij ons hoor.


"Obras son amores y no buenas razones"


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 19:22 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 18:10 schreef Jenje het volgende:
Allemaal het land uitschoppen ... tussen de duitsers en belgen vallen ze toch niet op ..


Wat heb je tegen duitsers en belgen dan?


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 19:30 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

We lopen nu wel met z`n allen af te geven op het gebruik van speed, coke en andere chemische goedjes, maar how about alcohol? De verslavende werking daarvan is net zo sterk. Hoeveel drinken jullie bijvoorbeeld in de week, in het weekend of, voor mijn part, op een festival?


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-08-2004 19:33 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik drink in de regel (een uitzondering daargelaten) alleen vrijdag en zaterdagavond. Maar het drinkgedrag op die avonden compenseert vaak wel de overige dagen van de week waarop ik niet drink


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 19:37 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 19:33 schreef Jebes het volgende:
Ik drink in de regel (een uitzondering daargelaten) alleen vrijdag en zaterdagavond. Maar het drinkgedrag op die avonden compenseert vaak wel de overige dagen van de week waarop ik niet drink


Als je de hoeveelheid alcohol dat je in het weekend drinkt zou uitsmeren over de hele week, hoeveel drink je dan per dag?


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-08-2004 19:42 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 augustus 2004 19:37 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Als je de hoeveelheid alcohol dat je in het weekend drinkt zou uitsmeren over de hele week, hoeveel drink je dan per dag?


Pff, lastige vraag, vaak weet ik namelijk niet precies meer hoeveel ik op heb en verschilt het per weekend hoeveel ik drink.

Als ik naar afgelopen weekend kijk dan heb ik vrijdag zo'n 9 bier (flesjes) op en zaterdag zo'n 20 glazen (schat ik). Als we zeggen 2 glazen bier in 1 flesje is het 18 (9x2) plus 20 is 38 glazen. Dat komt per dag op zo'n 5 glazen bier uit. Valt ergens nog best mee....toch?

edit: spelvaut

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 16-08-2004 19:42]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 16-08-2004 19:43 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ik drink weinig, heb ook geen behoefte om meer te drinken dan ik nu doe, enkel bij sociale aangelegenheden, en ook dan met mate.



"Obras son amores y no buenas razones"


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 19:46 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

5 glazen alcohol per dag, ok, dat valt mee, maar daarmee zit je volgens mij toch boven het gemiddelde. Alhoewel dat natuurlijk niet een verslaving hoeft in te houden


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 19:46 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 19:43 schreef Malekith het volgende:
Ik drink weinig, heb ook geen behoefte om meer te drinken dan ik nu doe, enkel bij sociale aangelegenheden, en ook dan met mate.




piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 19:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik drink me af en toe te pletter op festivals en dergelijke,en nu tijdens de vakantie ook wat meer,maar als ik straks weer aan het werk ben drink ik door de week verdomd weinig.En ik betaal het zelf,en sta er niet voor in een winkelcentrum te schooien.


spelfout weggehaald...


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 20:00 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 19:52 schreef varanus het volgende:
Ik drink me af en toe te pletter op festivals en dergelijke,en nu tijdens de vakantie ook wat meer,maar als ik straks weer aan het werk ben drink ik door de week verdomd weinig.En ik betaal het zelf,en sta er niet voor in een winkelcentrum te schooien.


Behalve als je het koopt,natuurlijk, datdanweerwel.....


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 20:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 20:00 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Behalve als je het koopt,natuurlijk, datdanweerwel.....


Zelfs dan is het nog geen schooien...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen