IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Als jullie Drugs nemen, welke het meeste en waar? Vorige pagina | Volgende pagina
Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 18:14 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:10 schreef Chelman het volgende:
Dat is ontegenzeggelijk waar...maar...welke percentage drinkers vervallen in alcoholisme ten opzichte van drugsgebruikers? Daar zit een enorm verschil in. Daarnaast kunnen alcoholisten nog steeds in de meeste gevallen zelfvoorzienend functioneren. Junks kunnen dat in mindere mate.

Destructiviteit van een verslaving intereseert me persoonlijk weinig. Wat mij intereseert is wat de kans is dat ik een verslaafd iemand zal moeten onderhouden met mijn belastingen.
En once again komen we bij het aloude geld-aspect aan, logischerwijs gepaard gaand met Chelman

Destructiviteit zou je nochtans beter ook wat interesseren. Anders zouden drugs niet zoveel (dodelijke) slachtoffers maken, en dat kost de staat toch ook heel wat, niet?


"Obras son amores y no buenas razones"


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 18:15 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:10 schreef altx het volgende:
Als je depressief bent, is alles verslavend wat je die depressie heel even doet vergeten...
Zoetigheid...


"Obras son amores y no buenas razones"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-08-2004 18:17 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 augustus 2004 18:15 schreef Malekith het volgende:
Zoetigheid...


JUNK! LOL j/k


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 18:23 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:17 schreef FRNK het volgende:
JUNK! LOL j/k
Momenteel geen last van 'n depressie, en zo erg verslaafd aan zoetigheid was ik toch niet!


"Obras son amores y no buenas razones"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-08-2004 18:26 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 augustus 2004 18:23 schreef Malekith het volgende:
Momenteel geen last van 'n depressie, en zo erg verslaafd aan zoetigheid was ik toch niet!

Hehe sorry da'k er mee spotte.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 18:28 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:26 schreef FRNK het volgende:
Hehe sorry da'k er mee spotte.
Geeft nie


"Obras son amores y no buenas razones"


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 19-08-2004 18:29 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

gheghe, gister nog gelachen: een vriendin van een maat van me beweerde dat ze een stevige blower is en blabla,. toen was ik daar gister en ik moest een jointje voor haar meenemen, dat had ik gedaan en ook wel zo godsgruwelijk sterk...
ze ging em in bad oproken. na een kwartiertje belde ze of mn maat ff een emmer naar de badkamer wou brengen. ik lach echt dubbel!

(oja, zelf ook maar 1 gerookt, maar niet zo'n sterke )


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-08-2004 18:32 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

@Malekith -> Cool.

Maar over dat alcohol/XTC-verhaal.. volgens mij is alcohol echt wel wat verslavender.. kep zelf ook wel een tijd xtc gehad, puur voor de fun hoor, maar ik kan me geen weekend zonder een biertje voorstellen en absoluut wel zonder xtc in die tijd. Ligt ook aan de soort pil. De ene zit meer speed in dan in de andere. Het was wel erg lekker maar ook makkelijk om vanaf te blijven, zelfs al werd het me aangeboden. Nou, ik zie mezelf geen biertje af slaan haha. Maar zal ook wel verschillen per persoon.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-08-2004 18:35]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-08-2004 18:32 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 augustus 2004 18:29 schreef Brujeria het volgende:
gheghe, gister nog gelachen: een vriendin van een maat van me beweerde dat ze een stevige blower is en blabla,. toen was ik daar gister en ik moest een jointje voor haar meenemen, dat had ik gedaan en ook wel zo godsgruwelijk sterk...
ze ging em in bad oproken. na een kwartiertje belde ze of mn maat ff een emmer naar de badkamer wou brengen. ik lach echt dubbel!

(oja, zelf ook maar 1 gerookt, maar niet zo'n sterke )


LOL!!!! Bastard


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 19-08-2004 18:35 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:32 schreef FRNK het volgende:
Het was wel erg lekker maar ook makkelijk om vanaf te blijven, zelfs al werd het me aangeboden. Nou, ik zie mezelf geen biertje af slaan haha.
Idd. had/heb ik net zo. no problemo!


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 18:36 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:32 schreef FRNK het volgende:
@Malekith -> Cool.

Maar over dat alcohol/XTC-verhaal.. volgens mij is alcohol echt wel wat verslavender.. kep zelf ook wel een tijd xtc gehad, puur voor de fun hoor, maar ik kan me geen weekend zonder een biertje voorstellen en absoluut wel zonder xtc in die tijd. Het was wel erg lekker maar ook makkelijk om vanaf te blijven, zelfs al werd het me aangeboden. Nou, ik zie mezelf geen biertje af slaan haha. Maar zal ook wel verschillen per persoon.
Ik moet echt 'ns wat gaan doen aan m'n verwoordingen!

Ik bedoelde helemaal niet dat je sneller aan een harddrug verslaafd geraakt dan aan alcohol, maar dat het gewoon moeilijker is om vanaf te geraken, wanneer eenmaal verslaafd. Afkicken bij een harddrug heb je meer side-effects, emotionele problemen, etc etc.


"Obras son amores y no buenas razones"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-08-2004 18:37 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 augustus 2004 18:35 schreef Brujeria het volgende:
Idd. had/heb ik net zo. no problemo!


Haha maar jij zegt ook 'heb' dus je gebruikt het nog steeds wel eens.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 19-08-2004 18:38 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

@ malekith: volgens mij verschilt dat ook wel iets van persoon tot persoon. ken een paar jongens die echt vanalles gebruikten (en veel), maar die zijn er toch vrij makkelijk mee gestopt.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-08-2004 18:38 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik neem alleen alcohol....


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 19-08-2004 18:39 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 18:37 schreef FRNK het volgende:
Haha maar jij zegt ook 'heb' dus je gebruikt het nog steeds wel eens.
gheghe, ik HAD er geen problemen mee die dingen op te eten, en ik HEB er geen problemen mee er nee tegen te zeggen

(doe het vast nog wel eens)


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-08-2004 18:43 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 augustus 2004 18:36 schreef Malekith het volgende:
Ik moet echt 'ns wat gaan doen aan m'n verwoordingen!

Ik bedoelde helemaal niet dat je sneller aan een harddrug verslaafd geraakt dan aan alcohol, maar dat het gewoon moeilijker is om vanaf te geraken, wanneer eenmaal verslaafd. Afkicken bij een harddrug heb je meer side-effects, emotionele problemen, etc etc.


Ah maar ik heb ook niet alles goed gelezen haha, dus verwoord maar lekker hoe je wilt. Maar ik denk (uit ervaring hoor) dat dat wel aardig relatief is. Kep 1x een slechte ervaring met XTC gehad en behoorlijk diep gezakt geestelijk, maar mn 'nuchterheid' zei me dat dat dus puur door dat spul kwam op dat moment en daardoor heb ik de nadelen (die ik theoretisch al wel kende) aan den lijve ondervonden. Daarna nog wel eens gedaan op feestjes thuis, en toen een keer gezegd van : "Nou, dit is mn laatste feestje waar ik dit doe.". Ja ach het 'nieuwe' was er toen wel af.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-08-2004 18:44 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 augustus 2004 18:39 schreef Brujeria het volgende:(doe het vast nog wel eens)
> ZIE! ZIE! lol je kunt er echt niet af blijven :p


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 19-08-2004 18:45 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

ik ook van jou!


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-08-2004 18:46 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 augustus 2004 18:45 schreef Brujeria het volgende:
ik ook van jou!


*RENT WEG*

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-08-2004 18:46]


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 18:49 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Wie zei ook alweer dat liefde een drug was...?


"Obras son amores y no buenas razones"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-08-2004 18:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 augustus 2004 18:49 schreef Malekith het volgende:
Wie zei ook alweer dat liefde een drug was...?

Cupido?


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 19-08-2004 18:57 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

een of andere gitarist van een of anders nietszeggend bandje...




respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2004 19:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Misschien een idee om een topic over alcohol te beginnen??


spelfout weggehaald...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 19-08-2004 19:48 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 19:47 schreef varanus het volgende:
Misschien een idee om een topic over alcohol te beginnen??
Ach, dit handelt er toch evenredig over?


"Obras son amores y no buenas razones"


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 19-08-2004 19:50 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 19:47 schreef varanus het volgende:
Misschien een idee om een topic over alcohol te beginnen??


Alcohol is drugs.


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen