IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Liturgy (NYBM) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-05-2011 19:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 19:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hij is inderdaad beter dan het debuut. Verder zeg ik niks
Met je bril.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 19:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Ik heb ook daadwerkelijk een bril met nuttige glazen erin


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-05-2011 19:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 19:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Ik heb ook daadwerkelijk een bril met nuttige glazen erin
Fashion = nut.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 19:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Touché!

En dat is meteen weer on topic, met hun Aesthethica!


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2011 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gatverdamme wat word ik nerveus van die nieuwe,
kaknoise en math met een schitterende drummer

hoeveel van dit soort ranzige bandjes zonder dergelijke drummer heb je niet die op dit forum bestempeld zouden worden als onzinnige grind/überdone techneutisch geneuzel?? Belachelijk veel


twee gewichten trekken hier weer menig balzak scheef

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-07-2011 22:27]


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-07-2011 22:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik voorspel dat Kvellie in een volgend bericht iets gaat zeggen over je geaardheid, Hypnos.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-07-2011 23:04 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Het is kWellie, nicht!

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 07-07-2011 23:04]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-07-2011 23:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ga toch voor Kvellie.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-07-2011 23:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 juli 2011 23:15 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik ga toch voor Kvellie.


Je moet minder ´core luisteren. Naast dat het je heterofieliteit aantast, loop je er blijkbaar ook hersenbeschadeging aan op.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2011 0:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kan me niet schelen

dit is fokkin noisefilie, een soort kijkeshoeslimwijditaanpakken pseudo-alternatief gedoe

getver, alle middelen zijn uitgeput,
kom, we ontginnen black metal met onze hedendaagse herrie-aanpak

allemaal goe den wel maar het is fokkin irritant om naar te luisteren


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-07-2011 6:49 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

JE BEGRIJPT HET NIET!!!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-07-2011 8:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind het ook gewoon kutmuziek, soms heb je dat.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 22:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben eruit. review komt. Lang genoeg gewacht


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-08-2011 22:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wat er ook gebeurt, de zanger gaat het sowieso liken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2011 22:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

egt? inclusief schrijffauten?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-08-2011 2:07 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2011 0:20 schreef Hypnos het volgende:
kan me niet schelen

dit is fokkin noisefilie, een soort kijkeshoeslimwijditaanpakken pseudo-alternatief gedoe

getver, alle middelen zijn uitgeput,
kom, we ontginnen black metal met onze hedendaagse herrie-aanpak

allemaal goe den wel maar het is fokkin irritant om naar te luisteren
Ik trek de doen-of-de-cdspeler-blijft-hangen-totdat-het-niet-meer-leuk-is-en-dan-nog-een-keer-doorgaan-vibe wel.
quote:
Op 7 juli 2011 22:26 schreef Hypnos het volgende:
gatverdamme wat word ik nerveus van die nieuwe,
kaknoise en math met een schitterende drummer

hoeveel van dit soort ranzige bandjes zonder dergelijke drummer heb je niet die op dit forum bestempeld zouden worden als onzinnige grind/überdone techneutisch geneuzel?? Belachelijk veel


twee gewichten trekken hier weer menig balzak scheef
en het antwoord is: neen. Die andere bands zijn niet zo majestueus.

quote:
Op 13 augustus 2011 22:17 schreef Hypnos het volgende:
ik ben eruit. review komt. Lang genoeg gewacht
Komt u maar! Heel erg veel yuuuuu! zal een mooi stukje worden ongetwijfeld.



[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-08-2011 2:56]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-08-2011 13:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik vind de review niet zo sterk, wat ongefocused en hangt teveel op veronderstelde randzaken. Niettemin geeft het wel rake beschrijvingen van de muziek her en der


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-08-2011 13:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

geeft een goede reflectie van mijn bevindingen dan

ik vind de plaat net zoals je de review beschrijft


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-08-2011 13:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2011 13:43 schreef Hypnos het volgende:
geeft een goede reflectie van mijn bevindingen dan

ik vind de plaat net zoals je de review beschrijft

Plaat is ook ongefocused, ja!

Conclusie over de muziek en cijfer ben ik het wel mee eens in ieder geval. Kan nog wel wat worden als de heren hun concept écht goed in de vingers krijgen.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-08-2011 13:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat wel. Ik hoorde ook ergens dat ze een soort studie aan het maken zijn van black metal, muzikaal dan, en dat willen omzetten in muziek.


Of was dat nu Battles


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-08-2011 13:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2011 13:50 schreef Hypnos het volgende:
dat wel. Ik hoorde ook ergens dat ze een soort studie aan het maken zijn van black metal, muzikaal dan, en dat willen omzetten in muziek.


Of was dat nu Battles

Mweh, weet ik niet. Ik heb toen dat manifest van die flappie ook gelezen, waarin hij de verschillen tussen hun variant van black ('transcendental') en de meer Noorse variant ('hyperborean') uitlegt. Op zich interessant, en hij haalt ook wel wat dingen boven die op grote lijnen kloppen. Maar volgens mij geilt hij net iets te hard op zijn 'slimme' bedenksels en draaft hij er een beetje in door hoe belangrijk en significant het allemaal is. Niettemin interessant, en als het uiteindelijk tot écht goede muziek leidt: prima.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-08-2011 13:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die inhoudelijkheid stoort mij op zich niet zolang die het resultaat niet overstijgt. Het lijkt wel een bepaalde boodschap te zijn soms, iets wat ik echt niet hoef te hebben. En als dat prioritair wordt is het mij te gekunsteld en word ik daar onhebbelijk van.

ik kende iemand die door en door "alternatief" is en nooit metal luistert, maar plots Liturgy begon aan te prijzen.

Zijn lichaam is nog steeds niet teruggevonden


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-08-2011 14:00 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-08-2011 14:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2011 13:59 schreef Hypnos het volgende:
die inhoudelijkheid stoort mij op zich niet zolang die het resultaat niet overstijgt. Het lijkt wel een bepaalde boodschap te zijn soms, iets wat ik echt niet hoef te hebben. En als dat prioritair wordt is het mij te gekunsteld en word ik daar onhebbelijk van.

+1
quote:
ik kende iemand die door en door "alternatief" is en nooit metal luistert, maar plots Liturgy begon aan te prijzen.

Zijn lichaam is nog steeds niet teruggevonden

hehehe

En terecht.


I wish I was a butterfly


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 23-08-2011 14:17 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ik weet niet of het door dat technische gepriegel komt, maar ik heb het gevoel dat de heren zichzelf nogal interessant vinden. Kijk de muziek luistert wel lekker op zich, maar toch mis ik iets. Men wil misschien net iets te hard een sfeer neerzetten, en daardoor wordt de sfeer juist net niet bereikt naar mijn idee. Nu maar eens wat meer luisterbeurten geven.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen