IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Liturgy (NYBM) Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 17-02-2012 3:19 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2012 3:14 schreef bokkie666 het volgende:
Boeren




[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-02-2012 3:19]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-02-2012 3:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2012 3:14 schreef bokkie666 het volgende:
Grappig dat je die noemt. Tegenpolen in zeker opzicht. Boeren - stedelingen


Of het zijn gewoon twee Amerikaanse hipster black (daar kan over getwijfeld worden) metal bands.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-02-2012 3:21]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-02-2012 3:23 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

HOT TOPIC! Wat doet het er toe? "Hipster" of niet... fuck dat, het draait om de muziek!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-02-2012 3:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik verbaas me zelf ook over het feit dat imago van een band mijn luisterplezier verpest. Het is gewoon een puur gevoel van afgunst en irritatie. En het enige wat je dan als luisteraar kan doen is roepen dat je er niet naar gaat luisteren. Triest, ik weet het, maar ik ben niet de enige die zo reageert.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-02-2012 3:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Door dat soort haters ga ik het alleen maar leuker vinden, cult jeweetwel.
quote:
Op 17 februari 2012 3:21 schreef iPim het volgende:
Of het zijn gewoon twee Amerikaanse hipster black (daar kan over getwijfeld worden) metal bands.
Ja, maar Wolves in the Throne Room roept juist een oude sfeer op en Liturgy juist niet. Puur persoonlijke beleving, maar ook qua artwork.

edit: en dat 'black' kan bij Liturgy inderdaad betwijfeld worden, absoluut mee eens.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-02-2012 3:37]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-02-2012 3:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Qua boomhuggergehalte ook?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-02-2012 3:40 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2012 3:36 schreef iPim het volgende:
Qua boomhuggergehalte ook?
Het verschil tussen mensen die zo ecologisch mogelijk gaan leven op een hutje op de hei en mensen die met de modernste technologie walvisjagers lastigvallen, mischien? Maar Liturgy zijn toch geen boomknuffelaars? Ik dacht het niet, maar misschien heb ik dat gemist.

edit: al zou het ze alleen maar toffer maken in mijn ogen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-02-2012 3:42]


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-02-2012 3:45 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ach ja, zoals ik al zei; het gaat toch om de muziek? Of het nu pubertjes van 16 zijn die tot hun 50e of langer een beetje sneu Satan aan het aanbidden zijn of boomknuffelaars of Jehova getuiges... fuck it...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-02-2012 3:45]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-02-2012 3:52 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Maar Argh, ga jij Aesthethica nu luisteren? Ik heb wel vaker gedacht dat het misschien iets voor jou zou zijn, omdat het bij mij in de catogorie "moeilijk" valt. Nog nooit aangeraden echt, bij dezen. Benieuwd wat je ervan vindt!

edit: Alhoewel Hunter Hunt Hendrix uit New York klinkt wel als een slechte parodie op Emperor Magus Caligula of een soortgelijke naam.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-02-2012 4:22]


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 17-02-2012 9:58 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 17 februari 2012 2:57 schreef Argh het volgende:
...verbrand alle albums, net als droeftoeter Kanwulf van Nargaroth ooit deed met z'n KVLTE black metal collectie.. jammer dat die video niet meer online staat...


Oh nee?!?!

Hier!



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-02-2012 14:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

O wat een pareltje, dank hiervoor.

Wat een fantastische figuren heeft black metal toch voortgebracht. Dit moet gewoon in Man Bijt Hond


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-02-2012 2:21 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2012 14:29 schreef M. het volgende:
Dit moet gewoon in Man Bijt Hond


Haha idd! De "Black metal box" ofzo

Edit: @bokaj123 ben inmiddels Aesthetica aan het luisteren en bevalt idd goed! Het doet me wat denken aan een extreme/metal versie van Hella , valt totaal niet in een hokje te duwen



Deze spreekt me erg aan!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-02-2012 2:51]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-02-2012 3:03 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Met Hella heb je misschien wel een punt , maar die heb ik niet vaak genoeg geluisterd om het te kunnen beamen. Die drummer van Hella heeft ook een hiphopproject iets, ben jij daar al bekent mee?

Zo ook Aesthethica weer opzetten, denk.



Argh
Usericon van Argh
Posted 23-02-2012 3:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2012 3:03 schreef bokkie666 het volgende:
Die drummer van Hella heeft ook een hiphopproject iets, ben jij daar al bekent mee?





Ja, Death Grips... via het hiphop topic hier leren kennen en kwam er later achter dat het een project van de drummer van Hella was, te gek!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-02-2012 3:23 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2012 3:07 schreef Argh het volgende:
Ja, Death Grips... via het hiphop topic hier leren kennen en kwam er later achter dat het een project van de drummer van Hella was, te gek!
Maar ik zag wat live beelden van death grips en het miste toch negers, de rapper kon wel wat backup mogen krijgen, dat zou beter zijn imo.

De drummer van Liturgy is uit de band, toch jammer want hij is mede verantwoordelijk voor het eigen geluid van de band.


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-02-2012 3:26 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2012 3:23 schreef bokkie666 het volgende:
Maar ik zag wat live beelden van death grips en het miste toch negers, de rapper kon wel wat backup mogen krijgen, dat zou beter zijn imo.

De drummer van Liturgy is uit de band, toch jammer want hij is mede verantwoordelijk voor het eigen geluid van de band.


Haha één extreem boze en agressieve neger is toch wel genoeg? Wat kan die gast hard schreeuwen/rappen.. Jammer van die drummer gezien het drumspel erg strak en goed is op Aesthetica, heb geen idee hoe de band verder is ingericht.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-02-2012 3:34 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2012 3:26 schreef Argh het volgende:
Haha één extreem boze en agressieve neger is toch wel genoeg? Wat kan die gast hard schreeuwen/rappen.. Jammer van die drummer gezien het drumspel erg strak en goed is op Aesthetica, heb geen idee hoe de band verder is ingericht.
Ik vomd het zelf wat leeg op vocaal vlak, maar nogmaals ook voor deze ben ik niet overbekend met het reguliere werk. Het idee is goed, maar het kan harder/meer in je smoel/bruter/overtuigender. edit: denk ik dan, tenminste.

NP: Liturgy - Generation top tien beste instrumentale nummer aller tijden!

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-02-2012 3:36]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 23-02-2012 8:57 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Jammer, ja. Live stond het als een huis.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-02-2012 16:59 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 17 februari 2012 9:58 schreef Sonic Titan het volgende:
Oh nee?!?!

Hier!




haha wat een eindbaas!!


Against God and Government


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-02-2012 2:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-02-2012 3:14 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Wat een beest is die drummer trouwens! Kan zich meten met Zach Hill en Jon Karel wat mij betreft. Bedankt voor de reminder om dit te gaan luisteren Bokaj123 ... hier wordt ik vrolijk van!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 24-02-2012 3:14]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-02-2012 3:29 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 24-02-2012 18:06 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

quote:
Op 24 februari 2012 3:14 schreef Argh het volgende:


Wat een beest is die drummer trouwens! Kan zich meten met Zach Hill en Jon Karel wat mij betreft. Bedankt voor de reminder om dit te gaan luisteren Bokaj123 ... hier wordt ik vrolijk van!


Helaas dan wellicht is die drummer er dus mee gestopt. Ze willen nu een drumcomputer gebruiken die breakcore/hardcore ritmes genereert. Dj Pauliturgy. Ben benieuwd.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-02-2012 13:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2012 18:06 schreef Inverted Church het volgende:
Dj Pauliturgy.




I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-02-2012 15:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2012 2:07 schreef Argh het volgende:
Voor iPim;

http://theneedledrop.com/2011/05/do-intentions-matter/


Anthony Fantano here, internet's busiest music nerd!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen