IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Liturgy (NYBM) Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 26-05-2014 17:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Pareltje.



[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-05-2014 17:11]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 19-01-2015 18:54 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Liturgy is weer terug, in maart zal het nieuwe album genaamd The Ark Work uitkomen:



Goed nieuws: Greg Fox, die eerst uit de band gestapt was, drumt op deze plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-01-2015 18:58]



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-01-2015 19:29 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Nou, daar kunnen we geen zak mee.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 20-01-2015 19:39 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Hier is een nieuwe track:




Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 20-01-2015 20:02 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Transcedentaal.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-01-2015 10:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dit beloofd wat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 22-01-2015 15:12 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik heb zelden zo iets komisch slechts gehoord. Hilarisch ook al deden mijn oren pijn erna.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 22-01-2015 20:07 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2015 20:02 schreef Sisyphos het volgende:
Transcedentaal.


Ja, ze hebben precies heel wat tussenstappen overgeslagen, maar ga het volledige album toch eens checken...


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-02-2015 13:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2010 11:59 schreef kwelgeest het volgende:
Wat een gezeur hier zeg. 'kHeb die plaat maar weer'es aangezet. Ja, hij's chaotisch (rommelig? rot op zeg), maar met het geluid, de fouten en/of 'noise'(wtf?!?) valt het dus echt wel mee.
Volgens mij beginnen meerdere posters in deze topic dergelijke muziek gewoon een beetje te ontgroeien.


Ik ben helemaal om hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2015 14:12 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Transcendentaal, nog effe en ze komen met hun shakra's en mantra's af en we het volledige hamma gehad.

Nee serieus.
New York, laat het over aan de Madball's en andere negers.

That's all for today folks, ik ga effe een beschuitje eten.


En nu gaan we vegen


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 03-02-2015 14:16 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik heb Aesthethica vorige week gekocht na het veelvuldig beluisteren van de eerste drie tracks en daar heb ik echt geen spijt van. Alleen het gekrijs van Hunter Hunt-Hendrix laat een kleine invloed van blackmetal doorschemeren en het gitaarwerk doet me soms aan Krallice denken, voor de rest is het een fantastische hyperactieve math/noiserockplaat. Het stotterende drumwerk van Greg Fox is fenomenaal, ritmisch zeer interessant.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 03-02-2015 14:16]



spectre
Usericon van spectre
Posted 03-02-2015 15:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2015 14:12 schreef caron het volgende:
Nee serieus.
New York, laat het over aan de Madball's en andere negers.



Lekker nog even racistisch worden, jij bent vast een blijvertje op dit forum, ga zo door.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 03-02-2015 15:47 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

En toch zit hij/zij/het er al sinds 2005. Is een oudgediende in dat opzicht.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2015 19:34 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ja.
Ik blijf.


En nu gaan we vegen


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-02-2015 17:09 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

May 25th - Berlin, DE - Berghain/PanoramaBar -
May 26th - Malmo, SE - Inkonst -
May 27th - Oslo, NO - BLÅ -
May 28th - Stockholm, SE - Kägelbanan Södra Teatern -
May 29th - Copenhagen, DK - JAZZHOUSE -
May 30th - Hamburg, DE - Kampnagel - Internationales Zentrum für schönere Künste -
May 31st - Leipzig, DE - UT Connewitz -
June 1st - Vienna, AT - ARENA WIEN -
June 2nd - Munich, DE - Feierwerk -
June 3rd - Cologne, DE - Studio 672 -
June 4th - Zurich, CH - Bogen F -
June 5th - Schorndorf, DE - Manufaktur Schorndorf -
June 6th - Athens, GR - Plisskën Fest -
June 8th - Brussels, BE - Ancienne Belgique - AB -
June 9th - Paris, FR - Espace B -
June 10th - Brighton, UK - Sticky Mike's Frog Bar -
June 11th - London, UK - Electrowerkz -
June 13th - Birmingham, UK - Supersonic Festival -
June 14th - Diksmuide, BE - Muziekclub 4AD -
June 15th - Amsterdam, NL - OCCII -



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-02-2015 17:11 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2015 17:09 schreef bokkie666 het volgende:
May 25th - Berlin, DE - Berghain/PanoramaBar -





Jij gaat zeker naar de West-Vlaamse show Bokkie?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-02-2015 17:14 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik weet het nog niet. Eerst nog bepalen of ik dat nieuwe album wel leuk vind. tweede rondje nu.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-02-2015 17:37 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2015 17:14 schreef bokkie666 het volgende:
Ik weet het nog niet. Eerst nog bepalen of ik dat nieuwe album wel leuk vind. tweede rondje nu.


Laat maar weten of het wat is, nog niet de moeite gedaan hem op te zoeken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-02-2015 11:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

1 keer geluisterd, briljant.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-02-2015 15:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-02-2015 15:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Had deze nog helemaal niet gehoord tot 5 minuten geleden. Wat was 5 minuten geleden een fijne tijd.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-02-2015 15:42 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Rondjes draaien in de rukbunker.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-02-2015 17:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Wat.Is.Dit???

Pseudo-intellectuele uitmelking van die kvlt.
Trekt op niks.
Ik zou er mijn hond nog nie eens naar laten luisteren.
Moest ik één hond hebben tenminste.
Neen.
Veto.


En nu gaan we vegen


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-02-2015 20:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Plaat van het jaar tot nu toe.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-02-2015 20:18 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2015 15:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Had deze nog helemaal niet gehoord tot 5 minuten geleden. Wat was 5 minuten geleden een fijne tijd.

Wat is dit voor ellende!? Een soort bizarre mix tussen crunkcore, auto tune pop en nu-metal?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen