IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Cradle shirts Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2002 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beste Jurgen,
Je hebt gelijk naar mijn mening.
Ik geef je één advies, save yourself the trouble. Het heeft geen zin om anderen daarvan te proberen te overtuigen.
Het levert alleen frustratie op.

Ik heb overigens 1 CoF shirt.
Met die muts in dat zwarte pakkie, heeft helaas alleen het drogen in de wasdroger niet zo goed doorstaan, en is beetje erg vaal geworden, met name de afbeelding.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-09-2002 13:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Wat ik niet begrijp is waarom ze bij een mailorder/winkel van de meeste bands maar 1, 2 of 3 shirts hebben en van Cradle of Filth een stuk of 80. Ik bedoel, wie heeft er nou in godsnaam behoefte aan zoveel shirts van dezelfde band? Of is het zo dat de mensen die die shirts kopen uberhaupt maar 1 band hebben waar ze naar luisteren en anders hun shirt nooit in de was kunnen doen?



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-09-2002 13:36 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Commercie hé...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-09-2002 13:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 13:34 schreef Vargen666 het volgende:
Of is het zo dat de mensen die die shirts kopen uberhaupt maar 1 band hebben waar ze naar luisteren en anders hun shirt nooit in de was kunnen doen?

Hahaha! Daar is een term voor trouwens, altijd dezelfde outfit aanhouden [oude trend in the goth-scene trouwens].


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-09-2002 13:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Luizigaards?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-09-2002 13:37 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik heb een compleet verwassen Dusk...and her embrace shirt (vind het een mooi shirt)


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2002 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 13:34 schreef Vargen666 het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom ze bij een mailorder/winkel van de meeste bands maar 1, 2 of 3 shirts hebben en van Cradle of Filth een stuk of 80. Ik bedoel, wie heeft er nou in godsnaam behoefte aan zoveel shirts van dezelfde band? Of is het zo dat de mensen die die shirts kopen uberhaupt maar 1 band hebben waar ze naar luisteren en anders hun shirt nooit in de was kunnen doen?

DUH
Cradle of Filth verkoopt nou eenmaal goed.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-09-2002 13:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik er één waarop lijken op pieken tegen de ondergaande zon staan afgetekend, met daarboven: "Those who tresspass against us... beware of the shadows ofzoiets???" van Vempire denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 10-09-2002 13:50]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-09-2002 13:39 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Mijn vriendin heeft ook een "Dusk....................................................... and Her Embrance" shirt geloof ik. Ze draagt het gelukkig nooit.



XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 10-09-2002 13:49 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

k von alleen vestal masturbation wel grappig.... maar ik heb geen COF shirts en heb dr ook geen behoefte aan...


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 10-09-2002 14:21 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

ik heb dezelfde als Asherah
maar de laatste shirts vind ik lelijk en totaal nutteloos...


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 10-09-2002 14:30 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

[offtopic] deze is mooi van dark funeral,(http://www.xs4all.nl/~displeas/catalog/shirts/df_secre.jpg) alleen zit ie een beetje vreemd omdat de print boven op j'n rug dikker is dan de rest....[offtopic]

Kheb geen cradle shirts omdat ze gewoon lelijk zijn, mij veels te veel kleuren, zelfde met dimmu borgir trouwens....


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-09-2002 14:33 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Het shirt van Dark Funeral - The Secrets of the Black Arts is idd een mooi shirt. Erg vette achterkant ook. Draag hem alleen nooit meer.



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-09-2002 14:59 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Cradle of Filth T-shirts, mwha heb er 1 (volgens mij hebben er meer mensen 1) Praise The Whore ofzo, met een bloote vrouw met kogelgaten. Ik draag hem nooit meer omdat (en dat is echt waar) het gezicht me van die vrouw niet aanstaat!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 10-09-2002 15:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ii vind zeklf de meeste cof shirts wel leu, 't zijn er alleen zo veel, ik vind ze idd ook wel origineel.
ik loop er alleen zelf niet (meer) in omdat ik:
1 de muziek, zeker die ze tegenwoordig maken, niet meer echt leuk vind
2 ze zijn erg puberaal (de shirts dan)
3 de mijne zijn versleten en ik heb eigenlijk geen zin om nog gekld uit te geven aan cof shit.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 15:30 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 13:12 schreef Jenje het volgende:
Beste Jurgen,
Je hebt gelijk naar mijn mening.
Ik geef je één advies, save yourself the trouble. Het heeft geen zin om anderen daarvan te proberen te overtuigen.
Het levert alleen frustratie op.

Ik heb overigens 1 CoF shirt.
Met die muts in dat zwarte pakkie, heeft helaas alleen het drogen in de wasdroger niet zo goed doorstaan, en is beetje erg vaal geworden, met name de afbeelding.



Bedankt,en ik wil eigenlijk niet overtuigen,maar gewoon een beetje moeite doen om rond de hele cof-hype iets verder te kijken,das al.Wel grappig trouwens,dat niemand hier veel shirts van hen heeft,terwijl ze wel superveel verkopen.... vreemd


Noppe


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-09-2002 15:30 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb 2 longsleeves van Cradle; 1tje van Midian en die roodachtige. dat zijn dan ook ongeveer de enige shirts die ik vrijwillig wil dragen, want al die shirts met ontzettende smerige afbeeldingen en teksten vind ik toch wel iets te ver gaan. Niet eens de teksten op zichzelf, maar wel dat ik er mee zou moeten rondlopen; alsof ik vind dat Jezus een kut is e.d. (dat was dacht ik een van de teksten); en ik zou niet weten wat ik ermee zou willen zeggen wanneer ik met een afbeelding ga rondlopen waarop een Non zich met een kruis loopt te penetreren.

Heb ik geen behoefte aan.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 10-09-2002 15:31 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 15:30 schreef Jurgen het volgende:
Bedankt,en ik wil eigenlijk niet overtuigen,maar gewoon een beetje moeite doen om rond de hele cof-hype iets verder te kijken,das al.Wel grappig trouwens,dat niemand hier veel shirts van hen heeft,terwijl ze wel superveel verkopen.... vreemd
ik heb er 6
1 bij een ex
1 bij een wijf wat ik nooit meer zie
1 werk ik
1 fitniss ik
2 draag ik noooooooooooit


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 10-09-2002 15:48 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 15:31 schreef impaled succubus het volgende:
ik heb er 6
1 bij een ex
1 bij een wijf wat ik nooit meer zie
1 werk ik
1 fitniss ik
2 draag ik noooooooooooit


een vrouw...
Fitness
nooit

enne...Slechtheid...topiC

*edit* bij deze mijn nederige excuses voor deze enorm van het topic afwijkende post maar het MOEST er gewoon even uit.

Ik heb trouwens geen CoF shirt en ik wil er ook geen.

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 10-09-2002 15:49]


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-09-2002 15:56 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

De meeste Cradle shirts zou ik niet dragen omdat er naakte vrouwen opstaan, en megagrote teksten op de rugpartij.

Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die blij is dat het assortiment shirts van COF zo groot is, nu kan ik iig een shirt kiezen dat ik zelf mooi vind.


the only pleasure is pain


joeri
Usericon van joeri
Posted 10-09-2002 16:17 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik heb het cradle flames shirt, het enige shirt van ze zonder grote prent geloof ik.

ik vind hun total fucking darkness shirt wel cool, maar verder vind ik ze (ook als puber ja ) erg puberaal. een beetje extreem willen zijn, dus dragen ze dan een uiterst extreem cradle shirt.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-09-2002 16:19 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Dat ik het kon vergeten, ik heb zelfs n cradle girlie liggen... gewoon zwart met in zilveren letters het logo erop... iemand kopen?

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 10-09-2002 16:19]


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-09-2002 16:21 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 10 september 2002 16:19 schreef Asherah het volgende:
Dat ik het kon vergeten, ik heb zelfs n cradle girlie liggen... gewoon zwart met in zilveren letters het logo erop... iemand kopen?



Wat is de maat?


the only pleasure is pain


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-09-2002 16:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Is zo'n one size fits al, is nog zo goed als nieuw...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-09-2002 16:23 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Wat moet dat shirt kosten dan?


the only pleasure is pain


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen