IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Cradle shirts Vorige pagina | Volgende pagina
Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 15-09-2002 22:16 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 13:04 schreef Jurgen het volgende:
Vind ik ook,maar zo zijn er hier wel meer,die blijkbaar niet openminded genoeg zijn,om alle bm een kans te geven,maar ja...


Kijk ik kan het nu niet laten om even mijn mening te gaan geven. Ik ben het absoluut met Jurgen eens, je moet alles een kans geven. Mensen die zich eigen negatief uitdrukken over Cradle of Filth Muziek en kleding zijn 9 van de 10 keer gewoon strontjaloers op de kwaliteiten die de band heeft. Je hoeft er niet van te houden, maar ze afzeiken is ook niet nodig, vind ik.
Ik denk gewoon dat de heren een goed en orgineel stukje muziek in elkaar weten te zetten. De T-shirts enzo, vallen blijkbaar niet altijd in de smaak. Ook dit is begrijpelijk. Sommige mensen vinden het wel leuk om zulk soort shirts te kopen en houden er van om op die manier te laten zien dat ze de muziek en het gedachtegoed van COF op prijs stellen. Prima toch!!
Nou las ik een paar pagina's terug dat sommige mensen nog niet eens weten wat Jesus is a Cunt betekend, dan heb je al helemaal geen recht van spreken. Het is niet Jesus is een kut, maar Jesus is een eikel (Cunt betekend dus eikel, eikel!)
Laat iedereen gewoon in z'n waarde mensen en reken niet zo met elkaar af als het gaat om kleding keuze of omdat je gewoon fucking jaloers bent dat een band als COF gewoon heel erg goed draait!
Voor dat er nou een hoop reactie's komen in de trant van; Oh, jij luistert zeker alleen COF, die mensen zal ik dan even zeggen dat ik ook graag naar Dimmu Borgir, Marduk, Immortal en andere black metal luister.
Ik geef namelijk alle black metal bands een kans, en doe me nou een lol, we staan allemaal aan dezelfde kant, breng is wat meer symphatie en respect voor elkaars keuzes op i.p.v. elkaar allemaal af te gaan liggen zeiken. Sommige van jullie lijken wel een stel zwarte gangsters uit Amerika, die probeerde elkaar ook allemaal af te maken, terwijl de derde partij zich eigen rot lachten. Dat doen die vuile trance/gabberlui dus dadelijk met ons.
Geniet van je metal, welke band het dan ook mag zijn. Draag je kleding, hoe smakeloos die dan ook mag zijn, of wordt zo'n trancestumpertjes, de keuze is aan je zelf.


you say you're men, we know you're cowards


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 15-09-2002 22:21 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 15 september 2002 22:16 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
......en kleding zijn 9 van de 10 keer gewoon strontjaloers op de kwaliteiten die de band heeft.

wihaaa, ik ben zeldzaam!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-09-2002 22:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

immortal, madruk, dimmu borgir ook allemaal standaard metal bands, maarja.
Met punten zoals dat we elkaar niet moeten af zitten te kraken ben ik het met je eens.
En ik ben helemaal niet jalours dat Cof zo goed draait, daar walg ik alleen maar van.

gegroet, peace


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-09-2002 22:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 22:21 schreef Wishmaster het volgende:
wihaaa, ik ben zeldzaam!
Ik ook

Ik vind de naiviteit van 'ik geef alle black metal bands een kans' en vervolgens DB, Immortal en Marduk noemen ergens wel schattig.

Ken je Beherit?


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 15-09-2002 22:26 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

CoF heb z'n kansen wel gehad dacht ik zo...
De rest boeit me geen hoer


joeri
Usericon van joeri
Posted 15-09-2002 22:27 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

Waarom hebben zoveel mensen toch een hekel aan cof? ok, hun nieuwe werk (vooral het laatste album) zuigt, maar dat is ook bij andere bands. Metallica (bijv.) wordt niet constant afgezeken, terwijl ze tegenwoordig toch ook bagger muziek maken??


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-09-2002 22:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Metallica zijn een van de eerdere metal bands, daar valt niet mee te spotten, cof stelt niet veel voor.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 15-09-2002 22:28 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Metallica brengt niet elke week een cd uit... dus hoor je daar minder over, zelfde verhaal over de shirts.. en tja, KoF kan mij vant begin tot 't vrolijke eind niet boeien... helaas


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-09-2002 22:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

metallica vinnik nog erger eerlijk gezegd

maar ik ben ook zeldzaam


Je moeder.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 15-09-2002 22:32 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 22:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ook

Ik vind de naiviteit van 'ik geef alle black metal bands een kans' en vervolgens DB, Immortal en Marduk noemen ergens wel schattig.

Ken je Beherit?


Nee, ken ik niet, zo'n reactie van ik ben zeldzaam na dat ik zei 9 van de 10 keer had ik natuurlijk aan zien komen, maar je.
Waarom is dat naief? Weet je het beter?
Nee, misschien heb je ergens wel gelijk, ik ken niet elk Black metal bandje dat er bestaat, maar bij het uitkiezen van nieuwe cd's ga ik vaak op recensies af of luister ik even in de winkel.
Ik zou graag wel wat meer sferische black metal willen leren kennen, een kille symphonische sfeer vind ik meestal toch wel belangrijk aan het geheel van de muziek.


you say you're men, we know you're cowards


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-09-2002 22:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 22:32 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Nee, ken ik niet, zo'n reactie van ik ben zeldzaam na dat ik zei 9 van de 10 keer had ik natuurlijk aan zien komen, maar je.
Waarom is dat naief? Weet je het beter?
Nee, misschien heb je ergens wel gelijk, ik ken niet elk Black metal bandje dat er bestaat, maar bij het uitkiezen van nieuwe cd's ga ik vaak op recensies af of luister ik even in de winkel.
Ik zou graag wel wat meer sferische black metal willen leren kennen, een kille symphonische sfeer vind ik meestal toch wel belangrijk aan het geheel van de muziek.

oftewel je komt er nog maar net bij kijken.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 15-09-2002 22:38 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 22:16 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Kijk ik kan het nu niet laten om even mijn mening te gaan geven. Ik ben het absoluut met Jurgen eens, je moet alles een kans geven.


Ik moet niks. Dit is overigens een van de domste uitspraken die ik in lange tijd gehoord heb. "je moet alles een kans geven" my ass


Mensen die zich eigen negatief uitdrukken over Cradle of Filth Muziek en kleding zijn 9 van de 10 keer gewoon strontjaloers op de kwaliteiten die de band heeft.

Ben ik toch benieuwd waar je deze wijsheid vandaan hebt...




Nou las ik een paar pagina's terug dat sommige mensen nog niet eens weten wat Jesus is a Cunt betekend, dan heb je al helemaal geen recht van spreken. Het is niet Jesus is een kut, maar Jesus is een eikel (Cunt betekend dus eikel, eikel!)

"maggots crawling in her cunt" Cunt betekent wel degelijk kut. Wij zijn echter niet het enige volk dat geslachtsdelen als scheldwoorden gebruikt.


Laat iedereen gewoon in z'n waarde mensen en reken niet zo met elkaar af als het gaat om kleding keuze of omdat je gewoon fucking jaloers bent dat een band als COF gewoon heel erg goed draait!





Voor dat er nou een hoop reactie's komen in de trant van; Oh, jij luistert zeker alleen COF, die mensen zal ik dan even zeggen dat ik ook graag naar Dimmu Borgir, Marduk, Immortal en andere black metal luister.


Had dat dan meteen gezegt!!!! Dat veranderd de zaak!!!


Ik geef namelijk alle black metal bands een kans,


En niemand die je tegen zal houden...


en doe me nou een lol, we staan allemaal aan dezelfde kant,



Rethorisch gedweep heb ik geen boodschap aan



breng is wat meer symphatie en respect voor elkaars keuzes op i.p.v. elkaar allemaal af te gaan liggen zeiken.


Ik denk dat je onverschilligheid met respect verward....tenzij je er vanuit gaat dat er in den beginne respect voor iedereen is...een standpunt dat ik niet met je deel.


Sommige van jullie lijken wel een stel zwarte gangsters uit Amerika, die probeerde elkaar ook allemaal af te maken, terwijl de derde partij zich eigen rot lachten. Dat doen die vuile trance/gabberlui dus dadelijk met ons.


Eng he, die grote boze wereld...


Geniet van je metal, welke band het dan ook mag zijn. Draag je kleding, hoe smakeloos die dan ook mag zijn, of wordt zo'n trancestumpertjes, de keuze is aan je zelf.


Sorry, de logica hiervan ontgaat me...



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-09-2002 22:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 22:32 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Ik zou graag wel wat meer sferische black metal willen leren kennen, een kille symphonische sfeer vind ik meestal toch wel belangrijk aan het geheel van de muziek.

Kijk, we zijn hier echt niet om je af te zeiken of zo, en je hoeft niet 'alle' black metal te kennen (ken ik bij lange na niet) maar de voorbeelden die je noemde zijn gewoon echt de allergrootste namen die weinig meer met de underground te maken hebben.

Krieg, Judas Iscariot, Averse Sefira, Nehëmah, Vermeth, Craft, ouwe Graveland, Blasphemy, Abigail, Grand Belial's Key, Antaeus, dat is toch echt muziek van een heeeeeel ander kaliber hoor. Dat heeft met bovengrondse black metal muzikaal en ideologisch gezien eigenlijk niets meer uit te staan.
En dan noem ik op 2 of 3 uitzonderingen na nog behoorlijk bekende bands ook.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 15-09-2002 22:40 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 22:35 schreef wladimir het volgende:
oftewel je komt er nog maar net bij kijken.


ooooo nu ga ik bijna (hahhahahaha)
Zo ben jij waarschijnlijk ook begonnen,
neem ik aan????? Niet proberen bijdehand te doen, maak je geen, ik herhaal, maak je geen indruk mee!


you say you're men, we know you're cowards


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 15-09-2002 22:42 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 15 september 2002 22:35 schreef wladimir het volgende:
oftewel je komt er nog maar net bij kijken.

Dis nou al de zoveulste keer dat je zoiets post, zeg dan alsjeblieft gewoon niets


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 15-09-2002 22:45 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 22:38 schreef Holocausto het volgende:



jij hebt er werkelijk helemaal niks van begrepen, jammer, want zoals uit mijn tekst toch duidelijk blijkt heb ik ook niet respect voor iedereen, maar ik vind dat het over het algemeen opvalt hoe mensen elkaar de grond in boren als het gaat over hun eigen metalsmaak, vind dit erg jammer, het zaait verwaring en geen broederlijkheid zoals ik graag gezien en misschien ook wel verwacht had.


you say you're men, we know you're cowards


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-09-2002 22:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Toch wel n beetje on topic blijven altublieft.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 15-09-2002 22:49 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

[quote]Op 15 september 2002 22:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Kijk, we zijn hier echt niet om je af te zeiken of zo, en je hoeft niet 'alle' black metal te kennen.

Ik heb het niet over mij afzeiken, daar geef ik geen fuck om, heb een behoorlijke olifantenhuid, Dwaallicht. Ik heb het zoals
eerder gezegd over elkaar afzeiken en daar stoor ik me aan.


you say you're men, we know you're cowards


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 15-09-2002 22:49 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

kom op man.. dis een goeie discussie, moet je niet uit de weg gaan, 't gaat vanzelf weer on topic


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-09-2002 22:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ja, we hebben ook wel een fame topic, en een lultopic, of open er anders een nieuw, ON TOPIC DUS!!!


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 15-09-2002 22:52 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

*zucht*


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 16-09-2002 8:56 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2002 16:05 schreef Holocausto het volgende:
Worden die schijtdingen ook al vervalsd
Hahah, doet me lichtelijk nostalgisch terug denken aan de techno/hardcore scene, heheh..
"hee die aussie is zeker een neppert??"


Ja,die dingen worden vervalst...Als je in de Boxer in Leuven een sweater van Cradle koopt zijn ze heden ten dage vervalst.Mijn Cradle sweater komt daar eerlijk gezegd ook van,maar vier jaar geleden verkochten ze daar nog de echte spullen.Waar gaat het toch hene met de wereld???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 16-09-2002 12:14 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Dit is gewoon 1 van die bands waar de vergelijking : love em or hate em voor gemaakt is. Er is geen tussenweg.Dit geld ook voor hun shirts,alhoewel die voor velen echt slecht zijn door de muziek,maar ja.. dat zeggen ze er nie bij!


Noppe


poliepje
Reap the Bitter Hærvest
Usericon van poliepje
Posted 16-09-2002 12:52 by poliepje Wijzig reactieProfiel van poliepjeQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat ik de CoF shirtjes best wel goed bij hun muziek vind passen. Noch muziek, noch shirtjes doen mij echt wat, maar ze zijn wel stijl consistent: veel krulletjes en versierseltjes; vind je ook terug in de arrangementen en in de zang.

De sloguns vind ik allicht beter dan "I'm not deaf, I'm just ignoring you", omdat ze ten minste nog wel eens echt iemand shockeren. Aan de andere kant straalt de puberale frustratie er ook wel weer af.

Overigens, leuk fragmentje uit dit topic, viel me ff op:

quote:
Op 15 september 2002 22:16 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
...
Nou las ik een paar pagina's terug dat sommige mensen nog niet eens weten wat Jesus is a Cunt betekend, dan heb je al helemaal geen recht van spreken. Het is niet Jesus is een kut, maar Jesus is een eikel (Cunt betekend dus eikel, eikel!)
Laat iedereen gewoon in z'n waarde mensen
...



Heel apart, hoe je jezelf al tegenspreekt voordat je je stelling poneert ("Eikel! ... we moeten respect hebben voor elkaar") en daarbij komt dat je natuurlijk wel het fatsoen moet hebben om iemand te flamen als 'ie iets fout doet, niet als jij het niet begrepen hebt. Cunt betekent gleuf, doos, schotwond, snee, ontplofte mol. Even voor de semantisch misdeelden onder ons een stukje uit de Chambers: "cunt _kunt_, (_taboo slang_) _n_ the female genitalia, _esp_ the vagina; a woman regarded as a sexual object; an unpleasant, contemptible person of either sex. [ME _cunte_; ety dubious]


poliepje
Reap the Bitter Hærvest
Usericon van poliepje
Posted 16-09-2002 12:54 by poliepje Wijzig reactieProfiel van poliepjeQuote dit bericht

Overigens, zijn al die "on topic" postings niet heel erg off topic??


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen