IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Cradle shirts Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-09-2002 16:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Dat cradle shirt (on topic blijven hé ) ... mwoah, 10 euro ofzo?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-09-2002 16:25 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

you've got mail. (bijna dan)


the only pleasure is pain


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-09-2002 16:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik heb zelf een shirt gekregen voor mn verjaardag 2 jaar geleden, heb em eigelijk nooit meer aan, heb al shirts zat...

ook nog 2 shirts van dimmu, ook erg fleurig maar wel leuk


Je moeder.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-09-2002 16:47 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik vind het geen toffe shirts vanwege de vaak overdreven shockerende opdruk. Ik vind dat niet bij mezelf passen (meer bij panda ofzo).


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 10-09-2002 16:49 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik wil nog wel eens een shirt van varathron/necromantia of 1 van de ouwere rotting christ...





Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-09-2002 17:34 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 10 september 2002 16:49 schreef istharol het volgende:
Ik wil nog wel eens een shirt van varathron/necromantia of 1 van de ouwere rotting christ...


Inderdaad... Die zou ik ook wel willen, vooral Varathron!!


Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 10-09-2002 17:52 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

ik heb 2 cradle shirts. Eentje gewoon gekocht en de ander bij zoiets van large(greep uit de grabbelton, 3 euro voor een total fucking darkness shirt) maar ik draag ze bijna nooit, meestal mn morbid angel shirt, of alleen zwart shirt ofzo


I was me but now he's gone


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 18:02 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 17:52 schreef Burz het volgende:
ik heb 2 cradle shirts. Eentje gewoon gekocht en de ander bij zoiets van large(greep uit de grabbelton, 3 euro voor een total fucking darkness shirt) maar ik draag ze bijna nooit, meestal mn morbid angel shirt, of alleen zwart shirt ofzo


Het TFD shirt is best wel cool,al heb ik net niet,spijtig genoeg.


Noppe


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-09-2002 18:14 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Dat wordt grabbelen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-09-2002 18:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zouden ze ook shirts van manes in die grabbelton hebben


Je moeder.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 10-09-2002 18:35 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik denk dat de mensen van large raar op gaan kijken als ze in 1 keer allemaal orders van de "grabbelton" binnen krijgen


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 10-09-2002 18:37 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

eh... wat is de grabbelton?!


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 10-09-2002 18:41 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 18:37 schreef Wishmaster het volgende:
eh... wat is de grabbelton?!


Zo'n ton waar je in kan grabbelen

dat was altijd zo'n optie van large waar je een item kan krijgen waarvan je niet weet wat het is voor een laag bedrag of zo...


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-09-2002 18:50 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Oftewel: rest-stock!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 19:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik had ooit een Praise the Whore shirt, aan m'n broertje gegeven.

Ik vind de shirts erg lelijk. Op zich vind ik het niet eens zo heel erg dat een band 80 shirts heeft, wat ik wel belachelijk vind is dat diezelfde band met AL DIE TACHTIG SHIRTS in mailorders enzo staat, aldus ruimte voor andere shirts opslokkend en de aandacht voor zichzelf opeisend.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 19:12 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 19:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik had ooit een Praise the Whore shirt, aan m'n broertje gegeven.

Ik vind de shirts erg lelijk. Op zich vind ik het niet eens zo heel erg dat een band 80 shirts heeft, wat ik wel belachelijk vind is dat diezelfde band met AL DIE TACHTIG SHIRTS in mailorders enzo staat, aldus ruimte voor andere shirts opslokkend en de aandacht voor zichzelf opeisend.


ik had niet anders verwacht van jou!


Noppe


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 19:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 19:12 schreef Jurgen het volgende:
ik had niet anders verwacht van jou!
Sorry, ben je dom of zo? Of gesodomiseerd door je eigen trueheid-projecties op anderen??

Dit is toch een prima redelijk en rationeel argument? Kijk die mailorders maar in. Overal CoF. Dat vind ik niet terecht voor het aantal CD's dat ze uitbrengen (om maar een voorbeeld te noemen).


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 19:17 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 19:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Sorry, ben je dom of zo? Of gesodomiseerd door je eigen trueheid-projecties op anderen??

Dit is toch een prima redelijk en rationeel argument? Kijk die mailorders maar in. Overal CoF. Dat vind ik niet terecht voor het aantal CD's dat ze uitbrengen (om maar een voorbeeld te noemen).


Excuseer,maar tis nie omdak jouw mening nie steun dak dom ben he,jong. Trouwens,wat is daar mis mee dat die overal instaan.Ik kom trouwens kotsmisselijk van al dat trueheid gedoe,ik ben niet tru,soooo what?????


Noppe


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 19:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 19:17 schreef Jurgen het volgende:
Excuseer,maar tis nie omdak jouw mening nie steun dak dom ben he,jong. Trouwens,wat is daar mis mee dat die overal instaan.Ik kom trouwens kotsmisselijk van al dat trueheid gedoe,ik ben niet tru,soooo what?????
Ik heb het woord niet eens genoemd, jij bent degene die er tot vervelens toe op hamert. Je begint er zelfs al over in je eigen profiel. Blijkbaar ben jij degene met complexen erover en niet de mensen van wie jij meent dat zij 'true' willen zijn.

Tot zover de psychologie cursus, doe d'r wat mee .

Anyway (ON TOPIC enzo), die Cradle shirts zijn veel te kleurig om mooi te zijn, zo vind ik Nile shirts ook niet mooi of Incantation shirts of Limbonic Art shirts et cetera. Teksten zijn soms geinig, maar ja, dan schilder ik zelf wel 'Wanker' op een shirt. Een witte.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 19:24 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 19:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb het woord niet eens genoemd, jij bent degene die er tot vervelens toe op hamert. Je begint er zelfs al over in je eigen profiel. Blijkbaar ben jij degene met complexen erover en niet de mensen van wie jij meent dat zij 'true' willen zijn.

Tot zover de psychologie cursus, doe d'r wat mee .

Anyway (ON TOPIC enzo), die Cradle shirts zijn veel te kleurig om mooi te zijn, zo vind ik Nile shirts ook niet mooi of Incantation shirts of Limbonic Art shirts et cetera. Teksten zijn soms geinig, maar ja, dan schilder ik zelf wel 'Wanker' op een shirt. Een witte.


Trueheids-projecties was toch jouw woord,niet?En complexen?? absoluut niet,het interesseert mij echt nie wat iemand anders denkt,ik probeer gewoon mijn mening wat te laten doordringen,zoals jij en iedereen op dit forum dat probeert.En ok,hun shirts zijn kleurrijk,wat is daar mis mee?? Moet alles zwart op wit zijn?


Noppe


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 19:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 19:24 schreef Jurgen het volgende:
Trueheids-projecties was toch jouw woord,niet?En complexen?? absoluut niet,het interesseert mij echt nie wat iemand anders denkt,ik probeer gewoon mijn mening wat te laten doordringen,zoals jij en iedereen op dit forum dat probeert.En ok,hun shirts zijn kleurrijk,wat is daar mis mee?? Moet alles zwart op wit zijn?

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee....dat MOET niet.

Maar die shirts zijn zo kleurrijk dat het niet mooi meer is. 'Kitsch' is een goed woord ervoor. Zwart op wit vind ik mooier dan die Hawaii-shirts van CoF. Maar een beetje kleur kan best, mits met mate. Het is geen CD-hoes, maar een kledingstuk. Daarvoor is dus ander kleurgebruik nodig.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-09-2002 19:28 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 19:26 schreef Dwaallicht het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee....dat MOET niet.

Maar die shirts zijn zo kleurrijk dat het niet mooi meer is. 'Kitsch' is een goed woord ervoor. Zwart op wit vind ik mooier dan die Hawaii-shirts van CoF. Maar een beetje kleur kan best, mits met mate. Het is geen CD-hoes, maar een kledingstuk. Daarvoor is dus ander kleurgebruik nodig.


Ok,jij jouw mening,ik de mijne,maar ik zie graag wat meer op een shirt dan enkel zwart.Darkthrone shirts bvb zijn belachelijk,er staat praktisch niets op,maar toch kosten die evenveel.


Noppe


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-09-2002 19:29 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Heeft niemand gelezen hoe mijn ex-tshirtje eruit zag... doodsimpel hoor... zilver op zwart... EN van CoF...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 10-09-2002 19:29]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 19:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 19:28 schreef Jurgen het volgende:
Ok,jij jouw mening,ik de mijne,maar ik zie graag wat meer op een shirt dan enkel zwart.Darkthrone shirts bvb zijn belachelijk,er staat praktisch niets op,maar toch kosten die evenveel.
? Op de voorkant staat CD-hoes, logo, titel, en op de achterkant iets uit het booklet. Prima toch? Ik vind ze voor metalshirts behoorlijk smaakvol. Beter dan kitscherige vrouwen met blote borsten en allerlei chirurgische apparatuur enzo in alle kleuren van de regenboog. Je moet bijna een zonnebril opzetten met die shirts....


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-09-2002 19:52 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik heb ze alle 80, ik heb een extra kleding kast moeten kopen om ze kwijt te kunnen, maar dat boeit niet


No meat is sweater


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen