IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Cradle shirts Vorige pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 16-09-2002 13:12 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 12:52 schreef poliepje het volgende:
Cunt betekent gleuf, doos, schotwond, snee, ontplofte mol. Even voor de semantisch misdeelden onder ons een stukje uit de Chambers: "cunt _kunt_, (_taboo slang_) _n_ the female genitalia, _esp_ the vagina; a woman regarded as a sexual object; an unpleasant, contemptible person of either sex. [ME _cunte_; ety dubious]
Dus niet "Jezus is een eikel," maar "Jezus is een stomme doos."


Touché, pussycat!


poliepje
Reap the Bitter Hærvest
Usericon van poliepje
Posted 16-09-2002 13:15 by poliepje Wijzig reactieProfiel van poliepjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 13:12 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dus niet "Jezus is een eikel," maar "Jezus is een stomme doos."


hehehehe, mjah, zo ongeveer. Dat stomme hoeft niet per se, maarreuh, leef je uit, gooi je haar los, maak me gek


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-09-2002 13:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 13:12 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dus niet "Jezus is een eikel," maar "Jezus is een stomme doos."
Platvloers: Jesus is een kut.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 16-09-2002 20:46 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 12:52 schreef poliepje het volgende:

Overigens, leuk fragmentje uit dit topic, viel me ff op:



Heel apart, hoe je jezelf al tegenspreekt voordat je je stelling poneert ("Eikel! ... we moeten respect hebben voor elkaar") en daarbij komt dat je natuurlijk wel het fatsoen moet hebben om iemand te flamen als 'ie iets fout doet, niet als jij het niet begrepen hebt. Cunt betekent gleuf, doos, schotwond, snee, ontplofte mol. Even voor de semantisch misdeelden onder ons een stukje uit de Chambers: "cunt _kunt_, (_taboo slang_) _n_ the female genitalia, _esp_ the vagina; a woman regarded as a sexual object; an unpleasant, contemptible person of either sex. [ME _cunte_; ety dubious]



Natuurlijk laat ik iedereen in z'n waarde;
in deze context betekend eikel gewoon eikel.
Je hoeft niet bijdehand te gaan doen met je definitie, als je de context niet begrijpt!


you say you're men, we know you're cowards


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 02-02-2003 9:30 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

mwoah... jah wel mooi maar tis nogal overdreven... met "jezus is a cunt" op ju cradle tshirtje zie je der echt uit als een wannabee, neem dan un shirt met marduk, immortal enz, kijk daar zoude dat soort txte wel op kunne.
nmaar nie op zon cralde shirtjuh.


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 02-02-2003 20:27 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

gewoon verbranden die hap...CoF shirts, bah


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-02-2003 20:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 13:12 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dus niet "Jezus is een eikel," maar "Jezus is een stomme doos."


COF is een Engelse band, en in Engelse slang word het woord wel degelijk ook gebruikt als scheldwoord voor mannen, wat idd overeenkomt met 'eikel' of 'klootzak' in het Nederlands. Er zit wel meer in het Engels als wat je uit je Kramer's Engels-Nederlands woordenboekje haalt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen