IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Zwarte Cross 2011 [Knuffeltopic!] Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-12-2010 23:13 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat is mooi, tenzij die Azteken weer een rekenfout hebben gemaakt, of wie dat ook alweer zeiden


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-12-2010 23:13 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Maya's.

Maar die zeiden niets. Hun kalender loopt gewon niet verder.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-12-2010 23:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2010 23:03 schreef bokaj het volgende:
Eerste namen:
The Black Crowes, Ilse DeLange, Normaal, Jacqueline Govaert, The Cubical (UK), Tim Knol, Royal Republic (ZWE), Miss Montreal, De Motorband, Vanderbuyst en gastheren Jovink & The Voederbietels.

Programma Metalweide:
Anthrax (VS), Crimson Glory (VS), Life Of Agony (VS), Madball (VS), Psychotic Waltz (VS) en Disabuse.




Psychotic Waltz zou ik wel eens willen zien.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-12-2010 23:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die touren ook mee in de power of metal tour. ff dat je het weet!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-12-2010 23:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Thnx maar Tilburg en Amsterdam is me wat te ver weg daarvoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 22-12-2010 12:22 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2010 23:13 schreef iPim het volgende:
Dat is mooi, tenzij die Azteken weer een rekenfout hebben gemaakt, of wie dat ook alweer zeiden


Laatst hoorde ik dat 2012 ook een rekenfout was, en dat de wereld pas in 2359 verging ofzo



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2010 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm hmm LoA wel leuk, maar meer nog niet


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 22-12-2010 14:24 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Het gaat deze dagen dan ook vooral om de motoren (lees: penisverlengers) en niet om de bands.

Ben blij dat mijn liefje geen klein piemeltje heeft en dus niet naar dit stoere crossgedoe toe hoeft!

Wel een tip voor degenen die hier door hun geslachtshormonen toch naar toe getrokken worden: Bier werkt averechts!


Bla


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2010 14:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. waarom denk je dat ik voor de bands ga


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-02-2011 21:32 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Toegevoegd:

Sepultura (BRA)
Helloween (DUI)
Fozzy (VS)
Mother Misery (ZWE)
Pagan's Mind (NO)
My City Burning


Against God and Government


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-02-2011 21:39 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nú al gezellig!


... de cross dan, hè!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-02-2011 12:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

My City Burning niet verkeerd!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-02-2011 14:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2010 23:15 schreef Onweerwolf het volgende:
Psychotic Waltz zou ik wel eens willen zien.


Nou, ga je mee naar ZC dan? Mother Misery, yay! Leuk festival trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-02-2011 14:18]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-02-2011 14:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2011 14:13 schreef MMayo het volgende:
Nou, ga je mee naar ZC dan? Mother Misery, yay! Leuk festival trouwens.


Nah, het lijkt me echt een vreselijk festival. En voor alleen PW doe ik het zeker niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2011 14:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm zit nog niete cht wat bij wat mij boeit ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-02-2011 15:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2011 14:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Nah, het lijkt me echt een vreselijk festival. En voor alleen PW doe ik het zeker niet.


Dat dacht ik eerst ook, maar eigenlijk was het hartstikke leuk. Dit jaar wil ik ook naar de discoooo tent.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-02-2011 15:07 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 5 februari 2011 14:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Nah, het lijkt me echt een vreselijk festival. En voor alleen PW doe ik het zeker niet.


Dacht ik ook altijd, vorig jaar voor het eerst geweest.. Best georganiseerde en leukste festival waar ik de afgelopen tig jaar ben geweest!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2011 15:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oww kan zich tuch niet tussen het boerenvolk bevinden. Kom op zeg ..


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-02-2011 15:09 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Verrassend leuk festival, ja.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-02-2011 15:09 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Daar is hij veel te elitair voor ja.

Wel mooie kans om Jenje in mansized condom te zien OWW!



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-02-2011 15:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Meh, line-up moet wel erg fantastisch zijn wil ik er heen gaan. En verder hang ik ongeveer hetzelfde idee aan dat Mira hierboven zo prettig heeft beschreven.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-02-2011 15:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Je hóéft de cross niet te bekijken hè.

Maar ik ben het er mee eens dat de line-up nog niet echt uitnodigend is.

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 05-02-2011 15:16]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-02-2011 15:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2011 15:16 schreef Vargen666 het volgende:
Je hóéft de cross niet te bekijken hè.


Mja, die cross zelf zou me nog niet eens zo storen, het gaat me meer om het volk wat daar op af komt.

Vergeet niet dat ik 19 jaar in een Twents dorp heb gewoond in een regio die bekend stond als het Zwarte Gat en waar vroeger ook rally's werden gehouden. Dus ik weet what's up.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-02-2011 15:22 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Toen ik er 2 jaar terug was, heb ik niet één motor gezien.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-02-2011 15:32 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 5 februari 2011 15:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Mja, die cross zelf zou me nog niet eens zo storen, het gaat me meer om het volk wat daar op af komt.

Vergeet niet dat ik 19 jaar in een Twents dorp heb gewoond in een regio die bekend stond als het Zwarte Gat en waar vroeger ook rally's werden gehouden. Dus ik weet what's up.




Gast, ik kom uit hartje Achterhoek waar het aantal lompe boeren per vierkante kilometer hoog boven het landelijk gemiddelde ligt. Dacht ook altijd dat de Zwarte Cross een grote verzameling van extreem dronken, vrouwen lastig vallende boeren was, maar niets van dat. Niks meer als op elk willekeurig ander festival...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen