IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Zwarte Cross 2011 [Knuffeltopic!] Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-02-2011 15:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2011 15:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Mja, die cross zelf zou me nog niet eens zo storen, het gaat me meer om het volk wat daar op af komt.



Ja dat was ook altijd mijn gedachte, tot ik vorig jaar wel moest omdat My Dying Bride er stond. Ha! Toen bleek het ineens wel een gaaf festival te zijn, met een leuke sfeer en de mensen vond ik helemaal niet zo vervelend. Dat zegt ook wel wat, als er iemand is die mensen snel zat is ben ik dat wel


RGB
Usericon van RGB
Posted 05-02-2011 16:03 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Helemaal mee eens. SBS6 laat natuurlijk alleen maar de grootste mongolen zien. Dit jaar weer fijn werken bij de metalweide


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 06-02-2011 6:40 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2011 15:32 schreef Ethereal het volgende:
Dacht ook altijd dat de Zwarte Cross een grote verzameling van extreem dronken, vrouwen lastig vallende boeren was, maar niets van dat. Niks meer als op elk willekeurig ander festival...

Misschien ligt het eraan dat ik een groot gedeelte van het festival bij de cross doorbreng, maar daar is het met vlagen toch vrij schandalig.


You have time. You are doing fine.


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-02-2011 10:58 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Lompe boeren heeft natuurlijk niets met boeren te maken. Die zitten ook genoeg tussen het stadse volk



Penisverlening, pfff. Ooit spelende gitaristen goed bekeken?



hihi

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 06-02-2011 10:59]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-02-2011 21:01 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 5 februari 2011 15:15 schreef Onweerwolf het volgende:
Meh, line-up moet wel erg fantastisch zijn wil ik er heen gaan. En verder hang ik ongeveer hetzelfde idee aan dat Mira hierboven zo prettig heeft beschreven.


Dan lijkt de gay parade mij inderdaad meer iets voor jou, wat een gezever dit zeg


Against God and Government


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-02-2011 21:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 februari 2011 15:07 schreef Ethereal het volgende:
Dacht ik ook altijd, vorig jaar voor het eerst geweest.. Best georganiseerde en leukste festival waar ik de afgelopen tig jaar ben geweest!


Ik ben er nog nooit geweest, ondanks dat ik een jaar of wat kaartjes gewonnen had. Maar ik kijk het altijd op tv en dan lig ik al dubbel, vette humor daar.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mindfucker
www.last.fm/user/Floola5
Usericon van Mindfucker
Posted 08-05-2011 12:45 by Mindfucker Wijzig reactieProfiel van MindfuckerQuote dit berichthttp://www.fb.com/mindneuker

Gaan er nog mensen heen naar de Zwarte Cross? Het klopt dat er veel "Rednecks" zijn die het met hun nicht hebben gedaan maar er is een gescheiden sfeer tussen hen en de metalheads. Vorig jaar was het geweldig, Meshuggah gezien, Converge, Devildriver en John Oliva's Pain ook.
Dit jaar heb ik me aangemeld om er te gaan werken want de lineup van dit jaar is niet echt mijn smaak.




Way out in the water, See it swimmin'?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2011 12:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 12:45 schreef Mindfucker het volgende:
Het klopt dat er veel "Rednecks" zijn die het met hun nicht hebben gedaan maar er is een gescheiden sfeer tussen hen en de metalheads.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-05-2011 13:00 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Bel 'm anders effe op.
Zijn nummer staat in zijn avatar.


 


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-05-2011 13:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Band zonder banaan speelt ook


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 08-05-2011 15:36 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

3 dagen inclusief camping aanwezig

Zeker kijken naar Anthrax, Death Angel, Helloween, Psychotic Waltz, Crimson Glory, Madball, Monster Magnet, Vanderbuyst en Life of Agony.




Nix
Usericon van Nix
Posted 09-05-2011 10:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Wat wordt er moeilijk gedaan.




Ik heb er in ieder geval zin in! Editie #4 voor mij


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-06-2011 11:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

+ Terror


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-06-2011 20:03 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 8 mei 2011 12:45 schreef Mindfucker het volgende:
Gaan er nog mensen heen naar de Zwarte Cross? Het klopt dat er veel "Rednecks" zijn die het met hun nicht hebben gedaan maar er is een gescheiden sfeer tussen hen en de metalheads. Vorig jaar was het geweldig, Meshuggah gezien, Converge, Devildriver en John Oliva's Pain ook.
Dit jaar heb ik me aangemeld om er te gaan werken want de lineup van dit jaar is niet echt mijn smaak.





Dan heb je dus qua gezelligheid geen smaak en qua muziek helemaal niet, beter blijf je gewoon thuis!


Against God and Government


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-06-2011 23:08 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Was heel Nederland maar zo gezellig!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-06-2011 16:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2011 23:08 schreef Nix het volgende:
Was heel Nederland maar zo gezellig!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 09-06-2011 16:46 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Veeeeeel zin in.


You have time. You are doing fine.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-06-2011 16:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 09-06-2011 17:25 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Beter kijkt en luistert iedereen naar Mother Misery!
Leuke band.


Ja hoor...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-06-2011 18:03 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2011 17:25 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Beter kijkt en luistert iedereen naar Mother Misery!
Leuke band.


Welnee.


Bareuh...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-06-2011 13:29 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Zaterdag overdag werken in het blagenparadijs, 's avonds fijn biertjes drinken en bandjes kijken


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 03-07-2011 23:56 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Ik kwam er zojuist achter dat Annihilator ook op de zaterdag komt, dat wordt toch veruit de leukste dag, qua bands



faceless
Usericon van faceless
Posted 04-07-2011 1:23 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

zoals gewoonlijk het hele weekend aanwezig, en elke dag lekker in mijn eigen bedje snurken (toch wel handig zo'n festival in de buurt)
persoonlijk vind ik het metaldeel van de cross het nogal aan de zwakke kant, lijkt d.o.a. voor 20 jaar geleden wel.
maar goed, pagan's mind, psychotic waltz, mayan (nieuwsgierig) disabuse (mijn oude buurjongen ff ondersteunen)wil ik zekers zien, verders, geen idee nog, maak niet teveel plannen met de zwarte cross, word toch altijd net ff anders als dat je denkt daarzo.


Quick-T
Usericon van Quick-T
Posted 06-07-2011 19:30 by Quick-T Wijzig reactieProfiel van Quick-TQuote dit bericht

Ghehe, inderdaad.. Gaan er trouwens nog delftenaren?


BVT
Usericon van BVT
Posted 10-07-2011 0:03 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Moet nog wel een kaartje scoren, als dit lukt zaterdag aanwezig!



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen