IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Zwarte Cross 2011 [Knuffeltopic!] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-07-2011 16:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Anthrax heerscht. Nog steeds. Zelfs met nieuwe mensen op de 6-snaarders.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 17-07-2011 21:32 by C. Christ Wijzig reactieProfiel van C. ChristQuote dit bericht

Andreas was alleen invaller toch?



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-07-2011 21:43 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht



Geniaal weekend weer, haha! Hoogtepunten waren, zoals altijd, de Cross, random gesprekken en vooral de goede tijd met lang niet gesproken vrienden en bijbehorende onzin. Wakker worden met een Lemmy baard... :')

Moeilijk veel bier, regen en ook wel wat leuke bandjes. .357 String Band, Monster Magnet en The Black Crowes waren fantastisch.



You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-07-2011 22:23 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

En natuurlijk Mooi Wark op vrijdag. Wat een teringzooi.


You have time. You are doing fine.


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-07-2011 22:33 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Briljant festival; metal, bier een bak lompheid

Jammer van de regen, maar het mocht de pret niet drukken. Volgend jaar hopelijk weer!

Eervolle vermelding: de Roma-klasse bij de cross

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 17-07-2011 22:36]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-07-2011 22:40 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

was PW nog een beetje boeiend ? nieuw materiaal ?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-07-2011 22:47 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2011 22:33 schreef Daops het volgende:
Eervolle vermelding: de Roma-klasse bij de cross

De eerste wagen die bij ons voorbij kwam verloor de complete caravan, en kwam later terug om de boel naar de tering te rijden.


You have time. You are doing fine.


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-07-2011 22:58 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2011 22:47 schreef intothevoid het volgende:
De eerste wagen die bij ons voorbij kwam verloor de complete caravan, en kwam later terug om de boel naar de tering te rijden.
Ook mooi, gasten die hun caravan doodleuk stilzetten, deurtje open, en een paar vuilniszakken naar buiten gooien zoals een ware Roma


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-07-2011 10:31 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Sinds jaren vond ik het echt een ongezellig festival, en dan heb ik het niet over de artiesten want ik vond de line-up zowel in de Metalweide als op de rest van het festival super, de enige plekken waar het wat mij betreft gemoedelijk was, was de Metalweide en de fijnproevers weide. De hoofdzakelijke reden is het publiek wat er op af komt, met pijn in mijn hart moet ik Kvelgeest toch een beetje gelijk geven. Rij met je tractor naar huis en ga gewoon weer in je gierput staan, maar probeer niet andersmans feestje te verpesten met je neanderthaler gedrag. ik zag ouders met kinderen onder de voet worden gelopen door die stinkboeren onder het motto "ja het is toch zwarte cross" Gaat helemaal nergens over en het had veel erger kunnen aflopen. En je hoeft je vriendin ook niet mee te nemen, handtastelijke eencelligen daar en dan probeer je duidelijk te maken dat hij op moet rotten, dan is ie niet meer fatsoenlijk te verstaan om dat een sloot bier achter de kiezen samen met dat achterlijke friese accent van hem geen goede combinatie is, en dan wordt ie nog kwaad ook! Kan ik het helpen dat de enige tieten die hij ziet de uiers van zijn melkvee is.


Against God and Government


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 18-07-2011 10:34 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

toepasselijk homepage heb je trouwens...


[Dit bericht is gewijzigd door HRI op 18-07-2011 10:34]


co-operation not competition!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-07-2011 10:51 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Rotzaks verhaal was voor mij meer van toepassing op de cross van twee jaar geleden, dit jaar een stuk minder irritant volk imho. Goed, ik heb dan ook de boerenrock, Tiroler Hütte e.d. grotendeels vermeden dit keer.


You have time. You are doing fine.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 18-07-2011 11:00 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Ben een dagje daar geweest, maar eigenlijk vond ik de regen megakut. Gelukkig maakte Anthrax en zelfs Sepultura veel goed. Was blij dat ik in mijn eigen bed kan slapen .



verstikking
Usericon van verstikking
Posted 18-07-2011 11:34 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 16 juli 2011 10:23 schreef M. het volgende:
Haha, Frans/Verstikking staat -- uiteraard met ontbloot bovenlijf -- op de foto in de NRC. Goed bezig maar volgens mij kan je als leraar biologie best met lang haar rondlopen .

Greycloak vertelde het mij zaterdag ja , ik hoop dat iemand voor mij die krant kan bewaren, ik ben zelf niet geabboneerd op de NRC.

Vrijdag compleet naar de ellende gedronken, Mercyful Fake, Izegrim en Psychotic Waltz waren gaaf, verder niet veel meegekregen, maar weinig rare dingen gedaan zelf verder.

Zaterdag mijn kop uit mijn tent gestoken en mijn gehemelte verbrand aan gal, beetje opstartproblemen gehad, daardoor wel alle bands goed kunnen zien . Mayan was strak, maar niet echt mijn ding. Fozzy was compleet overbodig als je het mij vraagt. Mother Misery kende ik nog niet en beviel me prima. Crimson Glory was in 1 woord geweldig. Vette set, goede zanger, gave show! Death Angel wist me niet heel erg te boeien. Annihilator was gaaf, maar arrogante lui zeg. Sepultura was wel leuk. Anthrax kwam, speelde en overwon, geweldig! Ook nog prima vermaakt in de discotent

Zondag alleen nog maar Vanderbuyst gezien en een paar hardcore bandjes op de metalweide. Rond 21 uur was ik ongeveer thuis. Hele leuke zwarte cross gehad in ieder geval. Verder kan ik me wel aansluiten bij de ervaring van Rotzak, op de camping viel het wat dat betreft gelukkig mee.



the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 18-07-2011 13:00 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de cover met verstikking er op! Kan iemand hem misschien scannen?
Zijn alleen zaterdag geweest en was gewoon balen, hele avond regen en nergens een schuiltent op de metalweide. Bands waren wel goed! Jammer dat we Mayan niet gezien hebben. Annihilator en Sepultura waren super! Anthrax helaasch niet gezien, waren zo zat van dat weer dat we weg zijn gegaan.


see you at occultfest!


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 18-07-2011 13:10 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 11:34 schreef verstikking het volgende:
Greycloak vertelde het mij zaterdag ja , ik hoop dat iemand voor mij die krant kan bewaren, ik ben zelf niet geabboneerd op de NRC.

Vrijdag compleet naar de ellende gedronken, Mercyful Fake, Izegrim en Psychotic Waltz waren gaaf, verder niet veel meegekregen, maar weinig rare dingen gedaan zelf verder.

Zaterdag mijn kop uit mijn tent gestoken en mijn gehemelte verbrand aan gal, beetje opstartproblemen gehad, daardoor wel alle bands goed kunnen zien . Mayan was strak, maar niet echt mijn ding. Fozzy was compleet overbodig als je het mij vraagt. Mother Misery kende ik nog niet en beviel me prima. Crimson Glory was in 1 woord geweldig. Vette set, goede zanger, gave show! Death Angel wist me niet heel erg te boeien. Annihilator was gaaf, maar arrogante lui zeg. Sepultura was wel leuk. Anthrax kwam, speelde en overwon, geweldig! Ook nog prima vermaakt in de discotent

Zondag alleen nog maar Vanderbuyst gezien en een paar hardcore bandjes op de metalweide. Rond 21 uur was ik ongeveer thuis. Hele leuke zwarte cross gehad in ieder geval. Verder kan ik me wel aansluiten bij de ervaring van Rotzak, op de camping viel het wat dat betreft gelukkig mee.


Was jij diegene in de zwart witte broek? Sexy hoor haha.


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 18-07-2011 14:53 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 18 juli 2011 13:10 schreef Lothar het volgende:
Was jij diegene in de zwart witte broek? Sexy hoor haha.

Juustem !



Nix
Usericon van Nix
Posted 18-07-2011 16:07 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Topfeest gehad. Regen in combinatie met lomp volk is vervelend; weer door m'n enkel gegaan, whooptidoo!


Verder gezellige dagen gehad


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 18-07-2011 16:52 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 18 juli 2011 16:07 schreef Nix het volgende:
Topfeest gehad. Regen in combinatie met lomp volk is vervelend; weer door m'n enkel gegaan, whooptidoo!


Verder gezellige dagen gehad

Heb je niet gespot op de metalweide!


see you at occultfest!


faceless
Usericon van faceless
Posted 18-07-2011 19:02 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2011 22:47 schreef intothevoid het volgende:
De eerste wagen die bij ons voorbij kwam verloor de complete caravan, en kwam later terug om de boel naar de tering te rijden.


net na de arena tussen die 2 heuvels ??
heb daar dus beide dagen een tijd lang rondgehangen, alleen dat moment dus net ff gemist, zag wel een grote chaos langs de baan liggen

verders, leuke cross gehad, weinig van de metalstage gezien, pagans mind gezien, izegrim, stuk mayan stuk death angel, stuk life of agony.
verders eigenlijk overal rondgehangen, ff luisteren naar jules deelder (pffff, spraakwaterval), wat balkanmuziek bekijken, noem maar op, gewoon lachen.
vriendin was ook mee, en die heeft zich ook dik vermaakt.
na 15 minuten op het terrein vrijdags, had ze haar eerste compliment te pakken, zoals ze dat zelf zegt.
tiette !!! (1 of ander inteeltgeval met klompen aan), ja idd tiette, nooit eerder gezien ?? als antwoord, en weer verder lopen.
ze kan er niet mee zitten, is ook wel ergens het zc verhaaltje.
maar idd van die lompe zakken die overal doorheen moeten douwen, voor niks en niemand aan de kant gaan, en andere mensen moeten lastigvallen mogen van mij ook het liefst tussen de varkens , thuis op de boerderie blijven.

maar goed, ondanks wat water op zaterdag, een dik geslaagd feestje weer.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-07-2011 19:51 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 19:02 schreef faceless het volgende:
net na de arena tussen die 2 heuvels ??
heb daar dus beide dagen een tijd lang rondgehangen, alleen dat moment dus net ff gemist, zag wel een grote chaos langs de baan liggen


Yeah, daar heb ik praktisch de hele zaterdag gestaan.


You have time. You are doing fine.


faceless
Usericon van faceless
Posted 18-07-2011 20:03 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

ik zat tegen de hekken met mijn vriendin, deel van de middag, ik had een grijze dsfa longsleeve aan, misschien gezien ??

teigetje gecrashed...



leuk gevonden



[Dit bericht is gewijzigd door faceless op 18-07-2011 20:17]


faceless
Usericon van faceless
Posted 18-07-2011 20:28 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2011 14:53 schreef verstikking het volgende:
Juustem !


ook een aantal keren dus langs zien komen, viel wel op die broek.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-07-2011 20:55 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 18 juli 2011 10:31 schreef Rotzak het volgende:
.., met pijn in mijn hart moet ik Kvelgeest toch een beetje gelijk geven.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 18-07-2011 23:12 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Was gaaf ondanks het kutweer. Hoogtepunten: Anthrax, Annihilator, Death Angel, Pagan's Mind en Madball. Tegenvaller: Helloween. Veel te langdradig.


Eus
Usericon van Eus
Posted 19-07-2011 7:42 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend!

Izegrim


Psychotic Waltz


Helloween


Mayan


Mother Misery


Crimson Glory


Death Angel


Sepultura


Anthrax


My City Burning


Terror


Madball


Life Of Agony






De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals --> Zwarte Cross



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen