IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Zwarte Cross 2011 [Knuffeltopic!] Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-07-2011 0:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mja, Psychotic Waltz vs grote groepen inteelt a la Rotzak.

Laatmaar. =/


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-07-2011 0:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Publiek op de festivalvloer valt écht reuze mee. Die inteeltknuppels die je op tv ziet zoeken ze écht op hoor, die lopen niet rond bij het metalgedeelte.

Of heb jij er andere ervaringen mee?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-07-2011 0:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nou, ik kom wel uit Twente. Dus ik hou wel een flinke slag om de arm altijd. Ik ben gewoon niet zo'n liefhebber van verkeersbordenstelende, fontijn-volpissende, vrouwonvriendelijk randapen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-07-2011 0:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

On the other hand, Psychotic Waltz vind ik wel een ontiegelijk gave band.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-07-2011 1:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja hallo, alsof ZC hetzelfde is als Twenthe. Ben je ooit op dit fest zelf cq de metalweide geweest?
Damn, ik dacht dat ik een patent op vooroordelen had...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-07-2011 1:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 1:08 schreef Greycloak het volgende:
Ja hallo, alsof ZC hetzelfde is als Twenthe. Ben je ooit op dit fest zelf cq de metalweide geweest?
Damn, ik dacht dat ik een patent op vooroordelen had...


Twente/Gelderland/bijbelbelt rond Zwolle is allemaal wel vergelijkbaar jah.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-07-2011 1:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Is niet echt een antwoord, maar goed, we doen het er maar mee.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-07-2011 1:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh ja, nee. ik ben er nooit geweest. Wel heb ik veelvuldige sbs6 documentaires gezien over de zwarte cross. *ril*.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 10-07-2011 1:31 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Valt wel mee hoor maar sbs zoek ze idd wel uit ja, is verder wel een gaaf festival. Waar anders heb je een blagen paradijs en half naakte vrouwen op 1 en de zelfde festival hehehehe


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


BVT
Usericon van BVT
Posted 10-07-2011 8:46 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Ik vind ook dat Onweerwol te kort door de bocht is. Toen de zwarte cross nog om de cross draaide waren er inderdaad veel boeren die tractors, moooootoren en ander lomp spul wilden zien.
De afgelopen paar jaar heeft muziek en theater een net zo belangrijke rol gekregen en is het gehalte "domme"boeren niets groter dan bij een "normaal" metal concert.
Maar hey, als je liever met oogkleppen blijft kijken your loss.



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-07-2011 8:54 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 1:31 schreef nark het volgende:
...en half naakte vrouwen op 1 en de zelfde festival hehehehe


Wel jammer dat die nooit eens varrieren en het altijd de bovenkant is. Waarom niet eens een ontblote onderkant of voor- of achterkant?


 


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 10-07-2011 10:47 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 10 juli 2011 0:25 schreef Onweerwolf het volgende:
On the other hand, Psychotic Waltz vind ik wel een ontiegelijk gave band.

Alleen de vrijdag komen dan



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-07-2011 11:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 1:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh ja, nee. ik ben er nooit geweest. Wel heb ik veelvuldige sbs6 documentaires gezien over de zwarte cross. *ril*.
SBS6, de Spitsnieuws van de tv zo'n beetje.[/zelfspot]

Maarem, hoeveel van die inteeltrotzakken liepen er toen over de metalweide dan? Vorig jaar ben ik ze zelf namelijk niet tegengekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-07-2011 11:01]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2011 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 1:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Twente/Gelderland/bijbelbelt rond Zwolle is allemaal wel vergelijkbaar jah.
Tering

Weet je zeker dat je geen redneck bent?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2011 11:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 1:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh ja, nee. ik ben er nooit geweest. Wel heb ik veelvuldige sbs6 documentaires gezien over de zwarte cross. *ril*.


Jij bent toleranter qua randdebielen dan ik, maar zelfs IK vond het vorig jaar leuk op Zwarte Cross en heb weinig idioten gezien bij de metalweide.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-07-2011 11:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 11:14 schreef MMayo het volgende:
Jij bent toleranter qua randdebielen dan ik, maar zelfs IK vond het vorig jaar leuk op Zwarte Cross en heb weinig idioten gezien bij de metalweide.
Jamaar hij zag het op tv dus het is zo!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2011 11:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 11:23 schreef Greycloak het volgende:
Jamaar hij zag het op tv dus het is zo!

Ja maar wat ik zeg staat natuurlijk wel boven alles wat hij op tv gezien heeft uiteraard

Wilde dat ik zaterdag kon gaan, maar moet warkn helaas.


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 10-07-2011 11:44 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 10 juli 2011 11:14 schreef MMayo het volgende:
Jij bent toleranter qua randdebielen dan ik, maar zelfs IK vond het vorig jaar leuk op Zwarte Cross en heb weinig idioten gezien bij de metalweide.

Ben je mij niet tegengekomen toen ?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2011 11:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 11:44 schreef verstikking het volgende:
Ben je mij niet tegengekomen toen ?


Uiteraard, in je hemdje, maar goed dat went al hoor dus ik schaar je niet meer onder de noemer randdebiel maar onder just Frans.


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 10-07-2011 11:52 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Gepromoveerd in Mmayo d'r boekje . Ik zie je uiteraard wel weer op Stonehenge en Occult verwacht ik zo ?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2011 12:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 11:52 schreef verstikking het volgende:
Gepromoveerd in Mmayo d'r boekje . Ik zie je uiteraard wel weer op Stonehenge en Occult verwacht ik zo ?



Uiteraard aanwezig bij Stonehenge en Occultfest.


Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 10-07-2011 12:34 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 1:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Twente/Gelderland/bijbelbelt rond Zwolle is allemaal wel vergelijkbaar jah.


Vooral wegblijven dan jij, "we" zitten echt niet op jouw pseudo-elitaire Randstad(?)-kop te wachten.


100% anti-Kvelgeest


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2011 12:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 12:34 schreef Latebloomer het volgende:
Vooral wegblijven dan jij, "we" zitten echt niet op jouw pseudo-elitaire Randstad(?)-kop te wachten.


Randstad?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-07-2011 13:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

LOL, een Twent die in Groningen woont "Randsteder" noemen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-07-2011 13:28 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Leuk topic dit

Anyway, ik ben er zaterdag bij. Eerste keer Zwarte Cross, zin an


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen