IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Facebook is sowieso leuker dan zm (Facebook topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Sjon
Usericon van Sjon
Posted 19-07-2012 14:05 by Sjon Profiel van Sjon

Zeker, sowieso.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 19-07-2012 14:21 by Retardo Profiel van Retardohttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 19 juli 2012 14:05 schreef Sjon het volgende:
Zeker, sowieso.

:v



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-07-2012 14:31 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

bomboklaat facebook


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-08-2012 20:50 by Helvete Profiel van Helvete

Als je iemand op Facebook per ongeluk een vriendenverzoek stuurt en daarna binnen een halve minuut annuleert, krijgt die persoon het dan alsnog te zien? Waarschijnlijk wel toch, als hij/zij heeft ingesteld dat er dan een e-mail verstuurd wordt? Facebook zit vol met van die vriendenverzoekknopjes en m'n muis staat erg gevoelig ingesteld. Ik schaam mij diep.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 16-08-2012 21:04]


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-08-2012 21:09 by Silence Profiel van Silence

Ik weet het niet, heb het ook wel eens gehad bij iemand die ik juist echt niet wilde toevoegen.

Edit: waarschijnlijk denkt hij/zij dat het een soort foutmelding is. Omdat diegene eerst een verzoek ziet, en als diegene er op klikt is het verzoek er niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-08-2012 21:09]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-08-2012 21:13 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 4 juni 2012 16:22 schreef Helvete het volgende:
Maar ik voeg geen ZM'ers toe hoor.
Toch wel.


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-08-2012 21:15 by Silence Profiel van Silence



Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 16-08-2012 21:42 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 16 augustus 2012 20:50 schreef Helvete het volgende:
Als je iemand op Facebook per ongeluk een vriendenverzoek stuurt en daarna binnen een halve minuut annuleert, krijgt die persoon het dan alsnog te zien? Waarschijnlijk wel toch, als hij/zij heeft ingesteld dat er dan een e-mail verstuurd wordt? Facebook zit vol met van die vriendenverzoekknopjes en m'n muis staat erg gevoelig ingesteld. Ik schaam mij diep.


laat dat hij maar weg neem ik aan? verliefd helvete?


I am mine own redeemer...!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 16-08-2012 21:42 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 16 augustus 2012 21:09 schreef Silence het volgende:
Ik weet het niet, heb het ook wel eens gehad bij iemand die ik juist echt niet wilde toevoegen.

Edit: waarschijnlijk denkt hij/zij dat het een soort foutmelding is. Omdat diegene eerst een verzoek ziet, en als diegene er op klikt is het verzoek er niet meer.


nee, dan denkt diegene, waarom wilde helvete facebook-vriendje met me worden...


I am mine own redeemer...!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-08-2012 17:57 by faalhaas Profiel van faalhaas

Yep


... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-08-2012 14:39 by Helvete Profiel van Helvete

Facebook begint opeens te zeuren over een timeline of iets dergelijks. Kan ik dit ook uitstellen of voor kiezen dit niet te gebruiken? Ik wil helemaal niet iedere keer iets nieuws op m'n Facebook zetten. Ik gebruik het gewoon om wat contacten bij te houden.

Verder ben ik wel tevreden met Facebook hoor. Best leuk om te zien wat andere mensen allemaal doen als je je thuis zit te vervelen en ik heb ook al een paar keer een uitnodiging via Facebook gekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 25-08-2012 15:05]


Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 25-08-2012 14:43 by Revontulia Profiel van Revontulia

quote:
Op 25 augustus 2012 14:39 schreef Helvete het volgende:
Facebook begint opeens te zeuren over een timeline of iets dergelijks. Kan ik dit ook uitstellen of voor kiezen dit niet te gebruiken? Ik wil helemaal niet iedere keer iets nieuws op m'n Facebook zetten. Ik gebruik het gewoon om wat contacten bij te houden.


Ik heb het steeds genegeerd en toen had ik hem ineens vanzelf. Het is vooral lay-out hoor, verder vind ik persoonlijk dat er niet zoveel is veranderd. En ik zet ook nauwelijks wat op.


Too weird to live but much too rare to die..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-08-2012 15:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 augustus 2012 14:43 schreef Revontulia het volgende:
Ik heb het steeds genegeerd en toen had ik hem ineens vanzelf. Het is vooral lay-out hoor, verder vind ik persoonlijk dat er niet zoveel is veranderd. En ik zet ook nauwelijks wat op.

Dat dacht je maar. Gebeurtenissen die je op je tijdlijn zet staan ineens openbaar. Ook als je alles afgeschermd hebt. Is gewoon een truc om jouw info zichtbaar voor anderen te maken. Weer een reden voor mij om mijn account opgezegd te hebben. Ik vertrouw dat bedrijf voor geen meter.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 25-08-2012 15:47 by Revontulia Profiel van Revontulia

quote:
Op 25 augustus 2012 15:44 schreef bastianus het volgende:
Dat dacht je maar. Gebeurtenissen die je op je tijdlijn zet staan ineens openbaar. Ook als je alles afgeschermd hebt. Is gewoon een truc om jouw info zichtbaar voor anderen te maken. Weer een reden voor mij om mijn account opgezegd te hebben. Ik vertrouw dat bedrijf voor geen meter.


Kijk, zo leer je nog eens wat. Ga het meteen nakijken, thanks Bastianus!


Too weird to live but much too rare to die..


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 25-08-2012 15:47 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 25 augustus 2012 15:44 schreef bastianus het volgende:
Dat dacht je maar. Gebeurtenissen die je op je tijdlijn zet staan ineens openbaar. Ook als je alles afgeschermd hebt. Is gewoon een truc om jouw info zichtbaar voor anderen te maken. Weer een reden voor mij om mijn account opgezegd te hebben. Ik vertrouw dat bedrijf voor geen meter.


Is niet erg, jouw marketingprofiel en koopgedragrapport is vast al compleet.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-08-2012 15:47 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 25 augustus 2012 15:44 schreef bastianus het volgende:
Dat dacht je maar. Gebeurtenissen die je op je tijdlijn zet staan ineens openbaar. Ook als je alles afgeschermd hebt.
Bij mij is dat gelukkig niet het geval. Alles wat ik er al opgezet heb, is bij de timeline (preview) nog steeds afgeschermd voor mensen die mijn vrienden niet zijn en ik kan nog steeds de instellingen veranderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 25-08-2012 15:54]


Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 25-08-2012 15:53 by Revontulia Profiel van Revontulia

quote:
Op 25 augustus 2012 15:47 schreef Helvete het volgende:
Bij mij is dat gelukkig niet het geval. Alles wat ik er al opgezet heb, is nog steeds afgeschermd voor mensen die mijn vrienden niet zijn en ik kan nog steeds de instellingen veranderen.


Heb het even nagekeken en kan ook alles nog steeds aanpassen qua zichtbaarheid enzo. Hier dus hetzelfde als bij jou, en ik heb de timeline al.


Too weird to live but much too rare to die..


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 25-08-2012 15:56 by Retardo Profiel van Retardohttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Nee hoor. Als je nu iets leuk vindt of op iemand zn profiel plaatst dan zien je vrienden dat. Je kan dat zelf niet meer uitzetten zoals eerder.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-08-2012 15:56 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 25 augustus 2012 15:47 schreef Helvete het volgende:
Bij mij is dat gelukkig niet het geval. Alles wat ik er al opgezet heb, is bij de timeline (preview) nog steeds afgeschermd voor mensen die mijn vrienden niet zijn en ik kan nog steeds de instellingen veranderen.


Ik kan bij jou alleen zien met wie je onlangs vrienden bent geworden, wie je vrienden zijn en wat je leuk vindt.


Bareuh...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-08-2012 15:57 by Helvete Profiel van Helvete

Als je laat weten dat je naar een publiek evenement gaat, kan volgens mij wel iedereen het zien, maar misschien niet op je profiel. Dat doe ik dus ook niet meer, want ik ben ook opeens met Google te vinden.


Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 25-08-2012 15:57 by Revontulia Profiel van Revontulia

quote:
Op 25 augustus 2012 15:56 schreef Retardo het volgende:
Nee hoor. Als je nu iets leuk vindt of op iemand zn profiel plaatst dan zien je vrienden dat. Je kan dat zelf niet meer uitzetten zoals eerder.


Ja, dat zag ik. Maar vrienden vind ik niet zo'n probleem, het is in ieder geval niet openbaar.
Of ik moet iets over het hoofd zien.


Too weird to live but much too rare to die..


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-08-2012 15:58 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 25 augustus 2012 15:56 schreef De Ulk het volgende:
Ik kan bij jou alleen zien met wie je onlangs vrienden bent geworden, wie je vrienden zijn en wat je leuk vindt.
Oh, bedankt voor het melden. Vreemd, dat moet dan net tijdens die timeline gebeurd zijn, want eerder was dat nog niet het geval, ook al ben je misschien een vriend van een vriend van mij. Ik ga even kijken hoe ik het aan kan passen!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-08-2012 16:00 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 25 augustus 2012 15:58 schreef Helvete het volgende:
Oh, bedankt voor het melden. Vreemd, dat moet dan net tijdens die timeline gebeurd zijn, want eerder was dat nog niet het geval, ook al ben je misschien een vriend van een vriend van mij. Ik ga even kijken hoe ik het aan kan passen!


Ik ben inderdaad een vriend van een vriend van je.


Bareuh...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-08-2012 16:02 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 25 augustus 2012 16:00 schreef De Ulk het volgende:
Ik ben inderdaad een vriend van een vriend van je.
Ik heb het even nagekeken, maar dan zou het eigenlijk niet zichtbaar moeten zijn, want ik heb ingesteld dat alleen vrienden het kunnen zien. Misschien vallen nu vrienden van vrienden ook onder vrienden? Eerst was daar een aparte categorie voor, maar die zie ik nu niet meer.


Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 25-08-2012 16:06 by Revontulia Profiel van Revontulia

quote:
Op 25 augustus 2012 16:02 schreef Helvete het volgende:
Ik heb het even nagekeken, maar dan zou het eigenlijk niet zichtbaar moeten zijn, want ik heb ingesteld dat alleen vrienden het kunnen zien. Misschien vallen nu vrienden van vrienden ook onder vrienden? Eerst was daar een aparte categorie voor, maar die zie ik nu niet meer.


Bij privacy instellingen heb je drie standen zeg maar, dat zijn openbaar, vrienden en aangepast. Onder aangepast staat vrienden van vrienden, wellicht daar even kijken?


Too weird to live but much too rare to die..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen