IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Racisme Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-05-2002 21:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 mei 2002 21:42 schreef attila_de_hun het volgende:
... net als het hakenkruis, een symbool dat al eeuwen door de indiërs werd gebruikt (als ik het goed heb)


De swastika is een Japans of Chinees teken geloof ik. Het staat voor het 'levenswiel'.

De nazi's hebben de haken alleen de andere kant op laten draaien.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-05-2002 21:51 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

De nazi's voelden zich aangesproken door de noorse mythologie omdat ze zichzelf bij het sterke arische ras vonden behoren.
Vandaar ook de runen van onder andere de SS, de hitler jugend en ga zo maar door...

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 01-05-2002 21:56]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-05-2002 21:51 by aerodis Profiel van aerodis

anders krijgen ze problemen met het copyright ofzo.

Vaak in films worden ze juist WEL weer de andere kant opgedraaid.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-05-2002 21:54 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

als aanvulling op mijn viking/ hakenkruis/ runen/ nazi verhaal:

http://www.geocities.com/somberling/nazisymbool.html


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-05-2002 22:22 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 1 mei 2002 21:49 schreef Mutilator het volgende:
De swastika is een Japans of Chinees teken geloof ik. Het staat voor het 'levenswiel'.

De nazi's hebben de haken alleen de andere kant op laten draaien.

Wel, het hakenkruis komt op vreselijk veel plekken voor. In het oude Mexico bij Indianen, in Azië, maar ook veel bij Vikingen en zelfs in Egypte. Algemeen wordt aangenomen dat als het zonnewiel naar rechts draait het voor de levenbrengende kracht van de zon staat, en als het naar links draait voor de vernietigende kracht. Wellicht dat Hitler dit al jaren van tevoren zo uitgedacht heeft? Uiteindelijk was het toch 'Weltmacht oder Niedergang'.

Sowieso valt een deel van de fascinatie voor het nazisme te verklaren met de het feit dat ze heel goed wisten hoe krachtig mythologie was (en is!). Ook de SS-inwijdingsceremonie was een mystiek gebeuren waarbij de verse SS'ers door HUN LEIDER (Himmler) persoonlijk een mes overhandigd kregen met daarop 'Meine Ehre heisst Treue' (mijn eer is/betekent trouw). Moet je voorstellen dat je daar 'in' zit, dan zou je toch sterven voor zoiets, als naieve 18-jarige? Het is allemaal buitengewoon vakkundig gedaan. Fascinerend....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2002 22:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 mei 2002 22:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Het is allemaal buitengewoon vakkundig gedaan. Fascinerend....


en wat dacht je van die 18-jarigen die zich opblazen in israël?? ook geïnspireerd door een leider/hogere macht. ze worden gewoon voor de gek gehouden. Inderdaad fascinerend maar wel op een uiterst morbide manier.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-05-2002 22:31]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-05-2002 22:30 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hehe, are you morbid?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2002 22:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

altijd


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-05-2002 13:06 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Mutilator: "Dan zal ik mijn eerdergenoemde post nog maar eens aanhalen; diversiteit die er toe doet is de persoonlijke en niet de uiterljke."

Sporty: So? Daarom zijn er nog wel verschillen. Dat we niet gelijk zijn, is een constatering en niet per definitie een waarde-oordeel.

Mutilator: "'The grand leveller' is de dood; die stelt iedereen gelijk."

Sporty: Uiteindelijk treft allen hetzelfde lot; dat betekent niet dat we gelijk zijn.


Touché, pussycat!


polinco
Usericon van polinco
Posted 02-05-2002 20:07 by polinco Profiel van polinco

Inderdaad, we zijn niet allemaal gelijk.

Negers zijn fysieker ingesteld, ze zijn beter in vrijwel alle sporten waar dit tot uiting komt zoals sprinten, basketbal e.d. waar ze onze kont schoppen.

Blanken zijn intelligenter en innovatiever, als je hier iets meer over wil weten ga dan eens zoeken naar de term 'the bell curve'.

Aziaten, arabieren e.d. kun je ook 'classificeren', dit waren 2 voorbeelden.

Let wel: dit is in het 'algemeen'. Maar om daardoor te zeggen dat het onzin is, is de waarheid ontkennen.

Dat we anders zijn is niets ergs, maar dat betekent niet dat je anderen ook zomaar moet discrimineren e.d. Als iedereen in zijn eigen land blijft, dan levert dit ook geen enkel probleem op. Waar er echter grote groepen van andere rassen en culturen naast elkaar leven, zie je overal problemen. Het is altijd 'wij' tegen 'zij', ondanks wat de politiek correcte 'elite' ons wil doen geloven. Daarom is het ook het beste als we acuut een einde maken aan die immigratie, en gezinshervorming e.d. verbieden. Afgezien van het feit dat 'wij' als Nederlanders in dit tempo over afzienbare tijd in de minderheid zullen zijn, en even later zelfs uitgestorven, is het gewoon van de zotte dat bepaalde bevolkingsgroepen zo'n onevenredig grote aanslag doen op uitkeringen, WAO, criminaliteit e.d. De officiële cijfers bevestigen dit zelfs, dus ik snap niet dat er niet ingegrepen wordt. Profiteren doe je maar ergens anders.

Anyway, ieder in zijn eigen land zeg ik, ik heb er een pesthekel aan om de helft allochtonen te zien als ik door de stad loop. Waar zijn we helemaal mee bezig dan? Nederland voor de Nederlanders...

Patriottisme is iets anders dan racisme.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-05-2002 14:24 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Ik betwijfel of je kan spreken van iets als 'de Nederlander.'


Touché, pussycat!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-05-2002 14:39 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Iig niet in een raciale context nee (wat je natuurlijk bedoelde). Maar ja 'het Nederlandse ras' is natuurlijk ook grote onzin. Op Europese schaal kan je de boel nog wel classificeren. Ik had daar ergens een toffe site over, ik ga even op zoek (over allerhande noordwest-europese rassen & classificaties, best interessant, aan de hand van o.a. lichaamsverhoudingen, de een of andere schedel-index en nog wat zaken).


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-05-2002 17:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 mei 2002 13:06 schreef Sporty Voleg het volgende:
Mutilator: "Dan zal ik mijn eerdergenoemde post nog maar eens aanhalen; diversiteit die er toe doet is de persoonlijke en niet de uiterljke."

Sporty: So? Daarom zijn er nog wel verschillen. Dat we niet gelijk zijn, is een constatering en niet per definitie een waarde-oordeel.


Ja hu-huh

Ik zie ook wel uiterlijke verschillen. (de verschillen die Polinco overigens noemt vind ik onzin; intelligentie & lichamelijke vaardigheid is niet rassenbepaald)

Anyway, de verschillen die jij bedoelt zijn zeker de uiterlijke, culturele en omgevingsinvloed. Ik was dus allang voorbij dat punt.

Maar, blijft de vraag wat er daadwerkelijk toe doet; de persoonlijke diversiteit of de uiterlijke.

Antwoord lijkt me duidelijk; de persoonlijke; die zorgt ervoor dat bijv. kankerpatient Armstrong de Tour de France wint etc. etc. (volgens Polinco zou dat niveau topsporter dus Afrikaans moeten zijn.)

quote:
Mutilator: "'The grand leveller' is de dood; die stelt iedereen gelijk."

Sporty: Uiteindelijk treft allen hetzelfde lot; dat betekent niet dat we gelijk zijn.



You miss the point; gelijkwaardig heb ik altijd bedoelt.

Zodra je van dit waardeoordeel afstapt ontstaat de kiem voor rascisme...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-05-2002 17:45]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2002 20:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 mei 2002 14:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Iig niet in een raciale context nee (wat je natuurlijk bedoelde). Maar ja 'het Nederlandse ras' is natuurlijk ook grote onzin. Op Europese schaal kan je de boel nog wel classificeren. Ik had daar ergens een toffe site over, ik ga even op zoek (over allerhande noordwest-europese rassen & classificaties, best interessant, aan de hand van o.a. lichaamsverhoudingen, de een of andere schedel-index en nog wat zaken).


Ik denk dat culturele verschillen belangrijker zijn dan genetische verschillen. en die zijn er wel zeker. Qua cultuur kun je toch wel spreken van een noordwest europees volk?


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 03-05-2002 20:12 by Oebe Profiel van Oebe

Ah, dus als ik het goed begrijp is volgens zijn eigen redenering de heer Polinco een neger.

Gelukkig voor hem dat ik zijn redenering dus volkomen verwerp. (Bedank mij maar door een riant bedrag over te maken op giro 100200 van Novib. De hoogte van het bedrag correspondeert met een aantal karmapunten, waardoor uw volgend leven misschien minder vervelend zal worden dan wanneer u in deze idioterie volhardt.)

Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat via zijn familie de kruisbestuifde genen van een geslaagde bestialiteitsexperiment uit de vroege steentijd zijn doorgegeven.

Wanneer men mij vergunt een kleine frenologische speculatie te maken dan zou ik grof inzetten op een laag voorhoofd, vooruitstekende wenkbrauwen en een kort en plat schedeldak.


In ieder geval is de argumentatie, voorspelbaar genoeg, van een dergelijk betreurenswaardig inferieur niveau dat ik door er op in te gaan alleen al aan waardigheid zou inboeten. Al moet ik zeggen dat ik het wel knap vind dat deze evolutionair gehandicapte humanoide in staat bleek te zijn zoiets ingewikkelds tot stand te brengen als een - op zich samenhangend - bericht achter te laten op een forum.

Chapeau!!!

Het mag echter ook vanzelf spreken dat van hem te verwachten dat dit bericht ook nog enige verwantschap heeft met de realiteit zoals wij, beschaafde mensen, dat kennen echt te hoog gegrepen is.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-05-2002 20:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 mei 2002 20:12 schreef Oebe het volgende:
Ah, ... is.


Afkraken kunnen we allemaal; zou je ook nog eens wat willen toevoegen op andere posts ipv je kennis egoistisch alleen voor jezelf houden?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 03-05-2002 21:10 by Oebe Profiel van Oebe

Meneer, indien u het goed gelezen had dan had u kennis kunnen nemen van het feit dat ik mij niet wens te verlagen tot het weerleggen van stupide banaliteiten opgemaakt door een der vleesgeworden dommigheden. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven, ziet u.

Leest u het verder maar in mijn boek.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-05-2002 21:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 mei 2002 21:10 schreef Oebe het volgende:
Meneer, indien u het goed gelezen had dan had u kennis kunnen nemen van het feit dat ik mij niet wens te verlagen tot het weerleggen van stupide banaliteiten opgemaakt door een der vleesgeworden dommigheden. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven, ziet u.

Leest u het verder maar in mijn boek.


Kraken en excuses, flauw hoor...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 03-05-2002 21:36 by Oebe Profiel van Oebe

Meneer Mutilator, ik mag toch aannemen dat ik u toch geen nieuws vertel wanneer ik die racistische kletspraat van die politiek incorrecte smeerkaasslurper ontwortel? Er is daar echt geen hooggeleerde kennis voor nodig. Ik onthoud u niets.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-05-2002 21:39 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hej oebie ga je nog es antwoorden op me vraag of je al op andere topics hebt gereageerd??


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-05-2002 21:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 mei 2002 21:36 schreef Oebe het volgende:
Meneer Mutilator, ik mag toch aannemen dat ik u toch geen nieuws vertel wanneer ik die racistische kletspraat van die politiek incorrecte smeerkaasslurper ontwortel? Er is daar echt geen hooggeleerde kennis voor nodig. Ik onthoud u niets.


Als wij het enigszins eens zijn in onze bevindingen vertel je mij idd niets nieuws, echter, er zijn nog meer mensen op deze thread die zouden kunnen vervallen in de populistische retoriek van stereotypen en simplistisch zwart-wit denken o.a. na aanleiding van mediahypes etc. omdat ze de andere kant niet te horen krijgen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


polinco
Usericon van polinco
Posted 04-05-2002 17:58 by polinco Profiel van polinco

Hé Oebe, jij bent nou precies de reden waarom mensen zo moe worden van de huidige media/politici/... : alles wegmoffelen en het volk vooral dom proberen te houden.

Zoals ik al zei, OVER HET ALGEMEEN zijn blanken intelligenter en zwarten sterker/sneller/whatever. Ga me eens vertellen dat dit niet zo is dan? Zoals ik ook al zei, ga eens zoeken naar het begrip 'the bell curve'. Wetenschappelijk onderbouwd en al tientallen jaren bewezen en algemeen geaccepteerd. Hoeveel blanken winnen de 100 m sprint op de olympische spelen? Hoeveel blanken zie je die op topniveau aan basketbal of andere fysiek ingestelde sporten kunnen meedoen? Goed, bij schaken of wielrennen bv. zie je ze wel, maar dit zijn dan ook uitzonderingen. En hoeveel zwarten zie je die de Nobel prijs winnen? Hoe verklaar je het dat het IQ van hen 20 punten onder dat van blanken ligt? Hoeveel zwarte ingenieurs/artsen/rechters ken je uberhaupt? Om dichter bij huis te blijven, vervang 'zwarte' door 'allochtone'.

En, wederom, zoals ik ook al zei, dat we anders zijn is geen ramp en dit alles maakt geen RUK uit zolang je elkaar maar respecteert. Die oogkleppen cultuur van jou, daar krijg je juist problemen mee.

Honden en katten zijn beide dieren, en zo zijn negers, aziaten en blanken allemaal mensen. Maar hetzelfde zijn ze niet. Maar ja, politiek correct hé, gewoon stug volhouden dat iedereen die dit beweert (maar verder gewoon met anderen kan opschieten) een achterlijke racistische heikneuter is.


polinco
Usericon van polinco
Posted 04-05-2002 18:03 by polinco Profiel van polinco

quote:
Op 3 mei 2002 21:36 schreef Oebe het volgende:
Meneer Mutilator, ik mag toch aannemen dat ik u toch geen nieuws vertel wanneer ik die racistische kletspraat van die politiek incorrecte smeerkaasslurper ontwortel? Er is daar echt geen hooggeleerde kennis voor nodig. Ik onthoud u niets.



Op welke manier ontwortelen? Door stopmzinnige rancuneuze verwensingen naar mijn hoofd te slingeren? Ja, dat is echt fantastisch redeneren, de beste manier om het betoog van een ander te ontkrachten. Als je zo'n grote mond hebt over mijn ongelijk, bewijs het dan maar eens in plaats van met modder te gooien.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 04-05-2002 18:50 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

Mischien kan het aan mij liggen maar ik moet niks van turken of wat dan ook hebben,
bah


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2002 18:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Polinco, ik zou niet veel waarde hechten aan de "bellcurve". Alhoewel ik het zelf niet heb gelezen schijnt de wetenschappelijke onderbouwing van dit boek uiterst mager te zijn.(er is ook een nederland boek "de mietjesmaatschappij dat dit onderwerp behandeld en is verder ook vooral een aanklacht is tegen politieke correctheid in wetenschappelijk onderzoek)
Maar je kop in het zand steken bij eventuele verschillen tussen volkeren is ook niet verstandig. en als er al verschillen zijn heeft dit uiteraard ook geen waardeoordeel aan zich vastgekoppeld.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen