IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het ''dit is de beste breakdown ooit''-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-06-2011 0:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



dat nummer is gewoon één lange lekkere breakdown

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-06-2011 0:27]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-06-2011 0:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




mijn favoriete Napalm Death nummer

überlog, het lompste

1.50 raaaaaaagh break
2.30 moraaaaaaagh break


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 17:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



3:14 Surfacing!

Deep Blue is toch gewoon een hard album.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


zenir
Usericon van zenir
Posted 22-06-2011 18:09 by zenir Wijzig reactieProfiel van zenirQuote dit berichthttp://flavors.me/rutgherpruijm

quote:
Op 21 juni 2011 0:27 schreef Hypnos het volgende:


dat nummer is gewoon één lange lekkere breakdown


Skinlab!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-06-2011 0:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-06-2011 18:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Op 2:09 heel verrassend een erg lekkere breakdown.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-07-2011 1:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Begint op 2:14, om uiteindelijk te ontploffen op 2:27. Eén van de redenen waarom ik deathcore zo goed vind.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-07-2011 1:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Na die epische intro op 2:10; ''Everyting you love... FUCKING DIES!!!''


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-07-2011 1:52 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Het laatste gedeelte van Davidian van Machine Head is dat ook een breekdown, die vind ik nog steeds briljand.



Slooooooooowwwweeeeeeeeeee


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-08-2011 23:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Vanaf 2:06. Vergezeld door een legendarisch slechte collage van amateurworstelaars.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-08-2011 6:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Klinkt een beetje als Hatebreed, maar ik ken de naam Dry Kill Logic ergens van. Maar waarvan precies? Argh...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-08-2011 11:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat is die nu-metalband. Bekend van hitjes als Paper Tiger en Rot.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-08-2011 12:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Van Rot dus


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-10-2011 21:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vanaf 1:30 tot 2:03

djuuunnnnndjuuuuunnnzzzz


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 26-10-2011 1:22 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2011 1:52 schreef nark het volgende:
Het laatste gedeelte van Davidian van Machine Head is dat ook een breekdown, die vind ik nog steeds briljand.



Slooooooooowwwweeeeeeeeeee


Dat is niet Davidian, maar Thousand Eyes


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-10-2011 16:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2011 1:22 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Dat is niet Davidian, maar Thousand Eyes


Dat is niet Thousand Eyes, maar A Thousand Lies.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-10-2011 0:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik moet Ben toch een keer kunnen overtuigen van deze band. Vanaf 3:40, lekkere subtiele opbouw en dan sloopwerk!



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-10-2011 0:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat klinkt niet slecht. Misschien die plaat toch maar eens neerhalen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-10-2011 0:40 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

*HOOPT*

D'r zit zo'n donkere laag over deze plaat. En de sound bij de breaks maakt het nog zieker. Koptelefoon op en een paar keer goed luisteren


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-10-2011 22:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat nummer begint me meer en meer te boeien. Is dit koor ook al dood?

See what I did there?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-10-2011 23:51 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik heb begrepen dat ze "on hiatus" zijn en dat ze bezig zijn met nieuw werk. Die drummer (Mike Ranne) is een beest! (ook bij TTEOTD!)

Ook een zeer effectieve, vanaf 2:06:



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-10-2011 0:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die in Silence is Golden is ook vettig! Maar Chopping Block gaan ze nooit overtreffen.


Kon er geen deftige clip van vinden, maar deze lijkt het juiste stuk vanaf 1:58 goed uitgesneden te hebben. Al heeft hij wat aan de EQ geprutst, stouterd.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-10-2011 0:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

THIS HAS MADE ME WHO I AM
I WILL FEED ON THIS HATRED!!



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 05-11-2011 17:22 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik had laatst een mentalbreakdown, jammer dat hij hier niet meer post.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-11-2011 17:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

@Cokking block , maar :') voor Linkin Park daarvoor.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen