IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het ''dit is de beste breakdown ooit''-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-01-2011 21:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-01-2011 22:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die gelekte van Full Blown Chaos is ook echt fucking geweldig


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-01-2011 22:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Deze is ook zo fijn:



@1:35

Zo kun je ook een breakdown indrummen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-01-2011 22:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

SiKth (was het niet SikTh?) is dan ook wel gewoon meer dan geniaal :D

Die zang is ook zo ijzersterk, net als bij bands als Protest the Hero, maakt het echt af.


maar ik kwam hier eigenlijk om Gutter Mouth van het nieuwe album van FBC te posten, maar hij staat niet op youtube. Damn, dat nieuwe album is zo ziek.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 28-01-2011 22:58]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 28-01-2011 23:29 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

die nasum en converge breakdowns doen er tenminste echt toe



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-01-2011 16:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Eén van mijn favoriete breakdowns. The Acacia Strain is sowieso al een van de betere breakdownmachines, maar dit is een echt toppertje. Nogal lange opbouw vanaf 3.03, goed gebruik van drie gitaristen en dan alles op 3.59 hard afwerken.

Oh, en deze niet vergeten, Oceano's District of Misery (zeker niet een van mijn favorieten, maar verre van slecht):


Volgens mij hoor ik Count Steel zijn woning afbreken.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 29-01-2011 16:12]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-01-2011 17:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2011 16:11 schreef BenKnuckles het volgende:


Eén van mijn favoriete breakdowns. The Acacia Strain is sowieso al een van de betere breakdownmachines, maar dit is een echt toppertje. Nogal lange opbouw vanaf 3.03, goed gebruik van drie gitaristen en dan alles op 3.59 hard afwerken.

Oh, en deze niet vergeten, Oceano's District of Misery (zeker niet een van mijn favorieten, maar verre van slecht):


Volgens mij hoor ik Count Steel zijn woning afbreken.


Wist niet dat the Acacia Strain van die screams hebben gehad. Kan iemand mij vertellen wat er vet is aan Oceano?



Want Every Time I Die is gewoon fucking beest.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


rotor
Usericon van rotor
Posted 29-01-2011 17:21 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Best veel toffe muziek maar het is allemaal zo "netjes", "nep-ruig" op de een of andere manier; eeuwig zonde. IEmand tips?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-01-2011 17:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



De enige CD die je in je leven nodig hebt.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-01-2011 17:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



NO LOVE, NO HOPE


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-01-2011 17:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 January 2011 17:21 schreef rotor het volgende:
Best veel toffe muziek maar het is allemaal zo "netjes", "nep-ruig" op de een of andere manier; eeuwig zonde. IEmand tips?


Wat bedoel je daar precies mee? Op vlak van productie te gelikt?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-01-2011 17:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 January 2011 17:17 schreef iPim het volgende:
Wist niet dat the Acacia Strain van die screams hebben gehad. Kan iemand mij vertellen wat er vet is aan Oceano?


Dringend eens luisteren naar 3750 en ...And Life Will Be Long. The Acacia Strain was daar nog vele malen rauwer dan op de laatste drie platen.

En wat er zo vet is aan Oceano? De zanger. Letterlijk dan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


KVN
Usericon van KVN
Posted 30-01-2011 11:30 by KVN Wijzig reactieProfiel van KVNQuote dit berichthttp://www.nottidelterrore.com

Niet echt metal, maar toch een vette breakdown op 4:01



en hier zo rond 2:44, ook hevig!



Die laatste breakt niet echt down down, maar tis wel een vet stuk, he.

[Dit bericht is gewijzigd door KVN op 30-01-2011 11:41]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-01-2011 20:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2011 11:30 schreef KVN het volgende:


Die laatste breakt niet echt down down, maar tis wel een vet stuk, he.

Sowieso te gek


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2011 17:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-02-2011 23:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht





AND I'M TAKING YOU ON!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-02-2011 0:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die doet het live altijd wel goed. Al is de breakdown in Revenge I Seek mijn favoriet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-02-2011 0:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bleeding Through heeft sowieso een hele harde verzameling van wrede livenummers. Ik luister meestal alleen de nummers die ze live spelen van ze.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-02-2011 18:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Vanaf 2.51


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-04-2011 21:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Na die chille melodieuze intro, door op het boekende 0:45 I FINALLY HAVE PROOF!!!!, om op 1:14 door te beuken inclusief epische bas.

Eindelijk weer eens een As I Lay Dying-achtige band. Gewoon lekkere moderne Amerikaanse metalcore.

Deze is ook wel lekk0r:



Jammer van die schijtcleans.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-04-2011 21:47]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-04-2011 21:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Hoewel die gangshout uit het niets komt, is het toch kippevel.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-04-2011 21:35]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-04-2011 0:03 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Nu ik deze nummers heb beluisterd kan ik alleen maar heel blij zijn dat mijn band de wijze, unanieme beslissing heeft genomen om één van de gitaristen (de wat mindere gelukkig) genadeloos uit de band te donderen toen hij aangaf dat hij breakdowns in onze nummers (technische deathgrind) wilde en weinig toekomst zag in breakdownloze nummers. Wij zagen echter geen toekomst meer met hem, want wat levert het enorm voorspelbare, saaie meuk op.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-04-2011 0:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Maar het is wel hard


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-04-2011 0:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2011 0:03 schreef WMP het volgende:
... en weinig toekomst zag in breakdownloze nummers...


Dat is wel een erg dikke faal. Maak ze dan omdat je ze graag maakt, anders zijn ze inderdaad erg saai en zouteloos.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-04-2011 0:29 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Bij veel nummers krijg ik het idee dat de breakdown er alleen in zit om het nummer nog enigszins op te leuken.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen