IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het ''dit is de beste breakdown ooit''-topic Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 20:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht


Vanaf 0.40 min.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 25-01-2011 20:36]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 20:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

En in het kader van de zelfbevlekking:

Rond 1 min. 32.
Niet om op te scheppen, maar Mr. Klister en ik waren sowieso best goed in het maken van breakdowns. Da's ook het voordeel als je midtempo death maakt natuurlijk, dan is groove belangrijker dan timmeren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-01-2011 20:45 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Pulverizer, daar staat hier ook een cd van in de cdkast.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 20:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 20:45 schreef Dentz het volgende:
Pulverizer, daar staat hier ook een cd van in de cdkast.
Die cd is niet zo heel best eerlijk gezegd, vind ik. Onze demo (vooral de nieuwe opname en mix daarvan) en onze split met Cremation waren een stuk beter.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-01-2011 20:49 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Welke demo?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-01-2011 20:51 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Cremation? Dat was toch met joost?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-01-2011 20:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Is dat beukstuk in Pantera's 'Domination' nou ook een breakdown? En wat is nou de moeder van alle breakdowns? Wie heeft dat verzonnen? Toch niet ook Black Sabbath of zo?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-01-2011 20:53 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Obituary.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 20:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 20:49 schreef Dentz het volgende:
Welke demo?
Tales of pussy.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-01-2011 20:55 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Nee, hier hebben we Second to None.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 20:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 20:51 schreef De Tegenpartij het volgende:
Cremation? Dat was toch met joost?
Yep. En met Bono en Paultje die nu bij Asphyx enzo zit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-01-2011 20:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 20:51 schreef spectre het volgende:
Is dat beukstuk in Pantera's 'Domination' nou ook een breakdown?


Jazeker. Een heel erg goede breakdown zelf.

De moeder van de breakdowns? Geen idee, al zou ik dat wel willen weten. Ik denk dat je het eerder aan de hardcorekant moet zoeken ipv Obituary.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 20:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 20:55 schreef Dentz het volgende:
Nee, hier hebben we Second to None.
Daar ben ik niet zo kapot van inderdaad, ook al heb ik hem zelf gemaakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 20:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 20:55 schreef BenKnuckles het volgende:
Jazeker. Een heel erg goede breakdown zelf.

De moeder van de breakdowns? Geen idee, al zou ik dat wel willen weten. Ik denk dat je het eerder aan de hardcorekant moet zoeken ipv Obituary.
Obituary groovet anders ook als een motherfucker. Bolt Thrower en Benediction ook vind ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-01-2011 20:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 20:55 schreef BenKnuckles het volgende:
Jazeker. Een heel erg goede breakdown zelf.

De moeder van de breakdowns? Geen idee, al zou ik dat wel willen weten. Ik denk dat je het eerder aan de hardcorekant moet zoeken ipv Obituary.


Check, ik word elke dag wijzer op deze manier


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 20:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 20:57 schreef spectre het volgende:
Check, ik word elke dag wijzer op deze manier


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-01-2011 20:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Is zo!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-01-2011 20:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 januari 2011 20:55 schreef bastianus het volgende:
Yep. En met Bono en Paultje die nu bij Asphyx enzo zit.


Ja, dan heb ik de goede band voor me. Ze oefenden in hetzelfde hok in wageningen als ik met m'n bandje. Joost heeft ooit een keer auditie gedaan bij ons.

Doet hij nog wat in de muziek? Hij was hier ook ooit actief onder de naam airwolf, dacht ik. Maar dat is lang geleden en ik heb hem nooit meer gezien.

edit. Ik snap niks van die term breakdown. Kan iemand een definitie neer plempen?

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-01-2011 21:00]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-01-2011 21:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 20:56 schreef bastianus het volgende:
Obituary groovet anders ook als een motherfucker. Bolt Thrower en Benediction ook vind ik.


Dat ga ik niet ontkennen. Alleen heeft het in mijn ogen nogal weinig te maken met breakdowns.

Het is maar hoe je het ziet natuurlijk, ik ben opgegroeid met moderne hardcore- en nogwatcorebands, dus ik ben een bepaald soort breakdowns 'gewend'.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-01-2011 21:04 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Verwend kreng, vroeger moest je het maar gewoon met een beetje groove doen!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 21:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik denk dat dit wel de moeder der breakdowns is, ook één van de mooisten:

Rond 2 min. 11 ongeveer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 21:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 20:59 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, dan heb ik de goede band voor me. Ze oefenden in hetzelfde hok in wageningen als ik met m'n bandje. Joost heeft ooit een keer auditie gedaan bij ons.

Doet hij nog wat in de muziek?
Geen flauw idee. Was wel een beste zuipert altijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 25-01-2011 21:18 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht


Bij 0:17 is de eerste.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-01-2011 21:20 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

lol

ik typte epic breakdown op youtube:






IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


rotor
Usericon van rotor
Posted 25-01-2011 21:25 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Die rode tekst in het filmpje ook: "This list is super outdated! lol 2008?"


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen