IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Deafheaven (US, black metal / post-rock) Vorige pagina | Volgende pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 25-05-2013 20:03 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Toch ook maar eens checken dan.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 27-05-2013 15:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Klinkt "fijn" en luistert "lekker weg". Voor blackmetal echt slechte zaak.

Sunbather is dus gelekt i guess.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 27-05-2013 15:46]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-05-2013 16:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2013 15:39 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Klinkt "fijn" en luistert "lekker weg". Voor blackmetal echt slechte zaak.




dit is even black metal als dat er vlees in hamburgers van Mora zit,

ook al is het erg lekker


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-05-2013 17:32 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Fijn cdtje, inderdaad behoorlijk veraf van black metal.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-05-2013 17:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2013 16:20 schreef Hypnos het volgende:
dit is even black metal als dat er vlees in hamburgers van Mora zit,

65% dus?


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-05-2013 20:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nog geen 66,6% inderdaad


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 09-06-2013 15:57 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Sunbather is niet uit mijn Windows Media Player te slaan. Ik hou de laatste tijd van een flinke portie shoegaze en black metal in mijn muziek dus Sunbather komt op het perfecte moment. Het gitaarwerk heeft op sommige momenten weg van Johnny Marr. De drumpartijen zijn ook vele malen beter geworden ten opzichte van Roads To Judah. Volgende week eindelijk op CD binnen!



Ed
Usericon van Ed
Posted 10-06-2013 12:27 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Geen black metal? waarom dan niet? Ik hoor krijs, black metal gitaar en blast beats.. en tuurlijk ook andere invloeden maar is het dan geen black metal meer? met zo'n instelling was black metal nog steeds een brak klinkende stelletje zielige tieners geweest!


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-06-2013 12:29 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2013 12:27 schreef Ed het volgende:
Geen black metal? waarom dan niet? Ik hoor krijs, black metal gitaar en blast beats.. en tuurlijk ook andere invloeden maar is het dan geen black metal meer? met zo'n instelling was black metal nog steeds een brak klinkende stelletje zielige tieners geweest!
Ja maar nu omschrijf je Alcest.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ed
Usericon van Ed
Posted 10-06-2013 15:13 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2013 12:29 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ja maar nu omschrijf je Alcest.


In de eerste of de tweede..


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-06-2013 9:35 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Een review van Sunbather in Humo (3 en een halve ster), dat moet wel een hippe band zijn
Toch eens checken dan.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-06-2013 19:47 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2013 9:35 schreef PandroidJack het volgende:
Een review van Sunbather in Humo (3 en een halve ster), dat moet wel een hippe band zijn
Toch eens checken dan.

Vindt hem niet terug online? Op zich wel benieuwd naar wat zij erover te melden hebben.

Hun vorig album vond ik niet mis en eens live gezien ook, maar die nieuwe blaast me geheel omver!


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 12-06-2013 21:42 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2013 19:47 schreef Tool-fan het volgende:
Vindt hem niet terug online? Op zich wel benieuwd naar wat zij erover te melden hebben.

Hun vorig album vond ik niet mis en eens live gezien ook, maar die nieuwe blaast me geheel omver!


zeer lovende review, met een net iets te voorspelbare woordspeling rond de woorden deaf en heaven


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 18-06-2013 19:07 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Gisteren origineel binnen gekregen en over een goede stereo klinkt hij werkelijk waar fantastisch. Wat een gruwelijke goede productie heeft Jack Shirley hier neergezet. Het is echt een muur van geluid waar je alle subtiliteiten zeer goed in kan horen. Ook lang geleden dat je de bas zo goed kon horen op een metalplaat. Ik vind hem nu nog beter en ik kan me niet voorstellen dat er dit jaar nog een beter album uitkomt. Sunbather gaat zelfs richting mijn top 10 aller tijden om Loveless te vergezellen.



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 18-06-2013 23:40 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-06-2013 8:49 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Om Celeste en Deafheaven nou samen op een hoop te gooien...


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 19-06-2013 11:17 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Inderdaad, dat is stront met goud vergelijken. Als mensen aan post black metal denken, komen ze wellicht af met van die stroperige Deafheaven toestanden. Maar een band als Celeste valt ook onder dezelfde noemer en klinkt alles behalve als meisjesmuziek


Ed
Usericon van Ed
Posted 20-06-2013 20:01 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2013 23:40 schreef Gorath het volgende:
Wat een kutplaat!

http://addergebroed.wordpress.com


als je dit een slechte plaat vind dan heb je echt stront in je oren of probeer je te erg true te zijn... als je een normale metal fan bent dan hoor je gewoon dat het een top plaat is.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-06-2013 20:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oh ja, want iedere normale metalfan moet dit goed vinden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ed
Usericon van Ed
Posted 20-06-2013 20:38 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2013 20:30 schreef BenKnuckles het volgende:
Oh ja, want iedere normale metalfan moet dit goed vinden.


je hoeft het niet goed te vinden maar je kan wel horen dat het een goeie plaat is, ik heb ook genoeg bands dat ik hoor dat het goed is maar dat ik een hekel hebt aan de stem ofzo.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-06-2013 21:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja, maar 'aan ergens wel horen dat het niet echt slecht is' heb je niet veel. De muziek mag objectief gezien nog goed in elkaar zitten, als je het niet graag beluisterd is het gewoon kutmuziek.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ed
Usericon van Ed
Posted 20-06-2013 21:19 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2013 21:05 schreef BenKnuckles het volgende:
Ja, maar 'aan ergens wel horen dat het niet echt slecht is' heb je niet veel. De muziek mag objectief gezien nog goed in elkaar zitten, als je het niet graag beluisterd is het gewoon kutmuziek.


tuurlijk maar een reviewer moet ook wel door de oren luisteren van het genre waar het in zit, als Justin Bieber een top popplaat maakt dan maakt het in mijn ogen je wel een betere reviewer als je dat ook durft toe te geven.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 20-06-2013 21:54 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Het genre? Crap Black? Zo lang ze het black noemen, noem ik het crap. Hier, crap black heaven: http://fuckyeahhipsterblackmetal.tumblr.com


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-06-2013 22:09 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik moet me een beetje bij Ed aansluiten hier. Het lijkt alsof je je op je teentjes getrapt voelt omdat je favoriete genre niet volgens jouw black metal conventies wordt gepresenteerd. Maar goed, ieder zijn mening verder


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-06-2013 22:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind het ook een beetje raar allemaal, maar goed, zelf weten.

Vette plaat.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen