IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Daar moet een piemel in {Dating Topic} Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-06-2011 12:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 12:33 schreef Pem het volgende:
Minder dan wie, trouwens?

Minder dan Jolly Roger de designnerd, natuurlijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-06-2011 12:33]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2011 12:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waar gaat dit topic over?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 12:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 12:30 schreef Pem het volgende:


Kunnen we wel een discussie beginnen over 'daten; hoe was dat toen je nog op school zat?' ..

Dus vertel, hoe was dat?
Ik was te schijterig om vrouwen te benaderen op de middelbare. Toen kreeg ik verkering op mijn zeventiende, en zeiden heel veel vrouwen ineens dat ze me ook altijd wel leuk hadden gevonden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-06-2011 12:36 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

design nerd of niet, Jolly is altijd wel succesvol bij de vrouwen geweest


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2011 12:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hij melkt ze wel uit


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-06-2011 12:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 12:36 schreef irritante klootzak het volgende:
design nerd of niet, Jolly is altijd wel succesvol bij de vrouwen geweest

Het is ook een lekkere boi!
quote:
Op 22 juni 2011 12:35 schreef bastianus het volgende:
Ik was te schijterig om vrouwen te benaderen op de middelbare. Toen kreeg ik verkering op mijn zeventiende, en zeiden heel veel vrouwen ineens dat ze me ook altijd wel leuk hadden gevonden.

Nerd


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 12:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 12:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nerd
Nogal. Ik ben sociaal knap vaardig, tot het op het benaderen van vrouwen die ik leuk vind aankomt. Gelukkig is de schade inmiddels behoorlijk ingehaald.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 22-06-2011 12:47 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 12:35 schreef bastianus het volgende:
Ik was te schijterig om vrouwen te benaderen op de middelbare.


Aww @ schijterig zijn. Ik ben van nature eigenlijk ook best verlegen, vroeger helemaal. Maar ik kreeg op een gegeven moment een beste vriendin die mij constant ging koppelen en daar zijn wel wat verkerinkjes uit ontstaan. Daarna durfde ik zelf iets beter Heb best veel [te veel ] vriendjes versleten op de middelbare school hahahaha! Apart eigenlijk, aangezien ik in die tijd ook erg gepest werd en dus het tegenovergestelde van populair was

quote:
Toen kreeg ik verkering op mijn zeventiende, en zeiden heel veel vrouwen ineens dat ze me ook altijd wel leuk hadden gevonden.


Ooooh dat ja hehehe! Tsja als niemand die eerste stap durft te zetten, is het vaak inderdaad van dat achteraf gelul "ik vond je altijd al leuk.." Is mij ook vaker overkomen [dat je er jaren later samen achterkomt dat je elkaar leuk vond, maar beide te onzeker was/niet dacht dat de ander geïnteresseerd was].

quote:
Op 22 juni 2011 12:36 schreef irritante klootzak het volgende:
design nerd of niet, Jolly is altijd wel succesvol bij de vrouwen geweest


Sowieso niks mis met nerds!

quote:
Op 22 juni 2011 12:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het is ook een lekkere boi!



Oh? Foto @ mooie mannen topic plz! kthxbai!

quote:
Op 22 juni 2011 12:39 schreef bastianus het volgende:
Nogal. Ik ben sociaal knap vaardig, tot het op het benaderen van vrouwen die ik leuk vind aankomt. Gelukkig is de schade inmiddels behoorlijk ingehaald.


Herhaalt: sowieso niks mis met nerds!
En ik ken er meer die laatbloeiers zijn, hehe, óók niks mis mee


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 12:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 22-06-2011 12:55 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Vrouwen zijn leuk. Omgaan met vrouwen is soms ingewikkeld en moeilijk, en dat maakt het juist ook weer leuk.

Ik ben nu getrouwd en zielsgelukkig. Resultaten behaald in het verleden zeggen natuurlijk niets over hoe ik het nu doe. Ik zou het niet weten, want flirten doe ik niet.



Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 12:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 12:55 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Vrouwen zijn leuk. Omgaan met vrouwen is soms ingewikkeld en moeilijk, en dat maakt het juist ook weer leuk.

Ik ben nu getrouwd en zielsgelukkig. Resultaten behaald in het verleden zeggen natuurlijk niets over hoe ik het nu doe. Ik zou het niet weten, want flirten doe ik niet.


Echt niet? O, ik wel hoor. Mijn vrouw ook trouwens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-06-2011 13:14 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Batsdieanus, ouwe swinger!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 22-06-2011 13:28 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 22 juni 2011 12:35 schreef bastianus het volgende:
Toen kreeg ik verkering op mijn zeventiende, en zeiden heel veel vrouwen ineens dat ze me ook altijd wel leuk hadden gevonden.


Opvallend is dat, ja. Zodra je iets hebt met een meisje, hebben andere meisjes spontaan aanzienlijk meer interesse. Op een bepaalde manier leuk, op een andere manier weer best vervelend.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-06-2011 13:30 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Duidelijk, hehe.


You have time. You are doing fine.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-06-2011 13:30 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 22 juni 2011 13:28 schreef Sonic Titan het volgende:
Opvallend is dat, ja. Zodra je iets hebt met een meisje, hebben andere meisjes spontaan aanzienlijk meer interesse. Op een bepaalde manier leuk, op een andere manier weer best vervelend.


Krijg je van die mooie achteraf-momenten. "Shit, als ik dát had geweten..."


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 22-06-2011 13:39 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 22 juni 2011 13:30 schreef intothevoid het volgende:
Duidelijk, hehe.


quote:
Op 22 juni 2011 13:30 schreef Ralph het volgende:
Krijg je van die mooie achteraf-momenten. "Shit, als ik dát had geweten..."


Inderdaad jongens. Praat me er niet van, hehe.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 22-06-2011 14:20 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 13:28 schreef Sonic Titan het volgende:
Opvallend is dat, ja. Zodra je iets hebt met een meisje, hebben andere meisjes spontaan aanzienlijk meer interesse. Op een bepaalde manier leuk, op een andere manier weer best vervelend.


Helemaal mee eens, het andere geslacht 'ruikt' het op één of andere manier dat je iemand hebt en lijken veel grotere interesse te hebben dan als je alleenstaand bent (hoef je nog niet eens te laten blijken gek genoeg)... Wel typisch.


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-06-2011 14:26 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Volgens mij heeft het er meer mee te maken dat je zelf meer zelfverzekerdheid en een zekere mate van nonchalance naar andere vrouwen uitstraalt ofzo.


You have time. You are doing fine.


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 22-06-2011 14:32 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 14:26 schreef intothevoid het volgende:
Volgens mij heeft het er meer mee te maken dat je zelf meer zelfverzekerdheid en een zekere mate van nonchalance naar andere vrouwen uitstraalt ofzo.


Dat zal het wel zijn idd, maar vrij vervelend als je dan eindelijk een leuke meid aan de haak hebt en opeens veel betere tegenkomt - die eventueel ook wel wat in je blijken te zien.


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-06-2011 15:01 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Nou dan wissel je die vorige toch gewoon in?


Against God and Government


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 22-06-2011 16:28 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 15:01 schreef Rotzak het volgende:
Nou dan wissel je die vorige toch gewoon in?


Gek genoeg zullen ze me dan weer niet interessant genoeg vinden...


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-06-2011 18:01 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 22 juni 2011 13:28 schreef Sonic Titan het volgende:
Opvallend is dat, ja. Zodra je iets hebt met een meisje, hebben andere meisjes spontaan aanzienlijk meer interesse. Op een bepaalde manier leuk, op een andere manier weer best vervelend.


Is dat geen onbewuste onderlinge competitie: het willen hebben wat een ander heeft?
Maar inderdaad: bekend verschijnsel...



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-06-2011 21:19 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 juni 2011 16:28 schreef Count Bobbula het volgende:
Gek genoeg zullen ze me dan weer niet interessant genoeg vinden...


Tja, het is kiezen of delen natuurlijk.


Against God and Government


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-06-2011 21:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 16:28 schreef Count Bobbula het volgende:
Gek genoeg zullen ze me dan weer niet interessant genoeg vinden...
Waarom genoegen nemen met iemand, terwijl je weet dat er leukere mensen rondlopen? Puur om maar "met iemand" samen te zijn?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2011 21:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja, omdat je niet beter kan krijgen.

Mijn tante zei ook dat ze dat dacht over mijn voormalige oom, best wel onsympathiek.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen