IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Daar moet een piemel in {Dating Topic} Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-08-2011 17:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Zal tijd worden ook.

Suc6 ermee.


 


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-08-2011 17:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2011 20:48 schreef Jenje het volgende:
Niet lullig naar r-dammers bedoelt: maar ik vind Rtterdam echt 3x niks ...


Rotterdam is wat mij betreft ook een baggerstad.

@Sgeiterdt Dordrecht boven Rotterdam, all day.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-08-2011 17:43 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 30 augustus 2011 17:38 schreef iPim het volgende:
Rotterdam is wat mij betreft ook een baggerstad.

@Sgeiterdt Dordrecht boven Rotterdam, all day.


Ja Dordrecht, mijn hometown, boven alles!


5 Euro's? Op je muil!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-08-2011 17:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dordrecht is een van de weinige steden waar ik écht met plezier doorheenloop als ik naar een concert ga.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-08-2011 17:49 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 30 augustus 2011 17:45 schreef iPim het volgende:
Dordrecht is een van de weinige steden waar ik écht met plezier doorheenloop als ik naar een concert ga.




Lekker slenteren door de vele mooie straten, richting het al even zo mooie Bibelot en dan vette bands kijken!

Al krijgt Bibelot binnenkort een nieuw onderkomen, maar dat is niet heel veel verder dan de huidige locatie


5 Euro's? Op je muil!!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-08-2011 17:55 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 17:38 schreef iPim het volgende:
Rotterdam is wat mij betreft ook een baggerstad.

@Sgeiterdt Dordrecht boven Rotterdam, all day.
Rotterdam heeft wel iets. Krijg er altijd een vakantiegevoel van, of je in het buitenland bent. Dordrecht ken ik alleen van schilderijen.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 30-08-2011 17:56 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 30 augustus 2011 17:55 schreef bokaj het volgende:
Rotterdam heeft wel iets. Krijg er altijd een vakantiegevoel van, of je in het buitenland bent.


Gezien de etnische samenstelling van de bewoners van die stad is dat geen al te verbazingwekkende constatering, jongeman.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 30-08-2011 17:59 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



krekt sa ist!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-08-2011 17:59 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 30 augustus 2011 17:30 schreef Forever After het volgende:
Zal tijd worden ook.

Suc6 ermee.


Kan zo zijn dat ik me van alles inbeeld, maar dat zien we morgen wel.

Thanks!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-08-2011 17:59 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 17:56 schreef Sonic Titan het volgende:
Gezien de etnische samenstelling van de bewoners van die stad is dat geen al te verbazingwekkende constatering, jongeman.
Hehe, maat van mij heeft een poosje op 4 ambachtstraat gewoond, de Dirk was de enige nederlandse winkel daar. Mooi ook, een afrokapsalon (zo'n knipster dus) gecombineerd in 1 winkel met een reisburo. Hoe kom je erop.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-08-2011 18:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 17:49 schreef Sgeiterdt het volgende:


Lekker slenteren door de vele mooie straten, richting het al even zo mooie Bibelot en dan vette bands kijken!

Al krijgt Bibelot binnenkort een nieuw onderkomen, maar dat is niet heel veel verder dan de huidige locatie


Qua geluid vond ik het altijd maar wat zwakjes en van moshen was er vaak ook geen sprake, omdat de zaal zo groot is en lang doorloopt. Een mooie zaal is het wel!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-08-2011 18:06 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Zeker een mooie zaal, ben er trots op dat ik er met Aratron 2 keer heb mogen spelen

Verder heb je wel gelijk, het is meer een kijkzaal en geen doe zaal


5 Euro's? Op je muil!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-08-2011 18:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 17:59 schreef Ralph het volgende:
Kan zo zijn dat ik me van alles inbeeld, maar dat zien we morgen wel.

Thanks!


Ach, dan was het altijd nog een gezellig avondje uit toch?


 


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-08-2011 18:13 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 30 augustus 2011 18:08 schreef Forever After het volgende:
Ach, dan was het altijd nog een gezellig avondje uit toch?


Als dat überhaupt doorgaat wel. Morgen mee uit vragen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-08-2011 18:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 17:29 schreef Ralph het volgende:
Morgen maar even wat proberen te fixen met mijn 'complimententopiccollega'. Daar vallen de laatste week tussen ons de vreemdste stiltes, met name als het over uit eten gaat, en morgen is ze voor het laatst. Gevalletje 'prooi', en dat is heel lang geleden.

Nice! POUNCE!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 30-08-2011 18:51 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 17:29 schreef Ralph het volgende:
Morgen maar even wat proberen te fixen met mijn 'complimententopiccollega'.


Succes!!

@AG: wat ben je toch romantisch, met je pounce


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-08-2011 18:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hij begon met dat 'prooi'


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-08-2011 19:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dagje Apenheul wordt dat. Of Eurodisney.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 30-08-2011 19:09 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Afhankelijk van budget?



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2011 19:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 18:08 schreef Forever After het volgende:
Ach, dan was het altijd nog een gezellig avondje uit toch?


Kweenie, ze ziet hem als iemand met een nephoofd in de vorm van een gorilla?

Hint: Als ze je gaat vlooien zit het wel snor.

Succes, Ralph.

Note to self: Komende dagen dit topic niet vergeten te checken.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 30-08-2011 19:32 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Ralph, lijkt ze soms een beetje op onderstaande dame?





Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2011 19:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 19:16 schreef XXL het volgende:

Note to self: Komende dagen dit topic niet vergeten te checken.


Lol en +1


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 30-08-2011 19:57 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 30 augustus 2011 17:59 schreef bokaj het volgende:
Hehe, maat van mij heeft een poosje op 4 ambachtstraat gewoond, de Dirk was de enige nederlandse winkel daar. Mooi ook, een afrokapsalon (zo'n knipster dus) gecombineerd in 1 winkel met een reisburo. Hoe kom je erop.


Ik ken ook iemand die aan die straat heeft gewoond. Hoe zal ik het zeggen, een 'smeltkroes van culturen'.

Die combiwinkeltjes vind ik ronduit briljant, overigens, met name als het hele vreemde combinaties betreft. Volgens mij werkt dat ook best goed.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-08-2011 20:11 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 19:57 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik ken ook iemand die aan die straat heeft gewoond. Hoe zal ik het zeggen, een 'smeltkroes van culturen'.

Die combiwinkeltjes vind ik ronduit briljant, overigens, met name als het hele vreemde combinaties betreft. Volgens mij werkt dat ook best goed.
Ja, en het paaltjesopenluchtmuseum.

Ik liep ook altijd het hele stuk, de tram ging mij veel te snel en ik wist nooit hoeveel strippen ik dan moest stempelen.

Ik mocht 1 keer aan een enquete over veiligheid meedoen daar, vakantiegevoel hadden ze nog niet eerder gehoord.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 30-08-2011 23:27 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 17:59 schreef bokaj het volgende:

Hehe, maat van mij heeft een poosje op 4 ambachtstraat gewoond, de Dirk was de enige nederlandse winkel daar. Mooi ook, een afrokapsalon (zo'n knipster dus) gecombineerd in 1 winkel met een reisburo. Hoe kom je erop.

Vlakbij hier. Delfshaven is sowieso een meesterlijke buurt qua "cultuurdiversiteit".


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen