IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Daar moet een piemel in {Dating Topic} Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-08-2011 11:55 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Typisch, ja.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-08-2011 12:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Tegen zo'n beest valt natuurlijk niet te concurreren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 08-08-2011 12:17 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Als ze eenmaal merken dat je geen paardenlul hebt knappen ze ook vaak snel af


5 Euro's? Op je muil!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-08-2011 12:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Achteraf kun je dan klagen dat ze de teugels te strak zette.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2011 13:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Partner aantrekkelijker door 'positieve illusie'

Redactie − 08/08/11, 12:33


We beoordelen onze partner als aantrekkelijker dan anderen dat doen. Volgens onderzoekers aan de universiteit van Groningen komt dit doordat deze 'positieve illusie' relaties stabiel helpt te houden.
De wetenschappers lieten 70 heteroseksuele koppels tussen 18 en 37 jaar, die gemiddeld twee tot drie jaar samen waren, een vragenlijst invullen over de aantrekkelijkheid van hun partner. Achteraf kregen ze een foto van zichzelf en hun partner te zien en moesten ze een beoordeling qua aantrekkelijkheid geven.

Een andere groep koppels deed hetzelfde, maar bestudeerde eerst de foto's. Later bekeken vreemdelingen de foto's en beoordeelden de aantrekkelijkheid van elke persoon in het experiment. Zowel mannen als vrouwen vonden zichzelf en hun partner aantrekkelijker dan vreemdelingen.

Geheugen
De onderzoekers verwachtten dat wie eerst naar de foto's keek objectiever zouden zijn, maar dat bleek niet het geval. Aantrekkelijkheid op basis van beelden kreeg maar een iets lagere beoordeling dan de beoordeling die op het geheugen gebaseerd was.

De onderzoekers noemen dit effect 'de positieve illusie', die de relatie instandhoudt. Eerdere studies tonen aan dat mensen die hierin geloven, gelukkiger zijn in hun relatie. Ze ervaren minder conflicten en voelen meer liefde en vertrouwen.

Partner voor het leven
De onderzoekers leggen dit als volgt uit: 'Tijdens het verloop van een relatie komt er altijd een moment dat iets ontdekt wordt over de partner dat een negatieve schaduw werpt op de relatie of zelfs ruzies veroorzaakt. Er ontstaat twijfel of de partner nog wel de juiste persoon voor het leven is. Dan zijn er twee opties: je zet de relatie stop, of je schuift de foutjes van de partner onder het tapijt. Omdat dit soort twijfels ontstaan op een moment dat je al heel wat tijd en energie in de relatie hebt gestoken, wordt niet zelden voor het laatste gekozen. Daarbij worden de slechte kantjes geminimaliseerd en de positieve kanten opgehemeld.'

Die positieve illusie versterkt het gevoel van zekerheid en stabiliteit, terwijl mogelijke alternatieve partners in het niet verdwijnen, verklaren de onderzoekers. Met andere woorden: zo'n positieve illusie maakt dat kritiek op de partner niet meteen een relatiecrisis veroorzaakt, en dat de charmes van een andere partner makkelijker te weerstaan zijn.

Verdwijnen van illusie
Maar hoe verder de illusie van de waarheid is verwijderd, hoe groter de kans dat men op een dag 'ontwaakt' en een vreemde naast zich vindt. Of men blijft hangen in een ongelukkig huwelijk, omdat de fouten van de partner te zeer worden gebagatelliseerd. Bij koppels met een labiele relatie zijn positieve illusies vaak de oorzaak van problemen.

Verder onderzoek
De onderzoekers wijzen erop dat nog moet blijken of een dergelijke positieve illusie ook in langdurige relaties standhoudt. 'Het is mogelijk dat positieve illusies sterker zijn in het begin van de relatie, wanneer ze elkaar nog sterk idealiseren. Of dat ze sterker zijn bij jonge mensen, die relatief gezien aantrekkelijker zijn.'
mailIcon print |


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2011 12:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2011 13:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Bullshit, Bart.

Ik zie mijzelf niet als een knappe God, verre van zelfs, maar toch heb ik nooit enige problemen gehad een vriendin te krijgen.

Ow, wacht, ik ben vast de regelbevestigende uitzondering.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-08-2011 13:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2011 10:46 schreef Ralph het volgende:
Ik zou afgelopen zondag daten met een op zich niet onaardige griet waarmee ik al even aardig contact had. In de afgelopen week ging het echter alleen nog maar over paarden, wat voor haar als paardrijster echt een ongezonde obsessie lijkt te zijn. Als klap op de vuurpijl kwam ze ook nog tussen neus en lippen door met de mededeling dat haar moeder in de gevangenis zit, wat voor mij lullig genoeg voor haar reden genoeg is om er direct een punt achter te zetten onder het mom van, doe mij nu maar eens een normale meid met een normale familie.

Dus ik meld haar dat ik er door zus en zo reden geen brood in zie en dat we dus ook gewoon niet gaan daten. Krijg ik van zaterdag op zondag maar liefst achttien (!) sms'jes. De laatste was "mijn beltegoed is op." :')

Waargebeurd verhaal.


Je weet ze wel uit te kiezen, he?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-08-2011 13:23 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

@Ralph: Het zit je ook niet mee

Algemene tip: geen metalchicks daten als je zelf lekker in je vel zit. Kans op issues is bij hen aanzienlijk groter


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-08-2011 13:25 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 augustus 2011 13:23 schreef Daops het volgende:
Algemene tip: geen metalchicks daten als je zelf lekker in je vel zit. Kans op issues is bij hen aanzienlijk groter


Dat sowieso ja, leert de ervaring.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-08-2011 13:39 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Ralph, als ik je ervaringen elke keer zo lees, dan zou ik lekker blijven daten met je rechterhand


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-08-2011 13:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik ga ook maar eens een metalchick daten, ik wil ook gave verhalen


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-08-2011 13:46 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik zou überhaupt eens een dame moeten daten.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-08-2011 13:52 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 augustus 2011 13:39 schreef irritante klootzak het volgende:
Ralph, als ik je ervaringen elke keer zo lees, dan zou ik lekker blijven daten met je rechterhand


Ze zoeken mij uit, ik doe er niet eens moeite voor.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-08-2011 13:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2011 13:52 schreef Ralph het volgende:
Ze zoeken mij uit, ik doe er niet eens moeite voor.


Misschien is dat nu net het probleem?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-08-2011 14:19 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Oh, vast. Maar ik ben ook gewoon helemaal niet op zoek naar dates/een relatie.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-08-2011 15:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2011 13:46 schreef Nimbus het volgende:
Ik zou überhaupt eens een dame moeten daten.
De heren heb je nu wel gezien?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2011 15:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waarom is het doen en laten van je mogelijke schoonmoeder eigenlijk van invloed op je keuze?
Familie krijg je er maar bij en in mijn geval geldt dan: Als ik daar een probleem mee heb hoef ik daar geen contact mee te onderhouden.

En wat die paarden obsessie betreft:

Ik had een collega die ook altijd zo liep te miepen over paarden.
Toen ik haar vroeg of ze wist wat het nut van paarden is en haar een broodje paardenrookvlees aanbood hield dat geneuzel over die beesten gelijk op.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-08-2011 15:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2011 14:19 schreef Ralph het volgende:
Oh, vast. Maar ik ben ook gewoon helemaal niet op zoek naar dates/een relatie.


Ik zou òf de lat wat hoger leggen (want die ligt nu op de grond) òf ik zou dat laatste restje moeite ook maar laten.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2011 15:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2011 13:01 schreef XXL het volgende:
Bullshit, Bart.

Ik zie mijzelf niet als een knappe God, verre van zelfs, maar toch heb ik nooit enige problemen gehad een vriendin te krijgen.

Ow, wacht, ik ben vast de regelbevestigende uitzondering.


ma je ziet jezelf niet als lelijk toch


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2011 15:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb een mooi karakter.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 10-08-2011 15:42 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2011 15:22 schreef XXL het volgende:
Ik heb een mooi karakter.


Een vlotte babbel wil ook wel eens helpen, zegt men.
Ik had jaren geleden eens een goede vriend (helaas niet meer onder ons), was bepaald niet "moeders mooiste", maar scoorden (mooie) vrouwen bij de vleet, had een vlotte babbel en meestal ook wel een grote (lees; brutale) bek.


an evil incarnation of DEATH!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 10-08-2011 22:04 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2011 10:46 schreef Ralph het volgende:
Ik zou afgelopen zondag daten met een op zich niet onaardige griet waarmee ik al even aardig contact had. In de afgelopen week ging het echter alleen nog maar over paarden, wat voor haar als paardrijster echt een ongezonde obsessie lijkt te zijn. Als klap op de vuurpijl kwam ze ook nog tussen neus en lippen door met de mededeling dat haar moeder in de gevangenis zit, wat voor mij lullig genoeg voor haar reden genoeg is om er direct een punt achter te zetten onder het mom van, doe mij nu maar eens een normale meid met een normale familie.

Dus ik meld haar dat ik er door zus en zo reden geen brood in zie en dat we dus ook gewoon niet gaan daten. Krijg ik van zaterdag op zondag maar liefst achttien (!) sms'jes. De laatste was "mijn beltegoed is op." :')

Waargebeurd verhaal.


18 smsjes? Wat nou, da's nog nies in vergelijking wat T. me stuurde. Hele nachten converseren per sms. Kwam je per week op zo'n 300 en meer smsjes uit...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2011 22:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2011 15:22 schreef XXL het volgende:
Ik heb een mooi karakter.


lieg niet man


je bent gewoon aantrekkelijk


signature


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 10-08-2011 22:43 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 10 augustus 2011 22:04 schreef IceQueen het volgende:
18 smsjes? Wat nou, da's nog nies in vergelijking wat T. me stuurde. Hele nachten converseren per sms. Kwam je per week op zo'n 300 en meer smsjes uit...
Converseren ja.. ik denk dat Ralph niet al te veel antwoorden stuurde (if at all any) en dan is het best psycho om zo hardnekkig te blijven sms-en.



Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen