IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Daar moet een piemel in {Dating Topic} Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-06-2011 15:46 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 25 juni 2011 15:00 schreef Pem het volgende:
Iemand nog dating verhalen, dan? [ik niet, want ik doe niet aan daten ]



Ik heb ooit wel eens gedate ja. Ik denk meer dan 10 jaar geleden. Via een chatbox iets afgesproken op een terrasje. Toen hebben we toch zeker wel een uur lang tegen mekaar aan zitten zwijgen

En nog een keer, was een jaar of 20, had ik even boodschappen gedaan, hing er een briefje aan me fiets. Er stond zoiets op van: ik zoek een leuke vent en dat ben jij dus, met telnr erbij. Kon het niet laten om te bellen, heel grappig gesprek hadden we, leuke stem ook Dus 's avonds afgesproken in de stad voor de C&A. Ik sta daar maar te staan, staat er vlakbij een meisje (wel wat jong maar bepaald niet lelijk) in haar eentje al een tijdje te wachten. Zit me ook steeds wat aan te kijken. Dus ik er op af: hebben wij een date? Zij: nee ik wacht op een vriendin. Oh.. Vrij snel daarna komt er een vrouw die minimaal 2 keer zo oud is als ik aanrijden op een fiets met een lekke band. Erg onverzorgd uiterlijk, haar helemaal door de war, en dat was niet het enige wat in de war was. Ze begon een heel onsamenhangend verhaal tegen me te ratelen en zei toen opeens: ik heb met jou afgesproken he? Ik stond op het punt om nee te zeggen, maar ik hoor dat ene meisje samen met haar inmiddels gearriveerde vriendin meteen roepen: ja hij heeft een date hoor!! me ondertussen vol medelijden aankijkend en uitlachend Heb toen uit beleefdheid nog maar even wat gedronken, zo ben ik dan ook wel weer . Na 1 drankje was ik wel opeens heel "moe" en moest ik echt naar huis

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 25-06-2011 15:47]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 02-08-2011 9:18 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Is Zoosk wat?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-08-2011 9:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Is dat een Poolse?


 


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 02-08-2011 9:32 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Wat een ongelofelijk sterke grap.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-08-2011 10:37 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Vind je? Ik vond er geen reet aan.

Maar op tv zie je nu commercials van Pepper ofzo.
Weet niet of het wat is.


 


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 02-08-2011 12:30 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht



Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-08-2011 13:07 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 25 juni 2011 15:46 schreef flebbie het volgende:

En nog een keer, was een jaar of 20, had ik even boodschappen gedaan, hing er een briefje aan me fiets. Er stond zoiets op van: ik zoek een leuke vent en dat ben jij dus, met telnr erbij. Kon het niet laten om te bellen, heel grappig gesprek hadden we, leuke stem ook Dus 's avonds afgesproken in de stad voor de C&A. Ik sta daar maar te staan, staat er vlakbij een meisje (wel wat jong maar bepaald niet lelijk) in haar eentje al een tijdje te wachten. Zit me ook steeds wat aan te kijken. Dus ik er op af: hebben wij een date? Zij: nee ik wacht op een vriendin. Oh.. Vrij snel daarna komt er een vrouw die minimaal 2 keer zo oud is als ik aanrijden op een fiets met een lekke band. Erg onverzorgd uiterlijk, haar helemaal door de war, en dat was niet het enige wat in de war was. Ze begon een heel onsamenhangend verhaal tegen me te ratelen en zei toen opeens: ik heb met jou afgesproken he? Ik stond op het punt om nee te zeggen, maar ik hoor dat ene meisje samen met haar inmiddels gearriveerde vriendin meteen roepen: ja hij heeft een date hoor!! me ondertussen vol medelijden aankijkend en uitlachend Heb toen uit beleefdheid nog maar even wat gedronken, zo ben ik dan ook wel weer . Na 1 drankje was ik wel opeens heel "moe" en moest ik echt naar huis


Godver man, dit vind ik echt een prachtverhaal


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-08-2011 14:27 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-08-2011 20:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 15:46 schreef flebbie het volgende:
Ik heb ooit wel eens gedate ja. Ik denk meer dan 10 jaar geleden. Via een chatbox iets afgesproken op een terrasje. Toen hebben we toch zeker wel een uur lang tegen mekaar aan zitten zwijgen

En nog een keer, was een jaar of 20, had ik even boodschappen gedaan, hing er een briefje aan me fiets. Er stond zoiets op van: ik zoek een leuke vent en dat ben jij dus, met telnr erbij. Kon het niet laten om te bellen, heel grappig gesprek hadden we, leuke stem ook Dus 's avonds afgesproken in de stad voor de C&A. Ik sta daar maar te staan, staat er vlakbij een meisje (wel wat jong maar bepaald niet lelijk) in haar eentje al een tijdje te wachten. Zit me ook steeds wat aan te kijken. Dus ik er op af: hebben wij een date? Zij: nee ik wacht op een vriendin. Oh.. Vrij snel daarna komt er een vrouw die minimaal 2 keer zo oud is als ik aanrijden op een fiets met een lekke band. Erg onverzorgd uiterlijk, haar helemaal door de war, en dat was niet het enige wat in de war was. Ze begon een heel onsamenhangend verhaal tegen me te ratelen en zei toen opeens: ik heb met jou afgesproken he? Ik stond op het punt om nee te zeggen, maar ik hoor dat ene meisje samen met haar inmiddels gearriveerde vriendin meteen roepen: ja hij heeft een date hoor!! me ondertussen vol medelijden aankijkend en uitlachend Heb toen uit beleefdheid nog maar even wat gedronken, zo ben ik dan ook wel weer . Na 1 drankje was ik wel opeens heel "moe" en moest ik echt naar huis


Mooi!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-08-2011 22:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 15:46 schreef flebbie het volgende:
Ik heb ooit wel eens gedate ja. Ik denk meer dan 10 jaar geleden. Via een chatbox iets afgesproken op een terrasje. Toen hebben we toch zeker wel een uur lang tegen mekaar aan zitten zwijgen

En nog een keer, was een jaar of 20, had ik even boodschappen gedaan, hing er een briefje aan me fiets. Er stond zoiets op van: ik zoek een leuke vent en dat ben jij dus, met telnr erbij. Kon het niet laten om te bellen, heel grappig gesprek hadden we, leuke stem ook Dus 's avonds afgesproken in de stad voor de C&A. Ik sta daar maar te staan, staat er vlakbij een meisje (wel wat jong maar bepaald niet lelijk) in haar eentje al een tijdje te wachten. Zit me ook steeds wat aan te kijken. Dus ik er op af: hebben wij een date? Zij: nee ik wacht op een vriendin. Oh.. Vrij snel daarna komt er een vrouw die minimaal 2 keer zo oud is als ik aanrijden op een fiets met een lekke band. Erg onverzorgd uiterlijk, haar helemaal door de war, en dat was niet het enige wat in de war was. Ze begon een heel onsamenhangend verhaal tegen me te ratelen en zei toen opeens: ik heb met jou afgesproken he? Ik stond op het punt om nee te zeggen, maar ik hoor dat ene meisje samen met haar inmiddels gearriveerde vriendin meteen roepen: ja hij heeft een date hoor!! me ondertussen vol medelijden aankijkend en uitlachend Heb toen uit beleefdheid nog maar even wat gedronken, zo ben ik dan ook wel weer . Na 1 drankje was ik wel opeens heel "moe" en moest ik echt naar huis




 


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-08-2011 10:46 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 juni 2011 15:00 schreef Pem het volgende:
Iemand nog dating verhalen, dan? [ik niet, want ik doe niet aan daten ]


Ik zou afgelopen zondag daten met een op zich niet onaardige griet waarmee ik al even aardig contact had. In de afgelopen week ging het echter alleen nog maar over paarden, wat voor haar als paardrijster echt een ongezonde obsessie lijkt te zijn. Als klap op de vuurpijl kwam ze ook nog tussen neus en lippen door met de mededeling dat haar moeder in de gevangenis zit, wat voor mij lullig genoeg voor haar reden genoeg is om er direct een punt achter te zetten onder het mom van, doe mij nu maar eens een normale meid met een normale familie.

Dus ik meld haar dat ik er door zus en zo reden geen brood in zie en dat we dus ook gewoon niet gaan daten. Krijg ik van zaterdag op zondag maar liefst achttien (!) sms'jes. De laatste was "mijn beltegoed is op." :')

Waargebeurd verhaal.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-08-2011 10:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hehe, waarom heb ik dat toch nooit gehad... geniaal!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 08-08-2011 11:03 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 8 augustus 2011 10:46 schreef Ralph het volgende:
In de afgelopen week ging het echter alleen nog maar over paarden


O. :')

Nee, als ik dat zo hoor heb je volgens mij een verstandig besluit genomen.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2011 11:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2011 10:46 schreef Ralph het volgende:
Krijg ik van zaterdag op zondag maar liefst achttien (!) sms'jes. De laatste was "mijn beltegoed is op." :')



OMFG!! Arme Ralph!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-08-2011 11:26 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 augustus 2011 11:22 schreef MMayo het volgende:
OMFG!! Arme Ralph!


Ik zei het ook de hele tijd tegen een vriend van me: het houdt vanzelf op als ze door haar beltegoed heen is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 08-08-2011 11:27]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2011 11:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2011 11:26 schreef Ralph het volgende:
Ik zei het ook de hele tijd tegen een vriend van me: het houdt vanzelf op als ze door haar beltegoed heen is.


*koekkoek* PSYCHO


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2011 11:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Paardenmeisjes zijn leuk om naar te kijken, meer moet je er niet mee willen. Irritant constant geneuzel over paarden zit in hun genen.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 08-08-2011 11:30 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Zoveel smsjes binnen een dergelijk tijdsbestek zou voor mij ook een zeer goede reden zijn om af te haken. Dat is echt op het stalkerige af, en waarschijnlijk blijft de inhoud beperkt tot "Waar ben je nu?" / "Wat doe je nu?" / "Ik ben nu..." / "Ik doe nu...", en meer van dat soort oninteressante, bemoeizuchtige en opdringerige gedoe.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-08-2011 11:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Had ze ook een paarden agenda en een paarden dekbed en een paarden lamp en een paarden lunchbox?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-08-2011 11:41 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

@ Jan: goede vriend van me zit ook met zo'n knollenchick, en dat gaat op zich heel aardig. Zo lang het maar niet té is.

@ Sonic Titan: voor mij was dat ook de doodssteek, inderdaad. Dan krijg je dat soort gedonder ook in een eventuele relatie. Dat obsessieve (naar mij toe) heb ik in het verleden ook al gehad met mijn eerste vriendin die geen eigen sociaal leven had, en daar heb ik dus ook absoluut geen trek meer in.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-08-2011 11:46 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2011 11:30 schreef Jenje het volgende:
Paardenmeisjes zijn leuk om naar te kijken, meer moet je er niet mee willen. Irritant constant geneuzel over paarden zit in hun genen.
Jammer is dat ze steeds meer op dat paard gaan lijken. Vooral bij het gebit is dat vrij jammer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2011 11:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

MKisschien noemt je vriend haar geen knollenchick .. ZOU wel eens kunnen helpen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-08-2011 11:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Briljant verhaal alweer Damn, Ralph, van onder welke steen blijf je dat soort meisjes halen?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-08-2011 11:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Je kunt altijd nog hulp van de paardenslager inroepen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-08-2011 11:52 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik heb ook eens een poosje met een paardenmeisje aangekloot, destijds grondig verpest door na weer een monoloog over dat beest te zeggen "nou, het ís maar een paard...". Was snel afgelopen daarna.


You have time. You are doing fine.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen