IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Deelnemers gezocht: enquete over metal en satanisme Volgende pagina
innuendo
Usericon van innuendo
Posted 22-06-2011 20:44 by innuendo Wijzig reactieProfiel van innuendoQuote dit bericht

Beste mensen!

Momenteel ben ik hard bezig met afstuderen op mijn opleiding geschiedenis. Voor mijn afstudeeronderzoek zoek ik zoveel mogelijk mensen (affiniteit met hardrock en metal uiteraard) die iets willen zeggen over hoe zij satanische elementen in muziek ervaren. Het maakt niet uit of je zulke dingen mijdt als de pest of er juist op kickt. Ik probeer middels een klein onderzoek uit te vogelen welke gedachten de meerderheid hebben. Kortom, iedereen op dit forum komt in aanmerking. De vragenlijst kost je ongeveer 10-15 minuten. Deelnemers blijven uiteraard anoniem in het onderzoek. Wel het verzoek om de antwoorden uiterlijk aanstaande zondag terug te sturen.

Bij interesse graag een e-mail sturen naar rpg_coolen@hotmail.com.
Alvast bedankt!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-06-2011 20:46 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Kon je geen beter onderwerp verzinnen voor je afstudeeronderzoek?


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 22-06-2011 20:49 by innuendo Wijzig reactieProfiel van innuendoQuote dit bericht

Het onderzoek is wel iets minder banaal dan het klinkt hoor. Bovendien is er bijzonder weinig literatuur over en daardoor is het leuker dan een onderwerp waarover bibliotheken vol geschreven zijn.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-06-2011 20:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Een enquete over vooroordelen en generalisatie?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2011 20:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat wordt een onvoldoende, sorry Ruud.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-06-2011 20:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juni 2011 20:44 schreef innuendo het volgende:
Voor mijn afstudeeronderzoek zoek ik zoveel mogelijk mensen (affiniteit met hardrock en metal uiteraard) die iets willen zeggen over hoe zij satanische elementen in muziek ervaren. Het maakt niet uit of je zulke dingen mijdt als de pest of er juist op kickt.


En als dat soort zaken je niet interesseert? Kom je dan nog in aanmerking?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-06-2011 20:56 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 20:49 schreef innuendo het volgende:
Het onderzoek is wel iets minder banaal dan het klinkt hoor. Bovendien is er bijzonder weinig literatuur over en daardoor is het leuker dan een onderwerp waarover bibliotheken vol geschreven zijn.
Misschien leuk voor een vmbo-werkstuk, ja.


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 22-06-2011 21:16 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

Hebben we al eens niet eerder zo'n verzoek gehad om mee te werken aan iemands school projectje??

Ojah en zet dit maar in je textje.

DEAD SATAN DEAD HEEEEELL


Zo naar je zin?


More Evil0r Than Skelet0r


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-06-2011 21:23 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik snap niet dat zulke studie projecten worden goedgekeurd, een InHolland studie toevallig?


Against God and Government


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2011 21:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 juni 2011 20:44 schreef innuendo het volgende:
Beste mensen!

Momenteel ben ik hard bezig met afstuderen op mijn opleiding geschiedenis. Voor mijn afstudeeronderzoek zoek ik zoveel mogelijk mensen (affiniteit met hardrock en metal uiteraard) die iets willen zeggen over hoe zij satanische elementen in muziek ervaren. Het maakt niet uit of je zulke dingen mijdt als de pest of er juist op kickt. Ik probeer middels een klein onderzoek uit te vogelen welke gedachten de meerderheid hebben. Kortom, iedereen op dit forum komt in aanmerking. De vragenlijst kost je ongeveer 10-15 minuten. Deelnemers blijven uiteraard anoniem in het onderzoek. Wel het verzoek om de antwoorden uiterlijk aanstaande zondag terug te sturen.

Bij interesse graag een e-mail sturen naar rpg_coolen@hotmail.com.
Alvast bedankt!


En hoe wil je op een internetforum een representatieve selectie krijgen?


Je moeder.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-06-2011 21:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juni 2011 21:16 schreef Rottend-Vleesch het volgende:
Hebben we al eens niet eerder zo'n verzoek gehad om mee te werken aan iemands school projectje??




Eens? Dit is de zo-veel-ste keer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2011 21:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:25 schreef karnivoor het volgende:
En hoe wil je op een internetforum een representatieve selectie krijgen?


Onderzoek naar hoe forumleden van Zwaremetalen satanische elementen in muziek ervaren.

Ik kan het zelf niet zo goed onder woorden brengen, het is meer een gevoel.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 21:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:23 schreef Rotzak het volgende:
Ik snap niet dat zulke studie projecten worden goedgekeurd, een InHolland studie toevallig?
Hoe is het met jouw spelling dan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-06-2011 21:37 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 juni 2011 21:36 schreef bastianus het volgende:
Hoe is het met jouw spelling dan?


Net zo correct als zijn onderzoek


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 21:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:37 schreef Rotzak het volgende:
Net zo correct als zijn onderzoek
Zit jij ook niet op de HAN? Goddomme, het lijkt wel alsof ze daar alle fouten van Inholland met extra strengheid willen compenseren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 22-06-2011 22:41 by innuendo Wijzig reactieProfiel van innuendoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:25 schreef karnivoor het volgende:
En hoe wil je op een internetforum een representatieve selectie krijgen?


Fora zijn wat dat betreft de makkelijkste manier om in korte tijd veel mensen te bereiken. De vraag is in hoeverre de mensen op een forum afwijken het stereotype metalhead. Ik verwacht eigenlijk maar heel weinig verschil.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-06-2011 22:45 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 20:52 schreef Schaep het volgende:
Dat wordt een onvoldoende, sorry Ruud.


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 22-06-2011 22:49 by innuendo Wijzig reactieProfiel van innuendoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 22:45 schreef Helvete het volgende:




Ik heb een beter idee. Jij stuurt me een email. Ik stuur je de vragen toe, jij vult ze in en draagt zo bij aan mijn onvoldoende. Zijn we allebei tevreden.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-06-2011 22:49 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 22:49 schreef innuendo het volgende:
Ik heb een beter idee. Jij stuurt me een email. Ik stuur je de vragen toe, jij vult ze in en draagt zo bij aan mijn onvoldoende. Zijn we allebei tevreden.
Nee.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 22:52 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Eeeuuuhhhhh......


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-06-2011 22:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zou gewoon het Dimmu Borgir topic eens goed doorlezen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2011 23:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:32 schreef De Tegenpartij het volgende:
Eens? Dit is de zo-veel-ste keer.


Inderdaad, heb geloof ik al twintig van dit soort verzoeken langs zien komen de afgelopen jaren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2011 23:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Allemaal onvoldoendes!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 23:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht


Dit liedje zegt het allemaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2011 23:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Sowieso, vraag een groep die stereotyp als anti-sociaal en elitistisch wordt weggezet om sociaal mee te werken aan een stereotyp onderzoek met stereotype vragen over hoe anti-sociaal en elitistisch ze wel zijn. Met de hoeveelheid intrinsieke contradicties is het een klein wonder dat we toch telkens weer dit soort topics zien terugkeren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-06-2011 23:03 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:00 schreef Schaep het volgende:
Allemaal onvoldoendes!
Hopelijk wel.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen