IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : heerschende stukjes in nummers Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2005 20:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

de laatste 2 minuten van Dimmu's Raabjorn Speiler Draugheimens Skodde , lekker doomy


Faustian Spirit of the Earth


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-07-2005 20:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Bolt Thrower - Cenotaph


"This one is older than shit, heavier than time!"


steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 27-07-2005 0:34 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

dat stuk cleane zang in het tweede nummer van die laatste anaal nathrakh cd (ben effe alle titels vergeten)


can't spel CRAP without RAP!!!


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 27-07-2005 0:37 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Do not speak ?

Edit: Ohnee dat was volgens mij niet nummer 2

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 27-07-2005 0:38]



steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 27-07-2005 0:40 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

dan is t iet nr 2, je snapt welk nr.
dat stukje do not speak vind ik een beetje overbodig, klinkt trouwens erg veel als obituary.


can't spel CRAP without RAP!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-07-2005 0:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

1ste 2 riffs van Covenant's Planetarium!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 27-07-2005 0:46 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

de nokturnal mortum versie van burzums my journey to the stars. aan het einde komen dr allemaal van die folk instrumenten door de muziek, dat geeft het echt iets speciaals, vet kippevel.......
verder erg goede tribute trouwens.


can't spel CRAP without RAP!!!


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 27-07-2005 16:45 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Luciferion-New World to see.



Malekith
Usericon van Malekith
Posted 27-07-2005 16:49 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

De vrouwenzang opgevolgd door gescream en gitaren ergens in 3/4 van het nummer Divide Et Impera van Lord Belial!


"Obras son amores y no buenas razones"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-07-2005 16:52 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Het gitaarwerk op de '2e helft' van Porcupine Tree's 'The start of something beautifull'. Waar een gitaar zó geamped wordt dat het bijna op een elect. pamfluit lijkt. Zet dit op een ondergrond van piano, bass en drums en je hebt gegarandeerd kippenvelp . Beste 8 seconden van de hele cd, wellicht van heel Porcupine Tree.

Magisch is het beste woord


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-07-2005 17:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 16:49 schreef Malekith het volgende:
De vrouwenzang opgevolgd door gescream en gitaren ergens in 3/4 van het nummer Divide Et Impera van Lord Belial!


Dogs of christ-you christian whores
the final battle of all souls is here
down on your knees and pray
cause it's time for you to die


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-07-2005 19:27 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

heel de Nordland I cd van Bathory heerscht :D


Faustian Spirit of the Earth


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 27-07-2005 19:30 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Het einde van het laatste nr van Taake's Nattestid.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 27-07-2005 20:26 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Celebratum - Mirror of Suffocation @ 2:56, dat riffje



Malekith
Usericon van Malekith
Posted 28-07-2005 15:08 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 17:05 schreef NecRobert het volgende:


Dogs of christ-you christian whores
the final battle of all souls is here
down on your knees and pray
cause it's time for you to die

En dat schrijf ik, groupie als ik ben, dan overal neer...



"Obras son amores y no buenas razones"


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-07-2005 15:30 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

intro van Seed Awakening van Nevermore



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-07-2005 15:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 december 2004 14:27 schreef Burzum het volgende:
Leviathan - Heir To The Noose Of Ghoul
Die riff die begint na 1:29. Heersch.


Even wat aan toevoegen

Marduk - Perish in Flames, die scream aan het begin. Hij gaat zowat over zijn nek. Gaaf.

Dolorian - My Weary Eyes, rustige stuk wat begint op 0:49.

Inquisition - Hail the King of all Heathens, van 2:43 tot 3:50

Lunar Aurora - Der Morgen, overgang van het intro.

Gaaf dus!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2005 15:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Negura Bunget - Vaiet ( de outro)

kriiipy


signature


DragonforcE
Usericon van DragonforcE
Posted 28-07-2005 16:00 by DragonforcE Wijzig reactieProfiel van DragonforcEQuote dit bericht

- sonata arctica - the power of one etc.
- children of bodom - angels don't kill etc.
- dream theater - another day
- kamelot - forever, wander
- lost horizon - highlander (the one)
- sinergy - i spit on your grave
- stratovarius - mother gaia, 4000 rainy nights, will my soul ever rest in peace, when the night meets the day, etc.
- soulfly - jumpdafuckup
- haggard - of a might divine
- devildriver - hold back the day



[Dit bericht is gewijzigd door DragonforcE op 28-07-2005 22:32]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-07-2005 16:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

hele Human cd van death


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-07-2005 16:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Meshuggah's Rational Gaze wanneer Jens z'n strot opengooit: Never stray from the common LIIIIIIIIIIIIINES!! en dan die monsterriff weer!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 30-07-2005 10:53 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 20:17 schreef 0Tolerence het volgende:
Bolt Thrower - Cenotaph



A MEMORIAL TO MORTALITY heerscherij inderdaad

Die van mij:

Cob - Angels don't kill
Slayer - disciple op 2:53
Nile - Unas Slayer of the gods
Heaven shall burn - the only truth
Hatebreed - we still fight
Emperor - I am the black wizards
meeste dingen dark tranquility.
En de meeste riffs van Collapse 7, zo heerschend hoe dat "hopeloosheid" uitdrukt. Vooraal het 'outro' (einde faith in flames)





steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 30-07-2005 13:28 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

leviathan (us) - die eerste scream in fucking your ghost in chains of ice.... KIPPEVEL!!!


can't spel CRAP without RAP!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2005 14:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

het outro van "Mister Blue Sky" erg groots is dat, ik vind het onbegrijpelijk dat het achter dat nummer is aangemoffeld, alsof het er ook niet echt bij hoort.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-09-2005 14:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

de overgang van zang naar solo in the freezing moon van mayhem (live in leipzig versie)

by follwing the freezing mooooooooooooooooon *priegel*


Je moeder.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen