IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : heerschende stukjes in nummers Vorige pagina | Volgende pagina
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-05-2002 19:28 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Bij Opeth - Blackwater Park, heb je in het begin van het midden een erg lang akoestisch stuk, en de overgang daarna is geniaal.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-05-2002 19:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

het semi akoestische stukje van immortal's blashyrk vooral dat grunt stuk..aarghh daar word ik spontaan geil van.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-05-2002 19:43 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik heb da me veel nummers... mijn smaak ligt vooral opera-gericht dus is het ook meestal da da mij rillingen doet geven...

Ten eerste bij Nightwish - Deep Silent Complete, het stuk: "The age will say this poet lies, heaven never touched earthly face, the age will say this night was ours, blessed with the deep, the silent, the complete.."

Bij Dreams Of Sanity - Within (The Dragon), de vocalen op't einde.

Within Temptation - Mother Earth; da stuk me de mannelijke vocalen derbij

After Forever - Who Want To Live Forever, "Touch my lips with your fingertips", da stuk

Therion - Summernight City, het refrein

en TOTAAL niet passend: Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow.. het stuk met "All beauty must die."


der zijn der nog wel meer, maar daar kan ik zo direct nie opkomen...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-05-2002 19:44 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ten eerste:

Thorns of crimson death (Dissection) - Het hele nummer... maar vooral het refrein "Hear the choirs!!!!". En dan vooral de laatste... aargh....

Unhalloed van dissection en vooral het stuk "Burning high at the stakes.... with the love of christ" en de solo erachteraan...

Dissection - The somberlain daar krijg je inderdaad een calippo van 100 meter van

Dissection - Frozen... vooral dat stukse van "Tears in my eyes.... turn into fire"

Okeej genoeg dissection...

Darkthrone - Slottet I det Fjerne dat begin... arghhh!

Emperor - With strenght i burn, dat stukje wanneer Ihsash gaat 'voorlezen' zegmaar en die hoorns erdoor... AAARGHH...

Emperor - Intro + Begin Ye entrancemperium

Emperor - Into the infinity of thoughts, als de keyboards "MACHTIG" beginnen te spelen... allemensen da's gewoon niet te beschrijven.

Burzum - Spell of destruction - begin... skitterende riff

Iron Maiden - Stranger in a strange land - de solo... en die geweldige zang van bruce in dat nummer


En zo heb ik nog veel meer kippevelstukken, maar die bespaart ik jullie effetjes....




Ik, Wil Schuurman


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-05-2002 19:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nile - Ramses bringer of war, die intro!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-05-2002 20:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

intro van mercyful fate's "The Oath"

by the symbol of the creator
I swear henceforth to be
a faithfull servant of his most puissant arch-angel
the prince Lucifer
whom the Creator designated as His regent
and Lord of this world
amen.

en wat ook te gek is, in celtic frost's into the crypts of rays, weet tom warrior er in bijna op het eind 3X OEH achter elkaar in het couplet te bléren,

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-05-2002 20:08]


Oud Vuil.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-05-2002 20:09 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja, die Tom Warrior is sowieso wel goed in OEH roepen.



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-05-2002 20:22 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Heel Dracula van Iced Earth


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-05-2002 20:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

en onze nederlandsche tom, bennie jolink: oehhoeoehhoerend hard, van normaal

ok veul oeh's

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-05-2002 20:24]


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-05-2002 20:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nog een heerschend stukje, de manier waarop Tom Warrior 'Dethroned Emperor' uitspreekt...

Wel een ontzettend toffe strot moet ik zeggen.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 10-05-2002 20:31 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

old mans child - World Expiration zit rond de 3:16 een heel mooi stukje in gevolgt door een solo echt mooi


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-05-2002 20:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 mei 2002 20:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Nog een heerschend stukje, de manier waarop Tom Warrior 'Dethroned Emperor' uitspreekt...

Wel een ontzettend toffe strot moet ik zeggen.


argh jah,

triumph of death van hellhammer, dat intro met die huilende gitaar en die getergde vocalen van tom, AAAAAH OEHHH!!!


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-05-2002 20:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 20:31 schreef webblaster wim het volgende:
argh jah,

triumph of death van hellhammer, dat intro met die huilende gitaar en die getergde vocalen van tom, AAAAAH OEHHH!!!

Ja Hellhammer moet ik dus nog horen. DAMN!!! Maar dat gaat zeker gebeuren.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-05-2002 20:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 mei 2002 20:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja Hellhammer moet ik dus nog horen. DAMN!!! Maar dat gaat zeker gebeuren.




de gekste namen hoor ik uit uw mond vallen van bands wiens naam ik nog niet in dt menschenleven heb mogen horen en ge zegt me dat ge het nog niet heefT???
zal ik in ieder geval triumph of death(AAAARRRGGGHHH) voor je uploaden op de server van ranjakar(als het me lukt, nog nooit gedaan. tis wel wanadoo, heh


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-05-2002 20:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 20:43 schreef webblaster wim het volgende:


de gekste namen hoor ik uit uw mond vallen van bands wiens naam ik nog niet in dt menschenleven heb mogen horen en ge zegt me dat ge het nog niet heefT???
zal ik in ieder geval triumph of death(AAAARRRGGGHHH) voor je uploaden op de server van ranjakar(als het me lukt, nog nooit gedaan. tis wel wanadoo, heh
Yeah ik weet het, zo langzamerhand krijg ik best wat verstand van metal maar sommige stukjes geschiedenis zijn nog steeds niet op hun plek gevallen; het werk gaat echter door! Alvast bedankt als het gelukt is .


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-05-2002 20:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 20:43 schreef webblaster wim het volgende:
op de server van ranjakar




Bazzio Attacks!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-05-2002 20:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Are You Morbid?' in Morbid Tales van Celtic Frost...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2002 21:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het begin van het nummer "the death of innocence" van Dark angel. Dat is opeens zo een ultra agressive riff, dat levert een adrinaline stoot van jewelste.

riffs uit de nummers "holy hell"en Exorcist" van possessed. briljant, echt briljant.

begin stuk van "blood, fire, death' van bathory, klasse.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-05-2002 21:29 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

-De baslijnen in 'Orion'van Metallica ...héérlijk...
-De intro van 'Mourning Palace'van Dimmu Borgir...
-Het toetsenwerk halverwege 'I never die'van Crematory...doet me zwijmelen...
-Het einde van AC/DC's 'Jailbreak',waarbij Angus puur met zijn gitaar geluiden nabootst(sirene,machinegeweer,...)
-Het beginstuk van Type O's 'Christian Woman'


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2002 21:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Immortal's Battles in the North op 3.56

BATTLEEEEEEEEEEES, BATLLES IN THE NOOOOORTH

en nog een klein dingetje, ik zeg alleen:

blaze in the northern sky

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-05-2002 21:41]


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 10-05-2002 22:07 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Iron Maiden - Live After Death - Rime of the ancient mariner:

Het stuk vanaf "The curse it lives on in their eyes... ... Then down in falls comes the RAAAAAIIIIIN", wat daarna komt bezorgt mij zelfs kippevel alleen al als ik eraan denk.


Drink met matuh............., nooit alleen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-05-2002 22:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 mei 2002 20:50 schreef Dwaallicht het volgende:
'Are You Morbid?' in Morbid Tales van Celtic Frost...




dwaallicht, hellhammer is on it's way(2,1kbps wanadoo )zit nu op 14% , maarrr bereid je voor op een partijtje blasphemische metal waarbij jij denk ik met de kop tegen de muur zal knallen, want dat je dit nog niet gehoord had.
hellhammer is dan ook ff anders als frost(en die rulen al zwaar), veeeel smeriger en ongepolijster als morbid tales echt wel!!!
let me know anders pletter ik de hele cd er snachts wel op.

oja on topic,

het gedeelte tekst dat van cliff bierton is, en dat james hesslig dan uitspreekt in to live is to die

when am man lies he murders
some part of the world
these are the pale deaths which
men miscall their lives
all this i cannot bear
to witness any longer
cannot the kingdom of salvation
take me home


ooooh, kippevel nummer van de laatste ceedee die te gek was van de voormalige speedmetalgoden Metallica


Oud Vuil.


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 10-05-2002 22:27 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Altar - The Unbeliever
ik dacht na 3:15 minute...

komt er een heel gaaf gitaarstukkie

Moonspell - Mephisto, als de zanger van scream/grunt over gaat naar zijn normale stem

*scream/grunt*
I am an angel who dresses in red
Riding above you, etching fire rings
I have learned to fly
Don't you remember?
While you still have not come down
From your long-dead tree
*scream/grunt*

*clean zang*
I can teach you wonders if you give me your soul
Marvels and wild dreams can be yours
I can teach you how iron turns to gold
And how life can grow so old
*clean zang*

erg cool

ook de snelle stukken in Full Moon Madness van Moonspell zijn erg gaaaff




~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-05-2002 22:31 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wim: Triumph of death is inderdaad een meesterlijk nummer! Vunzig vette riffs! Schijtheerschende vocalen... WAAEEERRGGHH...



Ik, Wil Schuurman


Twone
Usericon van Twone
Posted 10-05-2002 22:33 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

de riffs in "the return of darkness and evil"( ik zit er momenteel ook naar te luisteren) van bathory...de riffs zijn zo simpel maar toch zijn ze megavet


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen