IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : heerschende stukjes in nummers Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-09-2005 0:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Het begin van In Torment In Hell van Deicide


Faustian Spirit of the Earth


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 21-09-2005 8:04 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Laatste nummer van Slayer op de LP Raining blood..dus niet de cd..Blijft het lekker regenen en onweren....

Ik weet het...Ik ben gouw tevree


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-09-2005 9:41 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Het einde van Malevolent Creation's Retribution...

een stem op de achtergrond; GET THE GUN, DO IT DO IT!


(heeft met de muziek zelf natuurlijk geen fuck te maken.....)


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-09-2005 20:30 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 8:04 schreef Vikingblöd het volgende:
Raining blood
U hebt net deze GEWELDIGE slayerschoen GEWONNEEEUH!!!!





[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 21-09-2005 20:33]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-09-2005 20:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha, die vond ik ook toen ik op internet zocht naar schoenen!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-09-2005 20:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-09-2005 20:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik wil graag een Manowar televisie.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-09-2005 20:37 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Mja, en ik een Kiss-auto.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-09-2005 20:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Fantomas.. in zn geheel..


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-09-2005 20:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 0:40 schreef cataclysm child het volgende:
Het begin van In Torment In Hell van Deicide


De eerdere CD's zijn beter, met name Deicide, Once Upon The Cross, Legion en Serpent's of the light. Daar zitten een partij goede riffs in


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-10-2005 15:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mike Oldfield - Taurus 1, daar zit een stukje in wat zo in een Ayreon nummer had kunnen staan, misschien dat Arjan het ook kent, ik kan er geen min. aanduiding bij zetten aangezien ik hem op LP heb


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ratman
Life...don't talk to me about life...
Usericon van Ratman
Posted 03-10-2005 15:34 by Ratman Wijzig reactieProfiel van RatmanQuote dit berichthttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

Bij de nieuwe Nevermore in het nummer 'This Godless Endeavour' zit een stuk wat zo'n ongelofelijke spanningsopbouw (children, sitting in the tree, they turn to laugh at me etc.) heeft en daarna barst de hel los: kippuhvel!!!



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-10-2005 15:39 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

"The Baying Of The Hounds" van Opeth: sowieso het intro, en ook het gedeelte waar Mikael voor het eerst clean zingt ('Everything you believed is a lie').

Oew, kippevel.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 03-10-2005 16:28 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

't eerste wat bij me opkomt:

-intro+aanvang eerste nummer 'Beyond the Wandering Moon' v Aeternus!

-tempoversnelling in 'Shadows and Dust' v Kataklysm

-aanvang eerste nummer 'Ond Spiritism' lp v Armagedda

...


Je kan me de bout hachelen!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-10-2005 16:31 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

To live is to die van Metallica..krijg er nog steeds kippevel van..Vooral het stukje tekst dat Jamz opleest..

When a men lies. he murders some parts of the world...

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 03-10-2005 22:14]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-10-2005 16:33 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 03-10-2005 16:40 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2005 16:31 schreef Vikingblöd het volgende:
Eye of the beholder van Metallica..krijg er nog steeds kippevel van..Vooral het stukje tekst dat Jamz opleest..

When a men lies. he murders some parts of the world...


Dat is To Live Is To Die. Dat stukje tekst is trouwens door Cliff Burton geschreven.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-10-2005 22:14 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 3 oktober 2005 16:40 schreef DCLXVI het volgende:
Dat is To Live Is To Die. Dat stukje tekst is trouwens door Cliff Burton geschreven.

Yep die bedoelde ik...Allebij op Justice..Jason was een wwardig opvolger van clif..Van die nieuwe ben ik niet zo kapot..meer sepultura bassist...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2005 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Euhm .. dude .... dat is de oud Suicidal Tendencies bassist, die speelt die gast van Sepultura er met zijn rechterarm op zijn rug gebonden nog uit ...


renYek
Usericon van renYek
Posted 03-10-2005 22:22 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2005 15:34 schreef Ratman het volgende:
Bij de nieuwe Nevermore in het nummer 'This Godless Endeavour' zit een stuk wat zo'n ongelofelijke spanningsopbouw (children, sitting in the tree, they turn to laugh at me etc.) heeft en daarna barst de hel los: kippuhvel!!!


Dat stuk erna Die open snaar riffs


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-10-2005 22:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Paaaaa... nénénéné.... dada... beng!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 04-10-2005 9:43 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 3 oktober 2005 22:15 schreef Jenje het volgende:
Euhm .. dude .... dat is de oud Suicidal Tendencies bassist, die speelt die gast van Sepultura er met zijn rechterarm op zijn rug gebonden nog uit ...


Iedergeval vind ik em niet in Metallica passen, but thats just mine opinion..

Metallica maakt geen snelle ruige nummers meer denk ik..ze worden ein bischen alt


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 04-10-2005 12:43 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2005 16:31 schreef Vikingblöd het volgende:
To live is to die van Metallica..krijg er nog steeds kippevel van..Vooral het stukje tekst dat Jamz opleest..

When a men lies. he murders some parts of the world...




Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-10-2005 18:56 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 4 oktober 2005 9:43 schreef Vikingblöd het volgende:
Iedergeval vind ik em niet in Metallica passen, but thats just mine opinion..

Metallica maakt geen snelle ruige nummers meer denk ik..ze worden ein bischen alt


Hoewel St. Anger dan geen M.O.P mag heten, gaan ze wel behoorlijkt terug naar hun roots. St. Anger klinkt heel wat sneller en ruiger dan (re-)Load enz. \
Ik heb die st. Anger DVD ook en spelen kunnen ze nog zeker hoor Vooral het baswerk en de riffs van met name James zijn soms ontieglijk snel. Dus............


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 05-10-2005 1:13 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 4 oktober 2005 18:56 schreef Metalhead22 het volgende:
Hoewel St. Anger dan geen M.O.P mag heten, gaan ze wel behoorlijkt terug naar hun roots. St. Anger klinkt heel wat sneller en ruiger dan (re-)Load enz.
Ik heb die st. Anger DVD ook en spelen kunnen ze nog zeker hoor Vooral het baswerk en de riffs van met name James zijn soms ontieglijk snel. Dus............

Ik heb alle ceedees ook en een stuk of 8 bootlegs..en ook die dvd die je bij st anger kreeg..Het is mijn mening dat die nieuwe er niet bij hoort..nee geen dave mustain type meer das ook niet goed. Maar hij straald niet hetzelfde als Clif Burton en Jason Newsted uit..thats it...Ik vind zo`n beetje ride the lightning en MAster of puppets wel hun hoogtepunt. Bij Justice is het ook nog wel te doen..Ben hart en nieren tallica fan..en ik schaf alles aan van ze of het nu snel of traag is..ik heb sympathie voor die gasten..Heb m`n zoontje Jason genoemd..wilde eerst James Jason maar da vond z`n moeder toen nie goed...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen