IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : heerschende stukjes in nummers Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-09-2005 14:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het hele Zorn Aus Aeonen nummer van Lunar Aurora.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 20-09-2005 15:52 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

HET STUK DER STUKKEN

1349 - Buried by time and dust, 1:07, die versnelling.

MACHTIG.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-09-2005 15:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Alleen jammer dat het een Mayhem nummer is


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-09-2005 16:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

OMG

Het is trouwens wel een heerschend stuk. Maar die versnelling in het origineel is nog veel indrukwekkender imo.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-09-2005 16:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

De zanglijnen na 7 minuten Milanó van Sigur Rós. Kippenvel ten top


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-09-2005 16:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 september 2005 16:02 schreef NecRobert het volgende:
OMG

Het is trouwens wel een heerschend stuk. Maar die versnelling in het origineel is nog veel indrukwekkender imo.


idd


Je moeder.


Nasgoroth
Usericon van Nasgoroth
Posted 20-09-2005 16:17 by Nasgoroth Wijzig reactieProfiel van NasgorothQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2002 18:17 schreef Smirre het volgende:
Oh stomstomstom ik vergeet het einde van het intro van Athems... van Emperor.
Echt iets majestueus


Aan dat stukje dacht ik meteen toen ik dit topic zag staan

Verder de gitaarintro van Under korpens vinger van Dimmu Borgir's eerste cd (For All Tid)


Drawn towards these lands again. Seeking death and sacred soil.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 20-09-2005 16:47 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

het nummer Evilized van Tiamat, waar ineens een stukje blues heel zwaar gespeeld wordt, en net voor er een fijne solo komt "come on Captain", dat heerst


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 20-09-2005 18:20 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Het openingsriffje van iced earth-when the night falls


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-09-2005 18:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Skyforger - six days of madness

Dat stukje 'oorlog' door de muziek heen heerscht.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-09-2005 18:49 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Zit hem net weer even te luisteren: het begin van "The Ravenous Beast" van Destruction (CD: 'Metal Discharge').


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2005 19:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 16:02 schreef NecRobert het volgende:
OMG

Het is trouwens wel een heerschend stuk. Maar die versnelling in het origineel is nog veel indrukwekkender imo.
Ik neem aan dat B dat wel kent, ga ik van uit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 20-09-2005 20:30 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Nile - Khetti Satha Shemsu... Dit vind ik persoonlijk één van de meest passende en sfeervolle outro's die ik al ooit gehoord heb! Vooral als ze je live juist volledig hebben weggeblazen,kan je er nog een héééle tijd staan samen met mee te brullen

Exodus - Deathamphetamine... Het hele nummer is zo prachtig opgebouwd, met als hoogtepunten telkens het lekker aggressief geschreeuwde "Deathamphetamine" gevolgd door prachtige versnelling/solo!! bv:03:14 - 03:59 Heerlijk heerschende nieuwe plaat!


Member of the iso-betawuste crew!!


watery black
Usericon van watery black
Posted 20-09-2005 20:32 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

het begin van the dark van jon oliva's pain.... heerlijk


(eigenlijk dat hele nummer wel...)


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 20-09-2005 21:16 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Bathory - Call from the grave;

My life had ceased
The time was comed
Can no-one hear my pleas,

Die stem, het ritme gewoon perfect.




Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 20-09-2005 21:21 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 19:52 schreef spectre het volgende:
Ik neem aan dat B dat wel kent, ga ik van uit


Uiteraard.. leek me nogal logisch. Ik vind de 1349 versie gewoon gaver, of mag dat niet volgens bepaalde Mayhemmers ?



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 20-09-2005 21:22 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 21:16 schreef Botzwaard het volgende:
Bathory - Call from the grave;

My life had ceased
The time was comed
Can no-one hear my pleas,

Die stem, het ritme gewoon perfect.





edit Nevermind

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 20-09-2005 21:22]



spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2005 21:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 21:21 schreef Borthulaz het volgende:
Uiteraard.. leek me nogal logisch. Ik vind de 1349 versie gewoon gaver, of mag dat niet volgens bepaalde Mayhemmers ?
van mij wel hoor, ik vind orginele versies altijd beter.. er werd blijkbaar gedacht dat je het orgineel niet zou kennen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 20-09-2005 22:19 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 16:22 schreef NecRobert het volgende:
Meshuggah's Rational Gaze wanneer Jens z'n strot opengooit: Never stray from the common LIIIIIIIIIIIIINES!! en dan die monsterriff weer!


Yup, zeker een van mijn favo Meshuggah-stukjes. Ook vet dat live in de melkweg (vorig jaar en dit jaar) iedereen het meebrulde Zo heerlijke zware riff die erna komt.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-09-2005 22:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Die vreselijk geripte beginmelodie op Swallow the Sun- Swallow. maar wel tof.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-09-2005 22:54 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 16:22 schreef NecRobert het volgende:

Meshuggah's Rational Gaze wanneer Jens z'n strot opengooit: Never stray from the common LIIIIIIIIIIIIINES!! en dan die monsterriff weer!

Van Meshuggah heerst alles gewoon...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-09-2005 23:39 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 20 september 2005 22:54 schreef Hexegot het volgende:
Van Meshuggah heerst alles gewoon...

Hell yeah

En : meteen het begin van Beneath the Massacre - Comforting Prejudice!! Tering!!

Oeh en die modulatie in Silverflame van DML

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-09-2005 23:40]


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-09-2005 23:40 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

2:42 in Blind Faith van Dream Theater.

Geweldig stuk.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-09-2005 23:47 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Aangezien het toch even min of meer over Meshuggah ging: ik zit momenteel 'Chaosphere' te luisteren - check de gitaarsolo op 1:07 in "The Mouth Licking What You've Bled"....


GODVERDOMME!!!!


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 20-09-2005 23:52 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 23:47 schreef Hexegot het volgende:
Aangezien het toch even min of meer over Meshuggah ging: ik zit momenteel 'Chaosphere' te luisteren - check de gitaarsolo op 1:07 in "The Mouth Licking What You've Bled"....


GODVERDOMME!!!!


Yup, heel vet. En wat dacht je van het outro van New Millenium Cyanide Christ



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen