IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : "Irak zal hard vechten tegen de VS" Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-10-2002 13:00 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Van teletekst
quote:

ANKARA Vice-premier Tariq Aziz van Irak
heeft in Turkije gezegd dat zijn land
vastberaden en zeer effectief tegen de
Amerikanen zal vechten als de VS de
aanval opent.Zijn opmerkingen komen een
dag na een akkoord over de terugkeer
van de VN-wapeninspecteurs. (zie 121)

Als het oorlog wordt,zal volgens Aziz
Irak geen wraakacties uitvoeren tegen
zijn buren."Onze raketten kunnen geen
doelen in Turkije bereiken",zei hij.

Aziz wijst een nieuwe VN-resolutie voor
de wapeninspecties af.Groot-Brittannie
en de VS willen een resolutie die een
aanval mogelijk maakt als niet heel
Irak voor de VN opengesteld wordt.



Het is natuurlijk logisch om je land te verdedigen, maar het "... en zeer effectief ..." stukje is wel een beetje zorgwekkend (voor de Amerikanen). Zouden ze hiermee bedoelen dat ze zeker hun chemische/biologische wapens gaan gebruiken ?

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 02-10-2002 13:02]



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 13:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja ja, tuurlijk.

Die lui moeten toch wat... naar mijn mening zou Saddam z'n eventuele kernwapens ALLANG gebruikt hebben als hij ze had. Hij heeft ze gewoon niet.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-10-2002 13:07 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik geloof ook niet dat ze die wapens hebben, ik sluit het alleen niet uit. Ik geloof wel dat ze de beschikking hebben over grote hoeveelheden chemische wapens.



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-10-2002 13:27 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 13:04 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja ja, tuurlijk.

Die lui moeten toch wat... naar mijn mening zou Saddam z'n eventuele kernwapens ALLANG gebruikt hebben als hij ze had. Hij heeft ze gewoon niet.
Denk je? Saddam is wel lomp, maar hij is natuurlijk niet geheel achterlijk. Als je als klein land (op wereldschaal) kernwapens tegen een wereldmacht als de VS gaat inzetten, is dat toch eerder een zelfmoordpoging dan een tactische zet.


Touché, pussycat!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 13:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, eigenlijk weet ik het niet. Punt is dat ik niets weet; zekerheden vallen weg in deze tijd. Ik heb geen flauw idee wat er gaat gebeuren; Saddam heeft acht stand-ins en is voor het eerst sinds vier jaar vorige week zelf in het openbaar gesignaleerd (krankzinnig James Bond verhaal). Wat Amerika gaat doen weet ik niet, en ik zie de toekomst persoonlijk somber in (wat die toestanden betreft), mede door het feit dat dus oude zekerheden wegvallen.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-10-2002 13:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dat ging ik net zeggen.
Als die gast terminale kanker (is gemeld) EN een nuke heeft dan kan 'ie bijvoorbeeld wachten tot een 10000-man sterke US force rond Baghdad zit en dan z'n nuke inzetten tegen ze. Wat gaat de VS dan doen?
Eerst terugtrekken en dan terug nuken?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-10-2002 13:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik zie het er nog van komen dat de VS en Engeland uit de VN stappen


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-10-2002 13:37 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 13:30 schreef Dwaallicht het volgende:
en ik zie de toekomst persoonlijk somber in (wat die toestanden betreft), mede door het feit dat dus oude zekerheden wegvallen.
... dus ben jij ook zo blij met normen-en-waarden-caravaan van Balkenende?


Touché, pussycat!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 13:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 13:37 schreef Sporty Voleg het volgende:
... dus ben jij ook zo blij met normen-en-waarden-caravaan van Balkenende?
Andere zekerheden zoals 'er komt geen wereldoorlog'.

Die komt er dus wel, misschien. Op deze manier.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-10-2002 14:01 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 2 oktober 2002 13:33 schreef MBMarduk het volgende:
Dat ging ik net zeggen.
Als die gast terminale kanker (is gemeld) EN een nuke heeft dan kan 'ie bijvoorbeeld wachten tot een 10000-man sterke US force rond Baghdad zit en dan z'n nuke inzetten tegen ze. Wat gaat de VS dan doen?
Eerst terugtrekken en dan terug nuken?



Wat als ie ze nuked op eigen grond gebied? Zeg maar een groot Amerikaans kamp in de Irakese(sp?) woestijn? Dat is natuurlijk heel anders als ie een nuke op Amerikaans grondgebied gooit...



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-10-2002 14:07 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Het gaat om het feit DAT Saddam uberhaupt nukes gebruikt.
Trouwens: ik kan mij herinneren dat Goerge Bush Sr. in een speech ten tijde van Desert Storm zei "our response will be swift and nuclear" indien hij al chemische en/of biologische waperns zou gebruiken tegen de geallieerde coalitie.
Dusch...my guess is this time he wont give a fuck.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 02-10-2002 14:08 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Nou, aan de ene kant hoop ik gewoon dat er eens iets gebeurt, nog liefst met de Amerikanen en dan de ganse bol voor de kloten, kunnen we tenminste met een propere lei beginnen... Maar da's off-topic, laat het hen maar uitvechten!


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-10-2002 14:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 2 oktober 2002 14:08 schreef Neige het volgende:
Maar da's off-topic, laat het hen maar uitvechten!
Zo werkt dat dus niet he.

Enig idee hoe dicht bij Irak is? Enig idee wat voor een invloed het op de economie zal hebben als er oorlog uitbreekt? Enig idee hoeveel Nederlanders die kant op gestuurd kunnen gaan worden (want ja, onze @#(%#@*% regering heeft de kant van de VS gekozen)?

Ver-van-m'n-bed-mentaliteit!


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 14:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wat saddam moet doen is trachten israel bij de strijd te betrekken. hierdoor worden mogelijk ook ander arabische landen bij het conflict betrokken waardoor de srijd vele malen moeilijker zal zijn. maar ik hoop maar dat de eerst bom van de amerikane raak zal zijn zodat deze ellende snel voorbij zal zijn.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-10-2002 14:41 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 2 oktober 2002 13:36 schreef Snaack het volgende:
Ik zie het er nog van komen dat de VS en Engeland uit de VN stappen


Ze zouden eruit gegooid moeten worden..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-10-2002 14:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 13:04 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja ja, tuurlijk.

Die lui moeten toch wat... naar mijn mening zou Saddam z'n eventuele kernwapens ALLANG gebruikt hebben als hij ze had. Hij heeft ze gewoon niet.


beetje net als tijdens de Koude Oorlog, de amerikanan maar bang zijn voor de russen, terwijl het meerdendeel van hun wapenarsenaal nep was.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 02-10-2002 15:55 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Het smerige van de VS is dat ze hard roepen dat Irak geen chemische wapens mag hebben of ontwikkelen.

Maar wat doen ze zelf?????
Ik weet zeker dat de VS zelf genoeg chemische wapens heeft en ook constant ontwikkeld.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-10-2002 16:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Het probleem is alleen dat Amerika zijn wapens niet zo snel tegen ons zal gebruiken en je het bij Irak niet weet wat ze gaan doen met hun wapens.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


joeri
Usericon van joeri
Posted 02-10-2002 16:08 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 14:41 schreef Sharteel het volgende:
Ze zouden eruit gegooid moeten worden..



als ze van de vn geen toestemming krijgen doen ze het toch, dus wtf doen zulke landen nog in de vn??


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-10-2002 17:52 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 13:33 schreef MBMarduk het volgende:
Dat ging ik net zeggen.
Als die gast terminale kanker (is gemeld) EN een nuke heeft dan kan 'ie bijvoorbeeld wachten tot een 10000-man sterke US force rond Baghdad zit en dan z'n nuke inzetten tegen ze. Wat gaat de VS dan doen?
Eerst terugtrekken en dan terug nuken?


Dan zet hij ze op een strategische manier in, wat niet gezegd kan worden van amerika zo'n 55 jaar geleden...


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 02-10-2002 18:17 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 2 oktober 2002 14:17 schreef helmet het volgende:
Zo werkt dat dus niet he.

Ver-van-m'n-bed-mentaliteit!

Voor mijn part werkt het zo wèl en gooien ze een atoompje op mijn kop! Als het maar gedaan is, begin heel dat ziek gezeik van die grootmachten gewoon beu te worden...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 02-10-2002 18:44 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Weet je het intresseert me eiggenlijk niet echt, zolang er hier maar niks van te merken is



Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 02-10-2002 18:45 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 2 oktober 2002 18:44 schreef the wounded immortal het volgende:
Weet je het intresseert me eiggenlijk niet echt, zolang er hier maar niks van te merken is

Waarom post je dan , nu ja...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 02-10-2002 18:46 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 2 oktober 2002 18:45 schreef Neige het volgende:
Waarom post je dan , nu ja...
ik verveel me en moest dringend eens iets nutttg zeggen



polinco
Usericon van polinco
Posted 06-10-2002 22:46 by polinco Wijzig reactieProfiel van polincoQuote dit bericht

Hopelijk schoppen ze de kont van die hypocriete Amerikanen en hun walgelijke manipulerende buitenlandse beleid.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-10-2002 22:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

als er maar niet genuked word.
mijn grootste angst.


Oud Vuil.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen