IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : "Irak zal hard vechten tegen de VS" Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2002 23:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 22:59 schreef webblaster wim het volgende:
als er maar niet genuked word.
mijn grootste angst.

Hmm als je snel leest, lijkt het net of er geneukt staat .. word het ineens erg anders


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-10-2002 9:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 22:59 schreef webblaster wim het volgende:
als er maar niet genuked word.
mijn grootste angst.


ik vrees dat het er toch ooit een keer van zal gaan komen. waarschijnlijk niet hier maar dan wel bij een ander conflict en asl zo een zot als saddam zulke bommen heeft, die gooit ze gegarandeerd en ik denk dat de israeli ook niet bang zullen zijn om te gooien (en nu vergeet ik natuurlijk india en pakistan). trouwens, de VS heeft toch een triest record van meest gegooide atoombommen in oorlogsperiode.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-10-2002 12:04 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 22:46 schreef polinco het volgende:
Hopelijk schoppen ze de kont van die hypocriete Amerikanen en hun walgelijke manipulerende buitenlandse beleid.
Hé, Polinco. Welkom terug (of was je nooit echt weg?).


Touché, pussycat!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 20-10-2002 13:39 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Zo Alle criminelen vrij, die kunnen ook mooi die yanken lastig gaan vallen.

INA: Saddam Hussein laat alle gevangenen vrij
Gepubliceerd op zondag 20 oktober 2002 13:07




BAGDAD (ANP) - De Iraakse leider Saddam Hussein heeft besloten alle gevangenen in zijn land vrij te laten, ook de politiek gevangenen. Dat meldt het Iraakse persbureau INA. Het besluit is genomen door de 'Revolutionaire Commandoraad' onder leiding van de president.
De geste, die betrekking heeft op duizenden mensen, volgt op een recent referendum waarbij Saddam Hussein naar eigen zeggen 100 procent steun kreeg van het Iraakse volk voor een nieuwe ambtstermijn van zeven jaar. Hij was de enige kandidaat voor de post.

Het is voor het eerst in de 23 jaar dat Saddam Hussein aan de macht is, dat alle politieke gevangenen zouden worden vrijgelaten. De amnestie geldt overigens ook voor iedereen die bij verstek is veroordeeld en voor personen die de doodstraf hebben gekregen. Moordenaars mogen overigens alleen vertrekken als de familie van de nabestaanden geen bezwaar aantekent en dieven kunnen de cel verlaten als ze de gedupeerden financieel schadeloos stellen.

Geactualiseerd om 12.32 uur

Copyright 2002 ANP


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-10-2002 9:07 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 7 oktober 2002 9:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vrees dat het er toch ooit een keer van zal gaan komen. waarschijnlijk niet hier maar dan wel bij een ander conflict en asl zo een zot als saddam zulke bommen heeft, die gooit ze gegarandeerd en ik denk dat de israeli ook niet bang zullen zijn om te gooien (en nu vergeet ik natuurlijk india en pakistan). trouwens, de VS heeft toch een triest record van meest gegooide atoombommen in oorlogsperiode.


Ik zie wel gebeuren dat Bin Laden ooit een nucleaire aanslag zal plegen ergens in de buurt van het witte huis (o.i.d.)...
Die gast heeft er iig het geld voor, dus even een bezoekje brengen aan rusland en hij is klaar

(edit: tiebvaud)

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 21-10-2002 9:08]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-12-2002 21:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Volgens dit berichtje is de startdatum van de nieuwe golfoorlog reeds bekend:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24995

We zullen zien.


maar stel dat het waar is; wat doen al die inspecteurs daaqr nu? Voor de sier rondlopen?


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 30-12-2002 22:37 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik heb er wel zin in, 21 februari lijkt me een mooie dag.
zak chips erbij en lekker voor de buis hangen kijken hoe de ragebollen worden afgemaakt.
stond alleen die datum maar vast.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 30-12-2002 22:41 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ha linknl, de behandeling is niet erg aangeslagen zie ik wel. Nog steeds net zo gek als een deur.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 30-12-2002 22:43 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 30 december 2002 22:37 schreef linknl het volgende:
ik heb er wel zin in, 21 februari lijkt me een mooie dag.
zak chips erbij en lekker voor de buis hangen kijken hoe de ragebollen worden afgemaakt.
stond alleen die datum maar vast.




Ik hoop dat ze wel goede camerahoeken kiezen. De vorige keer waren de beelden helemaal niet zo duidelijk. En dat kan tegenwoordig niet meer hoor. Gewoonweg schandalig!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2002 22:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 22:41 schreef Oebe het volgende:
Ha linknl, de behandeling is niet erg aangeslagen zie ik wel. Nog steeds net zo gek als een deur.
En wat is het alternatief?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 30-12-2002 22:47 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 22:46 schreef Greycloak het volgende:
En wat is het alternatief?


bier


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 30-12-2002 22:52 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Jullie hebben geluk de media is tegenwoordig zo goed afgericht dat ze er weer bij mogen.

In 1991 vertrouwden ze het nog niet helemaal. Hadden ze rustig kunnen doen want om nou te zeggen dat er een kritisch geluid waarneembaar was destijds van de niet zo aanwezige persjandoedels is een leugen.

En zelfs nu weten alleen de mensen die de moeite nemen om zich te informeren dat de V.S. verreweg de grootste misdaden tegen de mensheid beging sinds nazi-Duitsland ophield te bestaan. Ja, groter dan de bombardementen op Hiroshima en Nagasaki door de V.S.

Bij Bush vergeleken is Saddam een koorknaapje.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 30-12-2002 22:53 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Het alternatief zou kunnen zijn het testen van wat C.I.A. medicamenten uit MK-Ultra periode.

We mogen toch aannemen dat een moedig persoon als linknl daar niet voor terug zou schrikken.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 30-12-2002 22:56 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Come to think of it, wat doet die man hier eigenlijk nog.

Hup, pakkie aan. Huppelen!

Wegwezen ga een land bevrijden en bevrijd ons in the process thank you very much.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 30-12-2002 22:58 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 30 december 2002 22:53 schreef Oebe het volgende:
We mogen toch aannemen dat een moedig persoon als linknl daar niet voor terug zou schrikken.


LOL


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-12-2002 22:59 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 9:29 schreef attila_de_hun het volgende:
trouwens, de VS heeft toch een triest record van meest gegooide atoombommen in oorlogsperiode.


Ach, maar twee meer dan de rest.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2002 23:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 22:53 schreef Oebe het volgende:
Het alternatief zou kunnen zijn het testen van wat C.I.A. medicamenten uit MK-Ultra periode.

We mogen toch aannemen dat een moedig persoon als linknl daar niet voor terug zou schrikken.
Nee, serieus! Het is leuk om linknl enig politiek correcte denkbeelden bij te willen brengen, maar serieus. 21 februari, de V.S. vallen Baghdad aan en dan? Wat ga jíj dan doen, Oebe? Huilen? Een brief schrijven naar Bush? Een bom leggen bij de Amerikaanse ambassade? Wat?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 30-12-2002 23:05 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ik huil elke dag al.


Ares
Usericon van Ares
Posted 30-12-2002 23:15 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

*zucht*
21 feb 2003, begin WO III
(tenminste, als het 21 feb is, de amerikanen houden met niemand rekening, het zou net zo goed morgen al kunnen gebeuren. kankerlijers)


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-12-2002 23:16 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

NEEEEEEEEEEEEE

21 februari heb ik een kater en van al die knallen krijg ik hoofdpijn !!!!!!!!!

Kunnen ze 'em alsjeblieft niet verplaatsen naar 22 februari ?


Ik, Wil Schuurman


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-12-2002 23:22 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Meel George even ofzo...


I can't shoot straight unless I've had a pint!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 30-12-2002 23:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 30 december 2002 21:57 schreef attila_de_hun het volgende:
maar stel dat het waar is; wat doen al die inspecteurs daaqr nu? Voor de sier rondlopen?


Da's idd een zielige vertoning, en gewoon een kwestie van de bevolking voor dommerikken aanzien. Iedereen wist toch op voorhand dat Bush z'n pappie ging nadoen.
Die inspecties, da's zoals reclame voor de film.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2002 23:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 23:44 schreef mislyd het volgende:
...de bevolking voor dommerikken...
Dommerikken
Monnikken...

Dommeriken
Monniken?
Klemtoon op eerste lettergreep, 1 k bij meervoud?

Met dank aan Dwaal voor de inspiratie.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 30-12-2002 23:52]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2002 23:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Meer vliegtuigen graag. Twee in het Pentagon, een in het Vrijheidsbeeld, vijf in Manhattan, honderd op Hollywood....


Ares
Usericon van Ares
Posted 30-12-2002 23:50 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 23:50 schreef Greycloak het volgende:
Dommerikken
Monnikken...

Dommeriken
Monniken?
Klemtoon op eerste lettergreep, 1 k bij meervoud?

Met dank aan Dwaal voor de inspiratie.
Ehm?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen