IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : "Irak zal hard vechten tegen de VS" Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-12-2002 23:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 23:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Meer vliegtuigen graag. Twee in het Pentagon, een in het Vrijheidsbeeld, vijf in Manhattan, honderd op Hollywood....


Zo wat klink jij intelligent. Jammer dat je moeder niet in het vliegtuig zat die in het WTC crashde


I can't shoot straight unless I've had a pint!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 30-12-2002 23:54 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 30 december 2002 23:50 schreef Greycloak het volgende:
Dommerikken
Monnikken...

Dommeriken
Monniken?
Klemtoon op eerste lettergreep, 1 k bij meervoud?

Met dank aan Dwaal voor de inspiratie.

Greycloakje =>



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-12-2002 23:54 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

En laten we die ene niet vergeten op de hak-fabriek die die kutpotten maïs produceerd


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2002 23:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ach, ja. Ik ben vergeten de samenstelling van de passagiers erbij te vermelden. Allemaal Israelische regeringsfunctionarissen, natuurlijk.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-12-2002 13:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 23:44 schreef mislyd het volgende:
Da's idd een zielige vertoning, en gewoon een kwestie van de bevolking voor dommerikken aanzien. Iedereen wist toch op voorhand dat Bush z'n pappie ging nadoen.
Die inspecties, da's zoals reclame voor de film.


idd. Bij Noord korea, die in principe gewoon keihard zeggen: "Wij gaan NU nog meer atoombommen maken", doen ze niks. Maar Irak krijgt de volle laag. Noord Korea zal wel geen olie hebben.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 31-12-2002 13:24 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En dat terwijl Noord-Korea gevaarlijker is dan Irak. Noord-Korea is technologisch gezien een stuk verder dan Irak.


Bazzio Attacks!!!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 31-12-2002 15:11 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Oh een oorlog tegen N-Korea komt er wel hoor, wanneer de Amerikanen hun ruimteschild hebben.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 31-12-2002 15:43 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 15:11 schreef mislyd het volgende:
Oh een oorlog tegen N-Korea komt er wel hoor, wanneer de Amerikanen hun ruimteschild hebben.


Ruimteschild is tegen intercontinentale raketten. Die heeft N-Korea niet.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-12-2002 16:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 15:11 schreef mislyd het volgende:
Oh een oorlog tegen N-Korea komt er wel hoor, wanneer de Amerikanen hun ruimteschild hebben.


Ha, dat is pas echt weggegooid geld. Als er een massale aanval zou komen zouden ze er vast wel eentje tegenhouden maar er zullen er veel meer doorheen breken. weer zo een prestige project. Maar ik denk niet dat Noord korea iets zullen doen anders kan China wel eesn lastig gaan doen en die kunnen gebrek in techniek wel goedmaken door aantallen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-12-2002 17:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 16:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Ha, dat is pas echt weggegooid geld. Als er een massale aanval zou komen zouden ze er vast wel eentje tegenhouden maar er zullen er veel meer doorheen breken. weer zo een prestige project. Maar ik denk niet dat Noord korea iets zullen doen anders kan China wel eesn lastig gaan doen en die kunnen gebrek in techniek wel goedmaken door aantallen.

Ik ga wel op de noordpool wonen ofzo.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-12-2002 17:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 15:43 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ruimteschild is tegen intercontinentale raketten. Die heeft N-Korea niet.


Er was toch pas geleden een rel met Japan omdat Noord-korea een raket had afgevuurd die over Japan heeft gevlogen? Is dat geen intercontinentale raket?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-12-2002 17:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 17:00 schreef wladimir het volgende:

Ik ga wel op de noordpool wonen ofzo.



eeh, die is aan het wegsmelten door het broeikaseffect. Neem dan de zuidpool. (bijkomend voordeel: geen ijsberen op de zuidpool).


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2002 17:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 17:00 schreef wladimir het volgende:

Ik ga wel op de noordpool wonen ofzo.

Als je lang genoeg wacht krijg je vanzelf overal sneeuw, i.v.m. nucleaire winter. iedereen blij, allemaal een sneeuwpop maken!
quote:
Op 31 december 2002 17:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Er was toch pas geleden een rel met Japan omdat Noord-korea een raket had afgevuurd die over Japan heeft gevlogen? Is dat geen intercontinentale raket?
Nope, intercontinentaal is precies wat de naam al zegt, en Korea en Japan liggen dicht bij elkaar, relatief.
quote:
Op 31 december 2002 16:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Ha, dat is pas echt weggegooid geld. Als er een massale aanval zou komen zouden ze er vast wel eentje tegenhouden maar er zullen er veel meer doorheen breken. weer zo een prestige project. Maar ik denk niet dat Noord korea iets zullen doen anders kan China wel eesn lastig gaan doen en die kunnen gebrek in techniek wel goedmaken door aantallen.
Die gaan eerder weer, net als in jaren '50, de Noord-Koreanen weer helpen tegen de V.N. danwel yanks.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 31-12-2002 17:05 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 17:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Er was toch pas geleden een rel met Japan omdat Noord-korea een raket had afgevuurd die over Japan heeft gevlogen? Is dat geen intercontinentale raket?


Dan hebben ze nog ongeveer zeven keer die afstand nodig om Amerika te bereiken. DAt ruimteschild word een stationair schild om het Amerikaanse continent te verdedigen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 31-12-2002 17:05 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

De VS gaat Irak aanvallen omdat ze massavernietigingswapens (leuk scrabble woord)hebben. Mogen wij dan de VS aanvallen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-12-2002 17:06 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik hoop dat Zweden, Noorwegen, Finnland neutraal blijven, want als er oorlog uitbreekt en Nederland gaat dom doen ben ik hier weg.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-12-2002 17:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Een oorlogje is misschien wel goed, dan kan Europa weer als machtigste continent uit de assen herrijzen. Lijkt me een stuk beter dan Amerika of terroristische landen die nou de macht hebben of beginnen te krijgen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-12-2002 17:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 17:07 schreef Misanthrope het volgende:
Een oorlogje is misschien wel goed, dan kan Europa weer als machtigste continent uit de assen herrijzen. Lijkt me een stuk beter dan Amerika of terroristische landen die nou de macht hebben of beginnen te krijgen.
Das waar, maar Europa is nog niet eensgezind en we zullen vast weer met hangende pootjes Amerika helpen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-12-2002 17:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 17:09 schreef wladimir het volgende:
Das waar, maar Europa is nog niet eensgezind en we zullen vast weer met hangende pootjes Amerika helpen.
Niet als het volk er niet mee eens is. Zover ik nu weet is het grootste deel van het volk voor neutraliteit.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 31-12-2002 17:12 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 31 december 2002 17:06 schreef wladimir het volgende:
ik hoop dat Zweden, Noorwegen, Finnland neutraal blijven, want als er oorlog uitbreekt en Nederland gaat dom doen ben ik hier weg.

Dan word je 1 van de 100000en vluchtelingen die nergens binnenmogen.
Of je denkt toch niet dat Scandinavië ons met open armen gaat verwelkomen?

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 31-12-2002 17:13]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-12-2002 17:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 17:12 schreef mislyd het volgende:
Dan word je 1 van de 100000en vluchtelingen die nergens binnenmogen.
Of je denkt toch niet dat Scandinavië ons met open armen gaat verwelkomen?

Tegen die tijd heb ik al een huis daar


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-12-2002 17:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ga dan gewoon naar Zwitserland.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 31-12-2002 17:15 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik blijf dan gewoon thuis.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 31-12-2002 17:15 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Kom op mensen, vechten we niet mee tegen 'de as van het kwaad'?



*ff foto bij gezet*

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 31-12-2002 17:18]


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 31-12-2002 17:16 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

vecht mee, begin in je eigen dorp




Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen