IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie series topic Vorige pagina | Volgende pagina
jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 01-12-2012 12:42 by jeroen83 Profiel van jeroen83

quote:
Op 1 december 2012 0:12 schreef De Tegenpartij het volgende:
Mooi, ja!

Edit: welke zender eigenlijk?





Het wordt uitgezonden op Sky 1. Je kunt ook bekijken via onderstaande link.

http://watchseries.eu/serie/an_idiot_abroad



Never have so many sacrificed so much for so few


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-12-2012 13:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2012 23:46 schreef De Tegenpartij het volgende:
Voor de gein crimi clowns op veronica gekeken, met johny de mol. Ik was verrast, erg gaaf gefilmd, goed verhaal tot nu toe. Ik ga het wel volgen.





Ook de eerste aflevering gezien, viel niet tegen nee.


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2012 1:11 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 december 2012 12:42 schreef jeroen83 het volgende:
Het wordt uitgezonden op Sky 1. Je kunt ook bekijken via onderstaande link.

http://watchseries.eu/serie/an_idiot_abroad









En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 02-12-2012 18:04 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 30 november 2012 9:01 schreef MR. N het volgende:
Meen je dat? Ik vond het echt slappe hap, matig geacteerd, en verhaal lijnen die me in slaap doen vallen.

Soap zooi.


Soapy is het nooit echt geweest, maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik was van plan te stoppen met kijken als het derde seizoen ook tegen viel, maar ik ben sinds aflevering 1 compleet bijgedraaid... ik vind het nu zelfs het beste wat er op tv is. Ze hebben (eindelijk) de juiste balans tussen spanning, drama en zombie-actie gevonden. Great Stuff!!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-12-2012 6:19 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Zo, dadelijk The Plan nog, en dan zit het erop.

Ontzettend gave serie.

Is dit een 1 op 1 remake van de oude serie?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-12-2012 8:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 december 2012 6:19 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Zo, dadelijk The Plan nog, en dan zit het erop.

Ontzettend gave serie.

Is dit een 1 op 1 remake van de oude serie?

Nee hoor. de oude serie is wel een stuk simpeler en heeft maar een seizoen bestaan. Het is een stuk oudbolliger en simpeler van opzet. Toch heeft die serie wel veel charmes (met als Buck Rogers bijv).Gewoon voor de gein eens een aflevering kijken zou ik zeggen


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-12-2012 9:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 december 2012 18:04 schreef Mortis Rex het volgende:
Soapy is het nooit echt geweest, maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik was van plan te stoppen met kijken als het derde seizoen ook tegen viel, maar ik ben sinds aflevering 1 compleet bijgedraaid... ik vind het nu zelfs het beste wat er op tv is. Ze hebben (eindelijk) de juiste balans tussen spanning, drama en zombie-actie gevonden. Great Stuff!!!

Precies.








I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-12-2012 14:14 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 december 2012 12:42 schreef jeroen83 het volgende:
Het wordt uitgezonden op Sky 1. Je kunt ook bekijken via onderstaande link.

http://watchseries.eu/serie/an_idiot_abroad




Hij was weer fijn. Warwick erbij is echt een gouden greep, heb Karl nog nooit zo geirriteerd bezig gezien Vooral ook met die jetpack; verzint hij eindelijk eens zelf iets, blijkt het een nog groter drama dan alle voorgekauwde zooi van Ricky

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-12-2012 14:15]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 06-12-2012 20:20 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 18 september 2012 19:34 schreef intothevoid het volgende:
Vijfde seizoen van Sons of Anarchy begint hard.


Seizoen afgelopen, vond het een prima seizoen. 'Mooi' einde, in ieder geval genoeg stof over om naar volgend seizoen uit te kijken.

Al mogen de gebeurtenissen zich misschien wel iets minder snel op elkaar opvolgen, was nu af en toe een shitstorm die niet op leek te houden, ene probleem opgelost weer drie erbij.



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 18-12-2012 10:50 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Hoe vet is The Wire?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-12-2012 22:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Damn, weer een goede cliffhanger bij het laatste deel van Dexter van dit seizoen. Nu weer wachten wachten wachten.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 22:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 december 2012 10:50 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Hoe vet is The Wire?
Heel vet. Prachtige serie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 19-12-2012 9:02 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 18 december 2012 22:54 schreef bastianus het volgende:
Heel vet. Prachtige serie.
Laat maar zitten. Shit is in 4:3.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-12-2012 9:19 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 december 2012 9:02 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Laat maar zitten. Shit is in 4:3.


wat makt dat uit? Al heb je lieve 16:9 dan nog kun je 4:3 normaal bekijken hoor


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-12-2012 9:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 december 2012 10:50 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Hoe vet is The Wire?


vet maar het is een serie waar je wel in moet komen. Het verloopt allemaal erg traag. Maar het is HBO en dan is het meestal toch wel van hoge kwaliteit. maar een nog betere serie over misdaad is natuur lijk the Soprano's (zul je al wel kennen maar voor de zekerheid vermeld ik het toch ff). Net iets van mindere kwaliteit (maar toch nog erg goed) is Boardwalk empire. Alternatieven genoeg dus...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2012 9:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 december 2012 9:31 schreef attila_de_hun het volgende:
vet maar het is een serie waar je wel in moet komen. Het verloopt allemaal erg traag. Maar het is HBO en dan is het meestal toch wel van hoge kwaliteit. maar een nog betere serie over misdaad is natuur lijk the Soprano's (zul je al wel kennen maar voor de zekerheid vermeld ik het toch ff). Net iets van mindere kwaliteit (maar toch nog erg goed) is Boardwalk empire. Alternatieven genoeg dus...
Volgens mij is LV net als ik al redelijk op leeftijd. Dan trek je die traagheid volgens mij wel, en heb je nog het geduld om je in een (goed) verhaal te verdiepen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-12-2012 9:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 19 december 2012 9:33 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij is LV net als ik al redelijk op leeftijd.

Nope. Van mijn generatie
quote:
Dan trek je die traagheid volgens mij wel, en heb je nog het geduld om je in een (goed) verhaal te verdiepen.

Goed verhaal? Nou ja, The Wire is niet slecht, maar die traagheid komt toch omdat er niet een sterk "overarching" verhaal in zit? Meer 'losse' afleveringen, zeg maar? Wel met wat verbindigen met vorige afleveringen natuurlijk, maar niet een narratief wat continu uitgebouw wordt.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2012 9:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 december 2012 9:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nope. Van mijn generatie

Goed verhaal? Nou ja, The Wire is niet slecht, maar die traagheid komt toch omdat er niet een sterk "overarching" verhaal in zit? Meer 'losse' afleveringen, zeg maar? Wel met wat verbindigen met vorige afleveringen natuurlijk, maar niet een narratief wat continu uitgebouw wordt.
Nee ok. Maar er zit wel een gedachte achter, waarom die serie zo opgebouwd is. De maker wil vooral niet dat er een archetypische 'goederik' en 'slechterik' in zitten. Daarom heeft de cop net zulke kutstreken als de boef, bijvoorbeeld. Dat gegeven vind ik wel interessanter dan de gemiddelde serie als NCIS waarin de wouten altijd de goeden zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-12-2012 9:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 19 december 2012 9:40 schreef bastianus het volgende:
Nee ok. Maar er zit wel een gedachte achter, waarom die serie zo opgebouwd is. De maker wil vooral niet dat er een archetypische 'goederik' en 'slechterik' in zitten. Daarom heeft de cop net zulke kutstreken als de boef, bijvoorbeeld. Dat gegeven vind ik wel interessanter dan de gemiddelde serie als NCIS waarin de wouten altijd de goeden zijn.

Check, duidelijk

Ja, NCIS is ook écht een soap wat dat betreft.


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-12-2012 9:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 december 2012 9:33 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij is LV net als ik al redelijk op leeftijd. Dan trek je die traagheid volgens mij wel, en heb je nog het geduld om je in een (goed) verhaal te verdiepen.


Ik ben ook al "oud" en heb dat geduld ook nog. Ik klaag zelfs niet over "the hobbit"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-12-2012 9:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 december 2012 9:40 schreef bastianus het volgende:
Nee ok. Maar er zit wel een gedachte achter, waarom die serie zo opgebouwd is. De maker wil vooral niet dat er een archetypische 'goederik' en 'slechterik' in zitten. Daarom heeft de cop net zulke kutstreken als de boef, bijvoorbeeld. Dat gegeven vind ik wel interessanter dan de gemiddelde serie als NCIS waarin de wouten altijd de goeden zijn.

The wire is bijna een reality show. Het is alsof er "echte" mensen in "real time" zijn gevolg idd. Je moet daar van houden. Soprano's blijft het beste wat betreft misdaadseries (en oz trouwens ook, was ik bijna vergeten)


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 19-12-2012 10:35 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Tering Bas, ik ben geen fossiel yo.

The Wire wekte mijn interesse vanwege de 9.5 op IMDb. Nu zegt dat bijna nooit alles, maar soms toch wel veel.

Een serie/film kijken met horizontale balken vind ik al irritant [maar nog te doen], maar verticale balken? Dan hook ik m'n oude beeldbuis wel weer up en ga ik Seinfeld kijken.

The Sopranos lijkt me niks om eerlijk te zijn. Boardwalk Empire hoor [lees] ik enkel goede dingen over.

Dadelijk dan maar beginnen met Full Metal Panic! [niet opzoeken aub].


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-12-2012 22:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nog even een dikke aanrader aan iedereen: Fringe (ik heb het idee dat er hier weinig over deze serie wordt gesproken; als dat zo is, dan is dat volledig ten onrechte aangezien alle seizoenen die ik tot nu toe heb gezien top zijn)


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-12-2012 14:42 by Silence Profiel van Silence

Nu 'The Bridge' aan het kijken, toffe serie.
http://www.imdb.com/title/tt1733785/?ref_=fn_al_tt_1


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-12-2012 14:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 19 december 2012 22:21 schreef attila_de_hun het volgende:
nog even een dikke aanrader aan iedereen: Fringe (ik heb het idee dat er hier weinig over deze serie wordt gesproken; als dat zo is, dan is dat volledig ten onrechte aangezien alle seizoenen die ik tot nu toe heb gezien top zijn)


Leuke serie inderdaad. Met name vanwege Walter natuurlijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen