IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Daar waar MetalTuupLimburg zijn collectie toont ( Whisky, Whiskey, Bourbon Topic) Vorige pagina
Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 25-12-2018 22:15 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2018 15:08 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Heb 'm onlangs geproefd. Wel aardig, maar geen topper. Ook niet in z'n prijsklasse. Ik geloof dat ik z'n voorganger in die halve flesjes (nog wel te krijgen voor rond de 15 euro) net iets beter vond, maar ik heb ze niet naast elkaar geproefd.


Hij was die week in de aanbieding dus veel heb ik niet meer aan je feedback. Staat inmiddels nog onberoerd in de kast.

Je lijstjes zijn wel leuk maar wat zijn die getallen die er achter staan? Soms lijkt het een prijs maar de ene keer staat er wel euro bij en de andere keer niet. Ook zou het niet rijmen als er bijvoorbeeld (80 - 50 eur) staat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-12-2018 23:29 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Een wijze van whisky waardering. 100 is de maximale score.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 25-12-2018 23:30]


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 28-12-2018 16:28 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Dat inderdaad, is een score op een schaal van 100. Bij de bang-for-your-buck whisky's heb ik ook de prijs vernoemd. In de absolute score neem ik de prijs niet mee, maar om te bepalen of ik iets een aanrader in zijn categorie vind wel. Bij een whisky van 2 tientjes is een score van 85 super, eentje van boven de 100 euro moet al boven de 90 punten uitkomen voor die classificatie. Al is dat natuurlijk heel persoonlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-12-2018 16:30]


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 28-12-2018 19:51 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Beiden dank voor de toelichting.


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-07-2020 11:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nikka Coffey Grain gekregen van mijn vader, is iemand er bekend mee?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-11-2020 20:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik dacht, laat ik weer eens een fles whisky kopen. Deze is het geworden, op aanraden van een vriendin:

The Balvenie Double Wood 12 Yrs Malt | 40% | Speyside Malt

Vanmiddag eerste glaasje op en smaakt goed!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-05-2023 17:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Iemand bekend met deze?

Talisker x Parley Wilder Seas, Single Malt Scotch Whisky, 70cl



"Talisker x Parley 'Wilder Seas' is onze allereerste single malt scotch whisky die heeft gerijpt op XO-cognacvaten van Frans eikenhout. 'Wilder Seas' heeft een aangenaam mondgevoel en een fijn gebalanceerde diepgang. Een zeer geslaagde combinatie van vat en drank met een rijp en rond karakter. De nieuwe 100% gerecyclede fles is gemaakt met schone energie van biobrandstof en is gevormd tot de kenmerkende Talisker-fles. Deze limited edition is een tastbaar symbool van onze visie en missie, want dankzij de inbegrepen donatie worden wereldwijd diverse duurzaamheidsprojecten ondersteund ter bescherming en het behoud van de onderwaterbossen voor de kust van Schotland, Zuid-Afrika en Chili."


https://www.malts.com/nl-nl/producten/single-malt-whisky/talisker-wilder-seas-single-malt-scotch-whisky-70cl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 31-05-2023 17:51 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

klimaatgekkies


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen