IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Goatpenis (Bra) + Goatulistum (NL) 17 mei, gouda Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-05-2013 18:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 18:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Áls dat zo zou zijn, dat het om de commotie ging, hadden ze ook open kaart moeten spelen. Nu echter hebben ze Goatpenis gewoonweg beschuldigd van nazi-zijn


Is dat zo duidelijk dan? Ik baseer me alleen op de reactie die Jewish Titan hierboven heeft gequote en daar staat toch geen expliciete beschuldiging in. Wellicht dat ze nog iets anders hebben gepubliceerd?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-05-2013 18:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 18:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Is dat zo duidelijk dan? Ik baseer me alleen op de reactie die Jewish Titan hierboven heeft gequote en daar staat toch geen expliciete beschuldiging in. Wellicht dat ze nog iets anders hebben gepubliceerd?

Klopt, nazi-zijn werd niet genoemd, racisme/discriminatie beoefenen wel. Had even de beschuldigingen die op de Facebook van StudioGonz langskwamen van andere domlinkse mensen samengetrokken met wat SG zélf gezegd heeft.

De beschuldiging van SG wat betreft racisme/discriminatie door Goatpenis is een tikje impliciet, maar wel overduidelijk. Hun statement gaat zo: "Goatpenis is geannuleerd. Racisme/discriminatie staan we niet toe. We moesten dus wel het event annuleren."

Daar bedoelden ze echt niet mee dat er allerlei blanke lui voor de Gonz stonden te demonstreren omdat er een Braziliaanse band geprogrammeerd was


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-05-2013 18:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het is maar wat je er uitpikt natuurlijk. Er staat ook dat ze willen dat iedereen zich bij hun op zijn of haar gemak voelt en ik kan me zo indenken dat ze alleen al vanwege de commotie en media-aandacht dat niet meer denken te kunnen garanderen.

Ik vind dat voldoende grond om het evenement af te gelasten.

En wat moet zo'n zaal anders? Als ze het gaan onderzoeken komen ze tot dezelfde conclusie als wij: er wordt wel geprovoceerd en/of gekoketteerd maar het is allemaal niet expliciet.

Tegelijkertijd heb je wel een groep linkse militanten in je nek hijgen.

Zoals ik al zei: ze nemen het zekere voor het onzekere. En terecht.

Vond ik toen bij Temnozor' ook al. Steenjammer want geweldige band qua muziek en ook nog eens heel speciaal, want helemaal uit Rusland enzo, maar je wilt gewoon geen gefuck in en om je zaal hebben, van welke kant dan ook.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-05-2013 18:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 18:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Het is maar wat je er uitpikt natuurlijk. Er staat ook dat ze willen dat iedereen zich bij hun op zijn of haar gemak voelt

Dat " iedereen zich bij [SG] op zijn/haar gemak moet voelen" is het argument om racisme en discriminatie te verbieden.
quote:
en ik kan me zo indenken dat ze alleen al vanwege de commotie en media-aandacht dat niet meer denken te kunnen garanderen.

Ik vind dat voldoende grond om het evenement af te gelasten.

En wat moet zo'n zaal anders? Als ze het gaan onderzoeken komen ze tot dezelfde conclusie als wij: er wordt wel geprovoceerd en/of gekoketteerd maar het is allemaal niet expliciet.

Tegelijkertijd heb je wel een groep linkse militanten in je nek hijgen.

Zoals ik al zei: ze nemen het zekere voor het onzekere. En terecht.

Vond ik toen bij Temnozor' ook al. Steenjammer want geweldige band qua muziek en ook nog eens heel speciaal, want helemaal uit Rusland enzo, maar je wilt gewoon geen gefuck in en om je zaal hebben, van welke kant dan ook.

Ik ook, maar zeg dan dat het om de (ongewenste) commotie en de domlinkse militanten is. In dit geval is het echter SMAAD!


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-05-2013 18:35 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 mei 2013 18:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik snap prima dat bands die expliciet haat propaganda brengen worden geweigerd.


Een compleet hellend vlak. Naast dat een uiting van haat niet perse meer hoeft te zijn dan een mening.
quote:
Op 21 mei 2013 18:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Is dat zo duidelijk dan? Ik baseer me alleen op de reactie die Jewish Titan hierboven heeft gequote en daar staat toch geen expliciete beschuldiging in. Wellicht dat ze nog iets anders hebben gepubliceerd?
De Gonz heeft Goat Penis indd nergens expliciet uitgemaakt voor nazi's, maar met haar verklaring wel degelijk gesuggereerd dat Goat Penis een 'onfrisse' band zou zijn.
Dat kan je, zowel ethisch als juridisch, niet maken zonder gedegen onderbouwing en het is die onderbouwing die mist en waarin De Gonz in alle toonaarden zwijgt.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-05-2013 18:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 18:35 schreef Kvelgeest het volgende:


Een compleet hellend vlak. Naast dat een uiting van haat niet perse meer hoeft te zijn dan een mening.

Pechtold had ze gewoon laten spelen :v


I wish I was a butterfly


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 21-05-2013 18:37 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 16 mei 2013 20:11 schreef Verval het volgende:
Die tyfus antifa heeft het dus WEER voor elkaar.

Ook zeer zwak van de Gonz.


nee, ik denk die 5 maroc hangjongeren... niks geen antifa dusch.


I am mine own redeemer...!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-05-2013 18:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mja, die smaad is dan wel echt heel expliciet. Maar ik snap je punt. Ze hadden duidelijker kunnen zijn over hoe en wat.

Ik ben dan wel benieuwd wat de bands exact te horen hebben gekregen. Wellicht dat Irritante Klootzak daar iets over wil zeggen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-05-2013 18:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 18:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Mja, die smaad is dan wel echt heel expliciet. Maar ik snap je punt. Ze hadden duidelijker kunnen zijn over hoe en wat.

Smaad was inderdaad overdreven, denk dat je juridisch ook niet echt ver zou komen met deze 'zaak'. Duidelijker hadden ze moeten zijn... Straks wordt Goatpenis wéér ergens verbannen "want in Gouda werden ze ook verbannen, dat zal toch niet voor niets geweest zijn!".


I wish I was a butterfly


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-05-2013 18:41 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

p30p.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 21-05-2013 18:42 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Beter maken ze er alleen kaas...


I am mine own redeemer...!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-05-2013 18:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 18:42 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
Beter maken ze er alleen kaas...

De nazi's aten ook kaas, wat probeer je hiermee te zeggen?! ಠ_ಠ


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-05-2013 18:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 18:35 schreef Kvelgeest het volgende:


Een compleet hellend vlak. Naast dat een uiting van haat niet perse meer hoeft te zijn dan een mening.


Nou en? Het gaat er ook niet om of jij het er mee eens bent of niet. Zo'n zaal kan dat gewoon zelf bepalen. En die overweging kan ook best afhankelijk zijn van de heersende cultuur in je locatie.

quote:
De Gonz heeft Goat Penis indd nergens expliciet uitgemaakt voor nazi's, maar met haar verklaring wel degelijk gesuggereerd dat Goat Penis een 'onfrisse' band zou zijn.
Dat kan je, zowel ethisch als juridisch, niet maken zonder gedegen onderbouwing en het is die onderbouwing die mist en waarin De Gonz in alle toonaarden zwijgt.


"Ethisch". :')

Je moeder in een glazen kooi, dat is pas onethisch.

En verder is 'juridisch iets niet kunnen maken' een hoop gezever. Als hier sprake is van smaad of iets anders en er wordt schade geleden dan kunnen de bands in kwestie gewoon schadevergoeding eisen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-05-2013 18:48 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 21 mei 2013 18:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Pechtold had ze gewoon laten spelen :v


Pechthold houzee :') Wat een tenenkrommend nummer was dat zeg.


Against God and Government


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 21-05-2013 18:49 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 21 mei 2013 18:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De nazi's aten ook kaas, wat probeer je hiermee te zeggen?! ಠ_ಠ


zoals je zegt, een blank Gouda!


I am mine own redeemer...!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-05-2013 19:10 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 mei 2013 18:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou en? Het gaat er ook niet om of jij het er mee eens bent of niet.
Nee, het gaat erom dat jij domme dingen uitkraamt.
'Haat' laat zich vrij moeilijk definiëren. Dat heeft bijvoorbeeld Fennema al laten zien in zijn boek over Wilders. Als je het snapt dat 'haatbands' worden geweigerd, dan heb je blijkbaar het belang van de vrijheid van meningsuiting niet begrepen.


quote:
Zo'n zaal kan dat gewoon zelf bepalen. En die overweging kan ook best afhankelijk zijn van de heersende cultuur in je locatie.
Dat is zeker waar. Als De Gonz Goat Penis op voorhand had geweigerd omdat de band muzikaal of qua gimmick niet in hun straatje past, was er niets aan de hand geweest.
Nu is het echter zo dat Goat Penis muzikaal en qua gimmick voor De Gonz blijkbaar interessant genoeg was om te boeken, maar de band afgezegd wordt omdat er nieuwe feiten aan het daglicht zijn gekomen, of zoiets. Wat er aan de hand is, weet De Gonz niet te vertellen, maar komt slechts met wat vage beschuldigingen aan het adres van Goat Penis die zij kan onderbouwen noch hardmaken.



quote:
"Ethisch". :')
Ja, dat is iets dat voor jou al vaker te complex is gebleken. Ik ga er deze keer niet eens aan beginnen.


quote:
En verder is 'juridisch iets niet kunnen maken' een hoop gezever.
En waarom dan wel?
quote:
Als hier sprake is van smaad of iets anders en er wordt schade geleden dan kunnen de bands in kwestie gewoon schadevergoeding eisen.
Zouden ze voor de grap zeker moeten doen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-05-2013 19:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 19:10 schreef Kvelgeest het volgende:
Nee, het gaat erom dat jij domme dingen uitkraamt.
'Haat' laat zich vrij moeilijk definiëren. Dat heeft bijvoorbeeld Fennema al laten zien in zijn boek over Wilders. Als je het snapt dat 'haatbands' worden geweigerd, dan heb je blijkbaar het belang van de vrijheid van meningsuiting niet begrepen.


Zoals ik dus al zei interesseert het mij totaal niet aan welke definities van haat deze bands wel of niet voldoen en al helemaal niet wat jouw mening is. Derhalve interesseert het mij ook geen flikker wat jij wel en niet ethisch vindt, en om het nog verder uit te diepen; het interesseert me nog wel het allerminste wat jij vindt dat andere mensen ethisch of onethisch moeten vinden en welke definities van welke abstracte begrippen volgens jou aangehangen zouden moeten worden. Simpelweg omdat ik van mening ben dat de visies die jij geeft op allerlei onderwerpen hier te eenzijdig en te weinig beargumenteerd zijn om er waarde aan te hechten.

Het is dus allemaal niet relevant wat jij wel en niet dom vindt. Waar het om gaat is dat de zaal dat lekker zelf kan en mag bepalen.

quote:
Dat is zeker waar. Als De Gonz Goat Penis op voorhand had geweigerd omdat de band muzikaal of qua gimmick niet in hun straatje past, was er niets aan de hand geweest.
Nu is het echter zo dat Goat Penis muzikaal en qua gimmick voor De Gonz blijkbaar interessant genoeg was om te boeken, maar de band afgezegd wordt omdat er nieuwe feiten aan het daglicht zijn gekomen, of zoiets. Wat er aan de hand is, weet De Gonz niet te vertellen, maar komt slechts met wat vage beschuldigingen aan het adres van Goat Penis die zij kan onderbouwen noch hardmaken.


En ook dat is hun goed recht, zeker als ze stellen dat ze willen dat hun bezoekers zich op hun gemak voelen.

quote:
En waarom dan wel?


Je snapt neem ik aan ook zelf wel dat het geheel van wetgeving juist bedoeld is om dingen die 'niet kunnen' of niet fair zijn te reguleren.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 21-05-2013 19:34]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-05-2013 19:42 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 mei 2013 19:27 schreef Onweerwolf het volgende:
Zoals ik dus al zei interesseert het mij totaal niet aan welke definities van haat deze bands wel of niet voldoen en al helemaal niet wat jouw mening is. Derhalve interesseert het mij ook geen flikker wat jij wel en niet ethisch vindt, en om het nog verder uit te diepen; het interesseert me nog wel het allerminste wat jij vindt dat andere mensen ethisch of onethisch moeten vinden en welke definities van welke abstracte begrippen volgens jou aangehangen zouden moeten worden. Simpelweg omdat ik van mening ben dat de visies die jij geeft op allerlei onderwerpen hier te eenzijdig en te weinig beargumenteerd zijn om er waarde aan te hechten.

Het is dus allemaal niet relevant wat jij wel en niet dom vindt. Waar het om gaat is dat de zaal dat lekker zelf kan en mag bepalen.
Als iets compleet niet interessant of relevant is, is het wel wat jij wel of niet interessant of relevant vindt.
Als jij mijn posts hier van vandaag nog eens bekijkt, zul je zien dat ik daarin helemaal niets 'vind'. Ik betwijfel echter ten zeerste dat jij dat zal inzien.



quote:
[En ook dat is hun goed recht, zeker als ze stellen dat ze willen dat hun bezoekers zich op hun gemak voelen.
In principe heeft niemand het recht zonder gegronde reden een afspraak af te zeggen. Leuk en aardig dat de Gonz wil dat hun bezoekers zich op hun gemak voelen, als ze dat als reden willen gebruiken om van een afspraak af te zien, dan hebben ze dat te onderbouwen. Iets dat De Gonz niet doet.



quote:
Je snapt neem ik aan ook zelf wel dat het geheel van wetgeving juist bedoeld is om dingen die 'niet kunnen' of niet fair zijn te reguleren.
Dat snap ik beduidend beter dan jij, gezien deze topic.
Het feit dat jij niet inziet dat zonder onderbouwing een band voor racistisch dan wel discriminerend uitmaken 'niet kan', zegt hier genoeg over.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 21-05-2013 19:43]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-05-2013 19:46 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Het feit dat jij van mening bent dat podia bands willekeurig zonder reden mogen afzeggen, geeft aan dat je een vrij beperkt mannetje bent.
Tenzij je nu eens met een goed argument komt, lijkt deze discussie mij dan ook gesloten. Dat jij niet voor rede vatbaar bent, heb je immers al meer dan vaak genoeg laten blijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 21-05-2013 19:46]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-05-2013 19:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 19:42 schreef Kvelgeest het volgende:
Als iets compleet niet interessant of relevant is, is het wel wat jij wel of niet interessant of relevant vindt.


Zeg dan gewoon 'nee jij'.

quote:
Als jij mijn posts hier van vandaag nog eens bekijkt, zul je zien dat ik daarin helemaal niets 'vind'. Ik betwijfel echter ten zeerste dat jij dat zal inzien.


Oh! Je vindt helemaal niets? Da's dan voor het eerst dat je je stelling ook voldoende hebt beargumenteerd. Gefeliciteerd.


quote:
In principe heeft niemand het recht zonder gegronde reden een afspraak af te zeggen.


Natuurlijk heeft iedereen dat recht, mafkees.

Er staan alleen wel consequenties tegenover als je dat doet terwijl je een overeenkomst bent aangegaan.

quote:
Leuk en aardig dat de Gonz wil dat hun bezoekers zich op hun gemak voelen, als ze dat als reden willen gebruiken om van een afspraak af te zien, dan hebben ze dat te onderbouwen. Iets dat De Gonz niet doet.


Dat hoeft niet, maar het zou wel handig zijn ja. Met name ook als er sprake gaat zijn van een juridische procedure.

quote:
Dat snap ik beduidend beter dan jij, gezien deze topic.


Neem nog maar een Breezertje.

quote:
Het feit dat jij niet inziet dat zonder onderbouwing een band voor racistisch dan wel discriminerend uitmaken 'niet kan', zegt hier genoeg over.


Het is heel simpel; wat jij wel en niet vindt kunnen interesseert helemaal niemand.

Als er hier sprake van is van smaad dan kan daar een procedure over worden gevoerd.

Wat het verschil is tussen jou en mij is niet zozeer dat 'niet kunnen' want ik heb daar namelijk hetzelfde gevoel bij als jij. Het verschil is dat jij je alleen daar op focust terwijl ik de afweging 'we willen dat iedereen zich op hun gemak voelt' veel belangrijker vind.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-05-2013 20:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 19:46 schreef Kvelgeest het volgende:
Het feit dat jij van mening bent dat podia bands willekeurig zonder reden mogen afzeggen, geeft aan dat je een vrij beperkt mannetje bent.
Tenzij je nu eens met een goed argument komt, lijkt deze discussie mij dan ook gesloten. Dat jij niet voor rede vatbaar bent, heb je immers al meer dan vaak genoeg laten blijken.


Hoezo willekeurig? Er is toch duidelijk een belangenafweging gemaakt of niet soms?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-05-2013 20:08 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 mei 2013 19:57 schreef Onweerwolf het volgende:



Natuurlijk heeft iedereen dat recht, mafkees.

Er staan alleen wel consequenties tegenover als je dat doet terwijl je een overeenkomst bent aangegaan.
*zucht*
En waarom staan er consequenties tegenover? Inderdaad..
Dat je handeling kan verrichten, betekent nog niet dat je het recht hebt die handeling te verrichten.



quote:

Wat het verschil is tussen jou en mij is niet zozeer dat 'niet kunnen' want ik heb daar namelijk hetzelfde gevoel bij als jij. Het verschil is dat jij je alleen daar op focust terwijl ik de afweging 'we willen dat iedereen zich op hun gemak voelt' veel belangrijker vind.
Nee, dat is het niet. Het verscheel is dat jij van mening bent dan men in principe alles maar moet kunnen en laten en dat ik van mening ben dat dat niet het geval is.
Wanneer De Gonz zou aantonen dat er daadwerkelijk een gegronde reden is om het concert af te zeggen, is het een geheel ander verhaal. Ik zeg niet dat De Gonz überhaupt geen concerten mag afzeggen of in het belang van haar bezoekers mag handelen, ik zeg dat ze daar een (goede) reden voor moeten hebben en dat De Gonz die in dit geval niet geeft.
Terwijl jij, vanuit een of andere halfbakken visie van moreel anarchisme, vindt dat De Gonz moet kunnen doen wat ze wil.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-05-2013 20:12 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 mei 2013 20:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoezo willekeurig? Er is toch duidelijk een belangenafweging gemaakt of niet soms?
Dat is er zeker, maar daar is De Gonz niet eerlijk over. En in plaats daarvan komt De Gonz met een praatje met holle verwijten die ze niet kan bewijzen. En een argument dat niet onderbouwd is, is niet geldig. Zonder geldige redenen handelen is hetzelfde als zonder redenen handelen, oftewel willekeur.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-05-2013 20:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ja, duidelijk verhaal weer.

Zelfs na 10 keer vertellen dat ik hun stelling over 'bezoekers moeten zich bij ons op hun gemak voelen' voldoende vind, denk jij nog steeds dat ik van mening ben dat de zaal volledig willekeurig kan handelen en dat het allemaal niets uitmaakt.

Ik vind dat die overweging hen het recht geeft om de overeenkomst te ontbinden. Of die overweging voldoet aan de eisen die je daar aan mag stellen kan ik niet beoordelen, maar ik denk het, gezien de ontstane commotie, wel.

Niettemin kunnen de bands, indien zij dit anders zien en schade hebben opgelopen die onrechtmatig is, dit aanvechten.

Dat jij verder de hele tijd loopt klaar te komen op het feit dat de zaal impliciet zou suggereren dat de bands nazi-bands zijn terwijl ze dit niet zijn is verder prima. Maar nogmaals, dat vind ik totaal niet belangrijk. Als de bands zich gesmaad voelen dan doen ze daar maar lekker aangifte van.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-05-2013 20:26 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Oftewel, van jou mogen ze willekeurig bands afzeggen, want ze hoeven hun redenen niet te verantwoorden.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen