IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Goatpenis (Bra) + Goatulistum (NL) 17 mei, gouda Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-05-2013 20:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2013 20:26 schreef Kvelgeest het volgende:
Oftewel, van jou mogen ze willekeurig bands afzeggen, want ze hoeven hun redenen niet te verantwoorden.






Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 23-05-2013 0:11 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Zelfs de krant nog gehaald:




Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-05-2013 0:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Reageer eens op die laatste zin, als je wilt. Ik ben wel benieuwd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 23-05-2013 8:42 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 23 mei 2013 0:59 schreef Onweerwolf het volgende:
Reageer eens op die laatste zin, als je wilt. Ik ben wel benieuwd.


Nou, het idee dat ik me moet verdedigen spreekt me niet zo aan moet ik zeggen. We hebben er bewust voor gekozen geen statement of iets naar buiten te brengen. Het verlies incasseren, er van leren en vooruit!




New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 23-05-2013 8:45 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl




Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-05-2013 9:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nou, zoals gezegd overduidelijk dat het vanwege vermeende racistische/nazistische standpunten verboden is dus. En maar lekker zonder bewijs in de krant spuien wie er verder allemaal nog meer zogenaamd nazi zijn


I wish I was a butterfly


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-05-2013 9:45 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2013 0:11 schreef New Era Productions het volgende:

Zelfs de krant nog gehaald:



Ziet eruit alsof het uit het AD komt, klopt dat? Zelden een slechtere krant onder ogen gehad, en het feit dat ze namen van "sympathisanten" noemen onderstreept dat maar weer eens.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 23-05-2013 10:53 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Jan haalt de krant


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-05-2013 15:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2013 8:42 schreef New Era Productions het volgende:
Nou, het idee dat ik me moet verdedigen spreekt me niet zo aan moet ik zeggen. We hebben er bewust voor gekozen geen statement of iets naar buiten te brengen. Het verlies incasseren, er van leren en vooruit!




Maar boeken of brengen jullie platen uit van nazibands of niet? Of weet je het niet omdat je het niet onderzoekt?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 23-05-2013 15:21 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 23 mei 2013 8:42 schreef New Era Productions het volgende:
We hebben er bewust voor gekozen geen statement of iets naar buiten te brengen.




Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-05-2013 15:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2013 15:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Maar boeken of brengen jullie platen uit van nazibands of niet? Of weet je het niet omdat je het niet onderzoekt?

In ieder geval op zijn minst wat bands die zeer bewust met afbeeldingen en teksten foute ideologieën aanhalen om daarmee te shockeren of whatever zonder écht expliciet te laten blijken of ze de betreffende ideologieën aanhangen of niet. Beetje zoals het 'crypto'fascisme van martial industrial
quote:
Op 23 mei 2013 15:21 schreef Mortis Rex het volgende:


Hij wil zich niet laten dwingen zich te verdedigen tegenover Gonz. Wij zijn Gonz niet

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-05-2013 15:23]


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-05-2013 15:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dan moet je er tegen kunnen dat de pers (ook al is het AD...) je in een artikel vermeldt. Als je geen statement uitbrengt, sla je ook je recht van antwoord of wederwoord af en is het uw verlies. Het niet geven van een reactie wekt meer argwaan dan de boel netjes ontkennen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-05-2013 15:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2013 15:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
In ieder geval op zijn minst wat bands die zeer bewust met afbeeldingen en teksten foute ideologieën aanhalen om daarmee te shockeren of whatever zonder écht expliciet te laten blijken of ze de betreffende ideologieën aanhangen of niet. Beetje zoals het 'crypto'fascisme van martial industrial


Nou precies. Ik heb ook die swastika-persiflage hoes van Weltbrand gezien. Kansloos lelijk, maar dat terzijde. Ik ben dan gewoon benieuwd wat zo'n label nou precies wil en vindt.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 23-05-2013 17:14]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-05-2013 15:56 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Vermakelijk leesvoer weer dit. Valt me nu pas op dat er "no politics" op de poster van de Gonz staat. Dan is er toch al met voorbedachte rade een defensief ingesteld.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 23-05-2013 15:56 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Een nieuw era, suffie.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-05-2013 16:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Overigens, als we MA mogen geloven, is de persoon achter New Era Productions bands Lanz & Parents Of Oude Pekela ook verantwoordelijk voor dit juweeltje:

Führer - Der Totale Krieg

Tsja, dat is natuurlijk verder geen hard bewijs of zo, maar dan vind ik het wel logisch dat je de schijn keihard tegen hebt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 23-05-2013 16:41 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Goed gesnuffeld Wolf. Bij de AFA kunnen ze nog wel iemand gebruiken die feiten checkt.


wouter023


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-05-2013 16:43 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

en homos!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-05-2013 16:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2013 16:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Overigens, als we MA mogen geloven, is de persoon achter New Era Productions bands Lanz & Parents Of Oude Pekela ook verantwoordelijk voor dit juweeltje:

Führer - Der Totale Krieg

Tsja, dat is natuurlijk verder geen hard bewijs of zo, maar dan vind ik het wel logisch dat je de schijn keihard tegen hebt.

Wat Wouter zegt

Deze is ook mooi: http://www.metal-archives.com/albums/Lanz/Faust_der_Macht/47869
:')


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-05-2013 16:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dat is nou juist het lastige. Wat zijn hier feiten?

Is het uitbrengen van een plaat vol nazi-meuk daadwerkelijk een extreem-rechtse actie? Een swastika op je zolderkamerdemo'tje zetten, getuigt dat van gevaarlijke rassenhaat?

De gemiddelde goregrind band zingt ook over het doden van minderjarige meisjes en het daarna seksueel misbruiken en opeten van het stoffelijke overschot.

Mag ook niet in het echt en je mag er ook niet toe oproepen om het doen.

Dus ja, het is twijfelachtig. Zingen over nazi's, zingen vanuit het perspectief van nazi's, in principe moet dat kunnen. Maar strafbare feiten plegen en aanzetten tot het plegen van strafbare feiten niet.

Doet een band die live optreedt en zingt vanuit het perspectief van een nazi, met alles er op en eraan, swastika's, gestrekte pootjes, en weet ik wat nog meer, automatisch aanzetten tot rassenhaat?

Moeilijk.

Ik kan me voorstellen dat een zaal daar sowieso voor past, hoe dan ook.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-05-2013 16:48 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Sink the black titanic?


Against God and Government


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-05-2013 16:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2013 16:48 schreef Onweerwolf het volgende:
Is het uitbrengen van een plaat vol nazi-meuk daadwerkelijk een extreem-rechtse actie? Een swastika op je zolderkamerdemo'tje zetten, getuigt dat van gevaarlijke rassenhaat?

Dat getuigt in ieder geval van uiterste triestheid. Maar dat is mijn mening.

quote:
Doet een band die live optreedt en zingt vanuit het perspectief van een nazi, met alles er op en eraan, swastika's, gestrekte pootjes, en weet ik wat nog meer, automatisch aanzetten tot rassenhaat?

In België is het in ieder geval verboden om iedere vorm van nazi-symboliek te gebruiken. Dus ja, je bent illegaal bezig dan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-05-2013 16:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2013 16:56 schreef BenKnuckles het volgende:
In België is het in ieder geval verboden om iedere vorm van nazi-symboliek te gebruiken. Dus ja, je bent illegaal bezig dan.

Ohja, een geschiedenisboek kan dus ook geen swastika laten zien?


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-05-2013 17:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2013 16:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ohja, een geschiedenisboek kan dus ook geen swastika laten zien?

Oh, verkeerd gelezen uit mijn bron, dit stuk moet er nog bij: "om propaganda te voeren of reclame te maken". Dus als je geschiedenisboek niet dient om nazistisch gedachtegoed te propageren, mag het.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-05-2013 17:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2013 17:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Oh, verkeerd gelezen uit mijn bron, dit stuk moet er nog bij: "om propaganda te voeren of reclame te maken". Dus als je geschiedenisboek niet dient om nazistisch gedachtegoed te propageren, mag het.

Dus als je als band niet nazistisch gedachtegoed propageert, maar slechts met een dergelijk symbool wil shockeren mag het dus ook lijkt me

edit: overigens, welke bron? Vind nogal veel conflicterende informatie. Alleen het wetboek telt

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-05-2013 17:07]


I wish I was a butterfly


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen