IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-11-2016 19:28 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

TWD is/was een verhaallijn die af en toe onderbroken wordt om effe een paar zombies, op een overdreven simpele manier, neer te hakken.

Paar afleveringen gezien toen had ik er genoeg van. Man man wat een ellende. Had die zombies weggelaten, dan was het nog wel leuk geweest.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 22-11-2016 20:22 by El Chulo Profiel van El Chulo

Volgens mij is iedereen inmiddels wel afgehaakt bij The Walking Dead, ik wist niet eens dat het nog liep. Ging helemaal nergens meer over..

Ik ben nu in seizoen 2 van Gomorra. Toch weer heel verslavend, die donkere, naargeestige sfeer; de hoofdpersonen die eigenlijk allemaal onsympathieke klootzakken zijn. Merkwaardige serie..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-11-2016 21:43 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 22 november 2016 18:47 schreef Ethereal het volgende:
Wel een beetje ja. Die dreigende sfeer uit de eerste paar seizoenen heeft een beetje plaats gemaakt voor een hoop soapverhaallijnen met hier en daar een zombie..


Hmmm, ik heb een stuk van de eerste aflevering gekeken en die vond ik al redelijk soaperig. Deed me niets.

Het zijn trouwens geen zombies, las ik ergens. Want de mensen daar kennen geen zombies. Ook raar. Als ik zombies wil zien, zet ik wel wat van romero of fulci op.

Lekker, man. Oud zijn. Lekker zeiken over nieuwe dingen.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-11-2016 21:44]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 22-11-2016 21:47 by williamblake Profiel van williamblake

quote:
Op 22 november 2016 15:04 schreef Dirge for november het volgende:
Rectify als tip gekregen van iemand. Ervaring mee?


Eerste 2 afleveringen ooit gezien. Leek me wel OK, maar nogal traag en ik was er toen niet in the mood voor. Misschien ooit nog wel eens terug oppikken als ik de tijd heb.



Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 22-11-2016 21:49 by Vonn.Esch Profiel van Vonn.Esch

quote:
Op 22 november 2016 17:20 schreef F.Jacobse het volgende:
Ja, vanaf aflevering 1 al.

Ik zei het toch al.




+1. Al vond ik de pilot wel aardig. Daarna GTST met wat zombies. Saaie meuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Vonn.Esch op 22-11-2016 21:49]


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-11-2016 23:11 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 22 november 2016 21:43 schreef F.Jacobse het volgende:
Hmmm, ik heb een stuk van de eerste aflevering gekeken en die vond ik al redelijk soaperig. Deed me niets.

Het zijn trouwens geen zombies, las ik ergens. Want de mensen daar kennen geen zombies. Ook raar. Als ik zombies wil zien, zet ik wel wat van romero of fulci op.

Lekker, man. Oud zijn. Lekker zeiken over nieuwe dingen.





Ja opa Wim, vroegâh was alles betâh, hehehe

Meh, ik vind het wel vermakelijk, maar denk dat als dit inderdaad nog 6 seizoenen doorgaat dat ik uiteindelijk ook afhaak. Vooral de eerste paar seizoenen zijn overigens echt aan te raden. Misschien niet die-hard zombieterreur, maar wel tof. Paar goeie twists, prima verhaallijnen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 22-11-2016 23:28 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Rectify. Prachtige, ontroerende serie.


Xuvetyn
Helvete
Usericon van Xuvetyn
Posted 22-11-2016 23:52 by Xuvetyn Profiel van Xuvetyn

quote:
Op 22 november 2016 23:28 schreef _Thomas_ het volgende:
Rectify. Prachtige, ontroerende serie.
Goede serie ja, fijne sfeer wel. Ik zie nu dat seizoen 4 inmiddels al bezig is. Eigenlijk weet ik niet meer of ik seizoen 3 wel afgekeken heb, maar ik ga het weer opzoeken.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-11-2016 9:00 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Dan wordt dat de volgende na Sopranos.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-11-2016 19:58 by MetalJan Profiel van MetalJan

Bezig met Peaky Blinders seizoen 3


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-11-2016 15:41 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Geen idee wat jullie algemene mening over Toren C is, maar als ik er toevallig kom voorbijgezapt, blijf ik met veel plezier hangen. Altijd erg vermakelijk.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-11-2016 16:00 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

1 die haast niemand ziet aankomen. Ik vind het veels te plat.
Poep, kotsen etc. Van mij hoeft het niet.



[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-11-2016 16:01]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 24-11-2016 16:41 by Buiksmurf Profiel van Buiksmurf

Maar Wim, juist jij bent van de wansmaak. Waar moet het heen met deze wereld als zelfs jij al Toren C veel te plat vind. Waar ik het trouwens volkomen met je eens over ben.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-11-2016 19:13 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Tsja.

Dat hele poep gedoe, het ligt er veel te dik bovenop. Die stralen kots. Monty python deed het in mijn wereld als eerste in the meaning of life. Little Britain heeft het geperfectioneerd. En dan heb je toren c. Meh.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-11-2016 19:14]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-11-2016 20:25 by MetalJan Profiel van MetalJan

Sommige stukjes vind ik wel leuk, maar met sommige heb ik dan weer 'wat minder' mee.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-11-2016 10:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Tweede seizoen van Narcos is van dezelfde kwaliteit als het eerste seizoen. Zeer goed, maar ik kan me niet van het gevoel ontdoen dat het soms langdradig aanvoelt.

Nu eindelijk eens Breaking Bad een kans aan het geven. De pilot was wel vermakelijk. Eens een paar afleveringen uitzitten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-11-2016 10:53 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 24 november 2016 15:41 schreef PandroidJack het volgende:
Geen idee wat jullie algemene mening over Toren C is, maar als ik er toevallig kom voorbijgezapt, blijf ik met veel plezier hangen. Altijd erg vermakelijk.


Eerste seizoen vond ik destijds fris. Daarna ging het met sneltreinvaart bergafwaarts. Nooit meer gekeken.



Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 28-11-2016 20:51 by Vonn.Esch Profiel van Vonn.Esch

quote:
Op 28 november 2016 10:27 schreef BenKnuckles het volgende:
Tweede seizoen van Narcos is van dezelfde kwaliteit als het eerste seizoen. Zeer goed, maar ik kan me niet van het gevoel ontdoen dat het soms langdradig aanvoelt.

Nu eindelijk eens Breaking Bad een kans aan het geven. De pilot was wel vermakelijk. Eens een paar afleveringen uitzitten.


Breaking Bad... Kwam er niet door. Na een aflevering of 4 weer mee gestopt.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-11-2016 21:19 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Toch zeker 4 seizoenen gezien van breaking bad. Zowaar een serie die ik wel gaaf vond. Maar vanwege downloadgedoe en moeilijk gestream in die tijd werd ik het zat. Maar we hebben nu gratis netflix, dus ja, best zin om de rest te kijken.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-11-2016 23:59 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 28 november 2016 20:51 schreef Vonn.Esch het volgende:
Breaking Bad... Kwam er niet door. Na een aflevering of 4 weer mee gestopt.


Tot nu toe torenhoog bovenaan mijn beste-series-ooit-lijstje. Geniaal, van begin tot eind... Smaken verschillen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 29-11-2016 8:05 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ben begonnen met seizoen 2 van Mr Robot
Heerlijk ongemakkelijk en raar met oa Greenday's Basketcase op xylofoon in de soundtrack en een gastrol voor Alf (de alien).



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-11-2016 9:16 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 22 november 2016 23:28 schreef _Thomas_ het volgende:
Rectify. Prachtige, ontroerende serie.
Klinkt interessant thanks


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-12-2016 8:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 18 november 2016 18:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Westworld. Pffwaah... Premisse is wel aardig duidelijk vanuit de trailer.

Tikje traag misschien als je al wat meer gewend bent aan films/series/boeken/discussies met vraagstukken omtrent veiligheid, wenselijkheid en menselijkheid van verregaande AI in robots (je weet natuurlijk 100% dat er hier allerlei zaken aan de hand (gaan) zijn), maar voor een dergelijke serie wel erg goed gedaan qua sfeer, concepten, beelden en acteerwerk. Even kijken hoe dit eerste seizoen zich nog ontvouwt, maar kan maar zo een echte topserie worden/blijken

Heeft wel wat weg van Lost qua een deel van de concepten, mysterie, megaveel hints en misleiding (en acteur en (executive?) producer), maar qua setting wel geconcentreerder en thematisch gerichter. Dus wat minder kans dat het helemaal uit de hand loopt en het allemaal veel te groots en moeilijk wordt

Ja, vet. Rest van de series kan de komende X jaar wel inpakken.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-12-2016 11:54 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Bold statement. Maar je maakt me wel nieuwsgierig.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-12-2016 11:57 by Mark Z Profiel van Mark Z

Inderdaad een bold statement. Vond de eerste twee afleveringen erg sterk, maar het niveau zakte in aflevering 3 en 4 erg in, vond ik. De rest nog niet gezien.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen