IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel II Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 08-02-2017 16:04 by spectre Profiel van spectre

vond dat viral filmpje eigenlijk best tof, dacht nog: "Hey, die vent kan het dus wel".


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2017 16:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 februari 2017 16:04 schreef spectre het volgende:
vond dat viral filmpje eigenlijk best tof, dacht nog: "Hey, die vent kan het dus wel".
Dit snap ik wel, als je bedoelt dat de montage en de stem goed gedaan werden. Maar ik vind hem vooral inhoudelijk matiger worden.
In het begin vond ik zijn uitleg en redactiewerk erg goed, neutraal en goed uitgezocht. Maar nu, zo vlak voor de verkiezingen, begint het m.i. ineens veel opinie te worden. B.v. de "gejatte" uitspraken van Rutte, volgens mij kun je hetzelfde bewijzen bij de uitspraken van alle andere politici, gewoon omdat hun spin-doctors alle oneliners bij elkaar weghalen. Of de "bash" van Wiebes in de laatste aflevering, die volgens mij vooral op vaag uitzoekwerk van Zembla m.b.v. anonieme bronnen was gebaseerd.
Kijk, ik ben ook geen fan van de VVD. Maar ik verwacht wel dat je met inhoudelijke kritiek en goede argumentatie komt. Het item over de NAM in Groningen, waarin op correcte wijze vraagtekens werden gezet bij de manier van onderzoeken van de schade, vond ik daarom weer ijzersterk bij Lubach.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-02-2017 16:17 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik vond die grap van dat boek juist erg lollig. Maar dat kan aan mij liggen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-02-2017 20:51 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 8 februari 2017 8:43 schreef PandroidJack het volgende:
Aan 'Stranger Things' begonnen. Heerlijke eighties-sfeer, en erg genietbare soundtrack. Hopelijk blijft de kwaliteit even hoog.


Ik vond 'm gaaf!


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-02-2017 21:21 by spectre Profiel van spectre

Seizoen 2 is bijna hier



[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-02-2017 21:24]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 08-02-2017 21:45 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 14 december 2016 14:45 schreef PandroidJack het volgende:
Heeft er iemand al eens 'Ash VS Evil Dead' gezien (inderdaad, na de films nu dus de serie, gelukkig ook met Bruceke Campbell)?


Late reactie.
Eerste seizoen vind ik niets. Teveel Bruce Campbell / Ash. En die vind ik gewoon niet grappig. En ja, gezien de titel van de serie, je kan het verwachten.
Ik ben een fan van The Evil Dead film. Evil Dead II en met name Army Of Darkness vind ik niks.
Daarnaast zijn de effecten nogal goedkoop / te digitaal. Voor de verhaallijn hoef je niet te kijken want het gaat nergens over.

Het 2e seizoen is wel een heel stuk beter. Sommige grappen zijn nu ook iets beter. Nog belangrijker. Meer budget en dat zie je gelijk. Minder digitale effecten en meer GORE.
Meer bloed is in dit geval altijd goed.
Het verhaallijntje is nog steeds flinterdun en niet belangrijk.



bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 08-02-2017 21:49 by Bub Profiel van Bub

Gisteren zelf de laatste aflevering gezien van Outcast.
Best een aardige serie, gebaseerd zoals ik begrijp op een stripboeken reeks.
Een jonge man heeft het geluk niet mee. Om hem heen gebeuren rare dingen. Hij kan mensen ook nog eens genezen van een vorm van bezetenheid. Maar dat pakt niet altijd goed uit. Zijn eigen moeder ligt bijvoorbeeld in a comateuze toestand in een verzorgingstehuis, dankzij zo'n exorcisme. Best spannend allemaal. Het kutte is wel dat de laatste aflevering een open einde heeft, en je dus moet wachten op seizoen 2. Ik vind dat dus helemaal niets.
Ook nadeel is dat de hoofdrol speler op Nick of Simon lijkt van het duo uit Volendam.







bub


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 23-02-2017 19:37 by SonischeTitaan Profiel van SonischeTitaan

Maar weer eens verder met Mr. Robot. Ergens halverwege het tweede seizoen afgehaakt, geen idee meer waarom.`


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-03-2017 11:59 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Na 'Bevergem', weer een Belgische topserie, 'Generatie B'. Lekker absurd, maar ook wel very spot on, over een generatie die rebelleert tegen de arrivès van de baby-boom generatie. Zo krijg je op een ongeforceerde en grappige manier ook een kritisch maatschappijbeeld, waar wel wat over valt na te denken.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 17-03-2017 9:32 by williamblake Profiel van williamblake

Deze week The night of erdoor gejaagd. Degelijke HBO mini-serie over een moordzaak met een goeie cast. Vooral John Torturro is magistraal en Michael K. Williams is ook weer zijn coole zelf.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 17-03-2017 9:37 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 17 maart 2017 9:32 schreef williamblake het volgende:
Deze week The night of erdoor gejaagd. Degelijke HBO mini-serie over een moordzaak met een goeie cast. Vooral John Torturro is magistraal en Michael K. Williams is ook weer zijn coole zelf.


Ja, die is erg goed. Toch vrij onvoorspelbaar en spannend, en met multi-dimensionale personages. Lijkt me een goed concept om meerdere seizoenen rond te bouwen vanuit telkens een nieuwe case.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 17-03-2017 10:06 by williamblake Profiel van williamblake

De makers hebben al aangegeven dat het een optie is, maar geen must. Temeer omdat ze blijkbaar sowieso al problemen hadden ondervonden om deze serie te maken (het was trouwens een remake van een BBC miniserie) en het er uiteindelijk vooral is gekomen als eerbetoon aan James Gandolfini (omdat die producer was en oorspronkelijk de rol van Torturro zou spelen).

Soit, nu eens aan die OJ documentaire beginnen die momenteel op canvas loopt.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-03-2017 22:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 maart 2017 10:06 schreef williamblake het volgende:

Soit, nu eens aan die OJ documentaire beginnen die momenteel op canvas loopt.
Rare docu, ik snap niet dat al die rassenproblematiek in de USA erbij wordt gehaald. Denk dat het feit dat OJ zo lang door kon gaan met mishandeling eerder te wijten was aan de bovenmatige verering van sporters en de cultuur daaromtrent.

Desalniettemin blijf ik een zwak voor Simpson houden, maar dat komt door zijn geniale vertolking van Nordberg in die Naked Gun-films.
Ontopic: bezig met Follow the money. Je moet goed opletten om het verhaal te blijven volgen, maar tot nu toe best interessant.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 29-03-2017 12:16 by williamblake Profiel van williamblake

quote:
Op 17 maart 2017 22:15 schreef bastianus het volgende:
Rare docu, ik snap niet dat al die rassenproblematiek in de USA erbij wordt gehaald.


Lijkt me toch redelijk duidelijk enerzijds omdat ze dat als hoofdargument (de LA PD is racistisch en hebben hem erin geluisd) hebben gebruikt om de twijfel te creëren die voor zijn vrijspraak heeft gezorgd en anderzijds om de onbegrijpbare houding van de meerderheid van de black community te kunnen kaderen.

Al bij al wel een genietbare docu. Het eerste en vooral het laatste deel vond ik het meest interessant omdat ik door de recente serie eigenlijk wel grotendeel terug op de hoogte was van de hele omstandigheden van het proces. Het eerste deel omdat ik niet echt op de hoogte was van zijn football carrière en hij op dat vlak toch wel terecht een ster was (vond het bvb. zeer bewonderenswaardig dat ie bij dat record zijn hele team betrokken heeft in de reacties nadien) en het laatste deel voor de duiding over die overval. Daar hebben ze hem toch echt wel zwaar gefuckt, zij het dat het wettelijk wel een basis had en eigenlijk gewoon revenge voor zijn vrijspraak was.

Nu aan Black sails beginnen. *arr matey!*



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-03-2017 12:22 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Begonnen aan The Thick of It. Geniaal.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Xuvetyn
Helvete
Usericon van Xuvetyn
Posted 05-04-2017 0:19 by Xuvetyn Profiel van Xuvetyn

Zojuist de eerste aflevering van Stranger Things gekeken, maar dat viel erg tegen. Vermist kind, overbezorgde moeder die niet serieus genomen wordt, gezinsdrama, highschooldrama, tienerromances. En dat allemaal op precies dezelfde manier als zoveel Amerikaanse films en series dat al hebben uitgevoerd met alle bijbehorende clichés en standaard cinematografie. Ik kijk liever Twin Peaks nog eens voor vermistepersonenmystery.


Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 05-04-2017 0:42 by Vonn.Esch Profiel van Vonn.Esch

quote:
Op 5 april 2017 0:19 schreef Xuvetyn het volgende:
Zojuist de eerste aflevering van Stranger Things gekeken, maar dat viel erg tegen. Vermist kind, overbezorgde moeder die niet serieus genomen wordt, gezinsdrama, highschooldrama, tienerromances. En dat allemaal op precies dezelfde manier als zoveel Amerikaanse films en series dat al hebben uitgevoerd met alle bijbehorende clichés en standaard cinematografie. Ik kijk liever Twin Peaks nog eens voor vermistepersonenmystery.


Euh. Ik zou nog even verder kijken als ik jou was.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-04-2017 13:45 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ja, ik vond het toch ook erg sterk, alhoewel dat deels te danken is aan een soort van hang naar de jaren 80 sfeer (toen ik als kind helemaal op ging in films als The Goonies, en de ene S. King na de andere verslond). Echt origineel kan je het verhaal bezwaarlijk noemen, maar de sfeerschepping mag er wezen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-04-2017 19:49 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Vanavond de nieuwe Prison Break maar eens een kans geven, trailer zag er wel goed uit.. Eerste seizoen was fantastisch imho, daarna kakte het snel in. Hopelijk komt het daar weer een beetje bij in de buurt!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Xuvetyn
Helvete
Usericon van Xuvetyn
Posted 08-04-2017 3:27 by Xuvetyn Profiel van Xuvetyn

quote:
Op 5 april 2017 0:42 schreef Vonn.Esch het volgende:
Euh. Ik zou nog even verder kijken als ik jou was.
Ik heb de tweede aflevering nog gekeken, maar het is toch meer van hetzelfde en dat is voor mij genoeg. Ik had van iemand gehoord dat dit iets origineels zou zijn en daarom ben ik het gaan kijken, maar origineel vind ik het zeker niet. Ik weet dat het verhaal zich nog moet ontwikkelen, maar daar doe ik het niet voor. De rest is veel te matig en dat is voor mij veel belangrijker dan verhaal.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-04-2017 14:54 by MetalJan Profiel van MetalJan

Natuurlijk is het niet origineel, het is gewoon een ode aan al die jaren '80 horrorfilms. Gewoon verder kijken, al was het alleen maar voor de sublieme soundtrack.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-04-2017 14:56]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 11-04-2017 11:20 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 15 november 2016 19:23 schreef williamblake het volgende:
Derde seizoen van "The fall" gezien. Echt wel een aanrader als je op zoek bent naar een realistische serie over een seriemoordenaar.
Laatst ook alle seizoenen gezien, maar dat derde seizoen was echt te langdradig.

Nu begonnen met Aquarius, iets met Charles Manson. David Duchovny begint op John Travolta te lijken verder nog geen mening na twee afleveringen.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 02-05-2017 9:39 by williamblake Profiel van williamblake

Black sails erdoor gejaagd. Eerste seizoen is goed, tweede seizoen is top (vooral de seizoensfinale), derde en vierde seizoen halen daarna niet meer het niveau van het tweede seizoen maar zijn wel nog genietbaar met enkele vette scenes (keelhauling!). Het einde viel me wel wat tegen: enerzijds omdat de connectie met treasure island beter had kunnen uitgewerkt worden (dat weliswaar opgevangen wordt door de conclusie dat geromantiseerde verhalen vaak afwijken van de werkelijkheid) en het een beetje te happy was naar mijn taste.

Eindconclusie: degelijke serie waar de wijze beslissing genomen werd van het niet blijven uit te melken.

volgende serie die ik gepland heb: the night manager beginnen (spionage drama met Hugh Laurie als the bad guy).



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-05-2017 19:43 by MetalJan Profiel van MetalJan

Tijdje geleden eindelijk eens begonnen met Breaking Bad. Heerlijk!


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-05-2017 20:15 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen