IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Suicidal Tendencies Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2002 0:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Geweldige band!!!! Ik vind alles t/m Lights camera revolution super!!!! Daarna werd het stukken minder en ben ik afgehaakt.

Rocky George is echt een riffmeester en Mike is natuurlijk een geweldige frontman; die teksten; echt super!!!

"...Fucked up people everywhere but I ain't got time to care..I feel lovely..."






The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2002 23:18 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 november 2002 0:33 schreef Mutilator het volgende:


"...Fucked up people everywhere but I ain't got time to care..I feel lovely..."







hier had mike waarschijnlijk een goeie pil op ofzo.

er is nu zo'n liedje op de radio, dat gaat van: she fucking hates me...nonononooo ofzo. en die muziek die daar onder zit, is gewoon precies de muziek van ST en dan het nummer " i saw your mommy ".
luister maar eens.


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2002 5:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 november 2002 23:18 schreef webblaster wim het volgende:
hier had mike waarschijnlijk een goeie pil op ofzo. ...


Dat nummer (Lovely) is sarcastisch.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-11-2002 2:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kent iemand de band No mercy met een van de geweldigste albumtitels ooit: Widespread bloodshed? Schijnt een projectband van Mike Muir te zijn geweest, maar hoe klinkt het?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


noisy
emo?
Usericon van noisy
Posted 09-11-2002 21:53 by noisy Wijzig reactieProfiel van noisyQuote dit bericht

op dynamo hing me dat S.T. geneuzel toch mijn keel uit na de 400ste keer ...

maar leuke band vooral als ze beuken, maar kom nou af en toe is dan funk ook nog wel geinig:p.


how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-11-2002 12:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 2:37 schreef Mutilator het volgende:
Kent iemand de band No mercy met een van de geweldigste albumtitels ooit: Widespread bloodshed? Schijnt een projectband van Mike Muir te zijn geweest, maar hoe klinkt het?


ja, ik heb daar muziek van (ik heb ze ook in de eerst post genoemd). Klinkt als een kruising tussen suicidal en thrash. Erg goed, veel beter als de andere zij-projectjes. Dara zou echt eesn wat meer muziek vanuit moeten komen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2004 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

YOU CAN'T BRING ME .... YOU .. CAN'T .... BRING .... ME .... DOWN


Argh wat een heersnummer

beuk beuk agressie AGRESSIIIEE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2004 15:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

War...inside...my head!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2004 15:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

IM NOT CRAZY innnstitutionalised!!




"Mike, we need to talk to you"


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-01-2004 15:59 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

give...me...your moneeeyyyy!!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2004 16:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. en dat is juist 1 van de grootste kutnummers ...


NP Gotta Kill Captain Stupid



GOT ... TO .. KILL ... CAPTAIN STUPIDDDD




[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-01-2004 16:00]


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-01-2004 16:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 16:00 schreef Jenje het volgende:
.. en dat is juist 1 van de grootste kutnummers ...


NP Gotta Kill Captain Stupid



GOT ... TO .. KILL ... CAPTAIN STUPIDDDD






ik moest dat moneynummer zingen in een coverband


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2004 16:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jezus cover dan een echt ST nummer als Pledge Your Allegiance of I Saw Your Mommy


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2004 16:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Tyre tracks across her head....

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-01-2004 16:07]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2004 16:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 16:07 schreef Chelman het volgende:
Tyre tracks across her head....
Hehehe net aant draaien Prime Cuts heeft een wat opgedirkte versie ervan, best geinig.

I HOPE SHE DIES TWENTY TIMES MORE
I SAW YOUR MOMMY AND YOUR MOMMY'S DEAD
I SAW YOUR MOMMY AND YOUR MOMMY'S DEAD

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-01-2004 16:10]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2004 16:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 16:10 schreef Jenje het volgende:
Hehehe net aant draaien Prime Cuts heeft een wat opgedirkte versie ervan, best geinig.

I HOPE SHE DIES TWENTY TIMES MORE
I SAW YOUR MOMMY AND YOUR MOMMY'S DEAD
I SAW YOUR MOMMY AND YOUR MOMMY'S DEAD


Aangezien ik Michael heet werd ik door mijn vrienden altijd Psycho Miko genoemd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2004 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 16:11 schreef Chelman het volgende:
Aangezien ik Michael heet werd ik door mijn vrienden altijd Psycho Miko genoemd.

pfsh


S T! S T! S T! S T! S T! S T!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2004 16:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 16:12 schreef Jenje het volgende:
pfsh


S T! S T! S T! S T! S T! S T!


How will I laugh tomorrow....



Ik heb iig

Suicidal Tendencies
Join the Army
Feel Like Shit Deja Vu Controlled by Hatred
Lights...Camera...Revolution!
The Art of Rebellion
Still Cyco After All These Years


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2004 16:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 16:18 schreef Chelman het volgende:
How will I laugh tomorrow....



Ik heb iig


Feel Like Shit Deja Vu Controlled by Hatred

Hey, deze ken ik niet!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2004 16:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 16:19 schreef Jenje het volgende:
Hey, deze ken ik niet!




I feel like shit is een heersch nummer!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2004 16:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 16:21 schreef Chelman het volgende:


I feel like shit is een heersch nummer!


en "Waking the dead" bijv. Op deze cd staan een paar nummers die ooit waren opgenomen voor het "No mercy" project. dat ze die nog maar eens een keer uitbrengen op cd want dat is een schitterende plaat vol agresieve sterke hardcore/thrash.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-01-2004 16:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Lovely !! geweldig nummer...

'k heb ze gezien op bospop... verder niet echt boeiend


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-01-2004 19:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 januari 2004 16:23 schreef attila_de_hun het volgende:
en "Waking the dead" bijv. Op deze cd staan een paar nummers die ooit waren opgenomen voor het "No mercy" project. dat ze die nog maar eens een keer uitbrengen op cd want dat is een schitterende plaat vol agresieve sterke hardcore/thrash.


Bestaat die dan niet op cd? Hmm heb er tijden geleden wel mp3's van gevonden en die Controlled by hatred heb ik toevallig ook nog.

Weet iemand of Rocky George nog in een of andere band speelt want die vond ik altijd erg goed


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2004 20:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 19:38 schreef Mutilator het volgende:
Bestaat die dan niet op cd? Hmm heb er tijden geleden wel mp3's van gevonden en die Controlled by hatred heb ik toevallig ook nog.

Weet iemand of Rocky George nog in een of andere band speelt want die vond ik altijd erg goed


Ik denk dat die mp3's van een plaat geript zijn. Ik heb zelf ook een kopie in mp3 vorm maar dat hoor je duidelijk dat het van een lpee afkomstig is. Verder staan er een paar heropgenomen nummers op "suicidal and friends" verzamelcd.

Rocky George heeft een tijdje met die ex-bassist van de cro-mags samengespeeld dacht ik.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 22-01-2004 20:35 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Eerste schijf is van A tot Z helemaal top. Vrijwel alle platen die erna komen vind ik niet te pruimen, al zijn er enkele songs waarvan ik ook lichtelijk de kolder in de kop krijg (Trip At The Brain!!!)



[Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 23-01-2004 10:59]


We don't take it, we just fake it...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen