IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Suicidal Tendencies Vorige pagina
De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 25-12-2015 21:54 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ze hebben blijkbaar een nieuwe plaat (na 13 jaar) twee jaar geleden uitgebracht, lees ik net ergens toevallig. Toch maar eens beluisteren, leuk en lang geleden, ST.

Best wel een tegenvaller, zeg. Ik hoor wel wat leuke momentjes, maar eigenlijk is het allemaal maar een beetje net niet, allemaal. Dat laatste nummer vind ik nog wel het beste en dat klinkt niet eens erg ST-achtig. IMO, allemaal, natuurlijk.



Oja, ik word enorm zenuwachtig van het spel van de bassist en de drummer.

edit. Even bijkomen.






[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 25-12-2015 21:56]


VIESPEUK!!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-12-2015 22:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vind dit echt zo'n heel erg overschatte band. Nooit begrepen wat er nu precies goed aan is.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-12-2015 0:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik wacht nog even het oordeel van caron af.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 26-12-2015 0:20 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Heel verhaal, verkeerde knop. Morgen poging twee.




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-12-2015 0:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je moet het ook gewoon kort houden.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-12-2015 8:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2015 0:20 schreef De Vieze Man het volgende:
Heel verhaal, verkeerde knop. Morgen poging twee.




Balen, ik keek ernaar uit.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 26-12-2015 10:46 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Ik vind How will I laugh..en Lights Camera Revolution echt fantastische albums. Alles daarna is wat mij betreft een beetje overbodig.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-12-2015 11:19 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2015 0:11 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik wacht nog even het oordeel van caron af.


Ik snap het ook niet maar heb die tijd niet mee gemaakt, dus doe er dan ook wijselijk geen oordeel over.


En nu gaan we vegen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-12-2015 11:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2015 22:45 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik vind dit echt zo'n heel erg overschatte band. Nooit begrepen wat er nu precies goed aan is.


Het debuut sloeg toentertijd in als een bom (en terecht) Die plaat bevat nagenoeg perfecte crossovermuziek en was voor die tijd toch redelijk vernieuwend. En daar teren ze nu eigenlijk ng steeds op.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 26-12-2015 15:40 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Dat, ja. Behalve die laatste zin, daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Een bekende van me kocht de tweede release van ze, join the army. Die vond ik gaaf, daardoor die eerste gaan luisteren en die was nog beter.

Maar het was vooral how will I laugh die het voor mij deed. Dát vond ik de perfecte crossover plaat met een goede productie. Die nummers doen het live ook nog steeds lekker. Vet gitaarwerk, gave solo's. Ik kan nog steeds heel goed naar die plaat luisteren. Lights...camera...revolution vond ik ook nog erg goed en wat erna kwam, vond ik allemaal niet zo.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 26-12-2015 15:40]


VIESPEUK!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-08-2016 2:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nieuwe track:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-08-2018 14:23 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen