IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Fortarock - 4 & 5 juni 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-02-2016 18:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dat sowieso!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-02-2016 20:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ga ook voor de King. En de vrouw voor Volbeat. Kunnen we toch nog eens samen ergens heen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 05-02-2016 20:14 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2016 18:38 schreef Bub het volgende:
Als King er niet was, ging ik ook niet.
Nu Down weggevallen is wil ik gewoon een langere King Diamond set.


Nóg een hele plaat. Dan zou ik misschien even dat bij optreden langskomen.




VIESPEUK!!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-02-2016 11:22 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 4 februari 2016 17:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Ok. Is ColfHeartMinor dan die borderlinevriendin van je, dat je zo goed weet wat ze bedoelde?



Lezen is niet je sterkste kant, dat weten we wel. Dus ik laat het hierbij. Als je vriendin iets anders bedoelde dan ze schreef dan kan ze dat rustig zeggen. Of vindt ze het wel geil als haar rugbyspelende Hansworst met opgeblazen borst (en pens) verhaal komt halen voor haar?



Ok, misschien kan Spirit in Black je hier een antwoord op geven.



Ethiek is subjectief. Net als moraal. Nergens voor nodig om daar over te debatteren. Ik ben Balkenende niet. Het kan best interessant zijn om te weten wat een ander er voor overtuigingen op na houdt maar wat jij vindt boeit echt niemand.

Het staat Fortarock vrij om te boeken wat ze willen. Het staat vervolgens een overheid vrij om daar beperkingen aan te stellen. Bijvoorbeeld het weren van een NSBM band als er gerede twijfel is dat daar kaalkopjes en antifa's op af komen en de openbare orde in het geding is.



Ik wil helemaal niets. Ik vind het begrijpelijk dat Fortarock dit besluit neemt en steun het dus.

Prachtig dat je telkens met stromannen schermt terwijl je zelf alleen maar reacties schrijft op stellingen die niemand ingenomen heeft.

Nogmaals: pot ketel.



Ik zaai helemaal geen haat, ik heb wel wat beters te doen. Als ik zou haatzaaien dan betekent dat dat ik een strafbaar feit bega, waar je aangifte van kunt doen. Veel succes daarmee.



Jij gaat helemaal niet met mij in discussie. Je argumenteert tegen stellingen die ik niet ingenomen heb. Dat zie ik je zo ongeveer bij iedereen doen.

Verder staat het je vrij om bovenstaande overtuiging te hebben. Texaanse cowboyhoed, sigaar en shotgun erbij en you're good to go. Het is niet mijn overtuiging, ik geloof niet in survival of the fittest, dat is namelijk waar het op aankomt als haatzaaien niet wordt ingeperkt en de dialoog op een dood spoor komt.



"thelibertarianrepublic.com" nou, daar heb je het al.




Ik ben wel fan van mijn vrijheden ja. En ik zaai geen haat tegen Christenen. Ik vind religie een belachelijk concept, ik vind dat (religieuze) indoctrinatie strafbaar moet worden en ik ken enkele individuele christenen die ik beschouw als hufterige mensen. Maar ik heb geen probleem met mensen die in goden geloven.



Ja, jouw discriminatie begrip is, zoals gezegd, nogal ruim. Dat is prima, daar gaan we het niet over eens worden.



Blijft mooi; dat competitieve haantjesgedrag van jou. "Ik heeft gelijk."

Het gaat mij verder niet om het halen van een gelijk. Ik geef gewoon mijn mening. Jij bent degene die het niet kan (kunt?) hebben dat er mensen zijn die anders denken dan jij. Ik voorspel je dat je voor je 40e een maagzweer hebt.



Als publiek figuur en rolemodel op een podium een hele zaal vol mensen die hebben betaald om jou te kunnen zien expliciet op te roepen tot white power? Daar heb je je verzwarende omstandigheden.



Onderdeel van de kunst. Er zijn maar weinig black metal bands die daadwerkelijk mensen oproepen tot geweld tegen christenen. Zeker in deze tijd niet meer. De bands die dat wel doen zou ik ook niet op mijn podium willen. Nou kan ik me voorstellen dat jij echt houvast beleeft aan Dark Funeral teksten, maar je kunt het gerust met een korreltje zout nemen.







Dat klopt, hoor je mij dan ook verder niet ontkennen.



Probeer nou toch eens te lezen wat ik schrijf dan hoef je ook niet te reageren op 101 dingen die niet zijn gezegd.



Dat vind jij een zwaktebod. Als CHM graag een andere grens ziet dan is dat prima.



Van mij mag 'ie optreden hoor. Net als Phil dat mag. Ook op Fortarock. Wat jij klaarblijkelijk niet begrijpt dat ik slechts vindt dat Fortarock die beslissing kan en mag maken. Ik zeg nergens dat Fortarock die beslissing moet maken. Maar lezen is moeilijk voor je, dat is bekend.
Ja, nee, ik ben hier wel klaar mee. Je maakt geen enkel zinnig punt. Je probeert alles te ontwijken met "je kan niet lezen". Daarnaast gelden voor jou persoonlijke aanvallen blijkbaar als argument. Wellicht dat je op de mavo een hele bink was, op mij maak je geen indruk. Dat je niet anders kan dan verwijten naar mijn vriendin of mijn, veronderstelde, uiterlijk maken, geeft aan dat je geen argumenten hebt, dat je gewoon verloren hebt. Je bent een loser. Zo zit het, en geheel niet anders. Veel plezier met het gaarkoken in jouw ressentiment. Ik heb wel wat beters te doen. Het toilet ontstoppen ofzo.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-02-2016 12:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nieuwe namen FortaRock 2016!
16-02-2016
Amon Amarth, BABYMETAL, Tremonti, Fleshgod Apocalypse, Bombus en EVRA zijn toegevoegd aan de line-up van FortaRock 2016!



Hmmmm. Zou Babymetal me over de strep trekken? ;-)



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-02-2016 12:23 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik ben echt onder de indruk van hoe kut die line-up is.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-02-2016 13:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 12:23 schreef Ralph het volgende:
Ik ben echt onder de indruk van hoe kut die line-up is.


Op naar Keep it True?


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-02-2016 13:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Niet alleen bij dit festival. Lijkt een soort ziekte te zijn die zich over het merendeel van de zomerfestivals verspreid.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 16-02-2016 14:08 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 13:46 schreef ColdheartMinor het volgende:
Niet alleen bij dit festival. Lijkt een soort ziekte te zijn die zich over het merendeel van de zomerfestivals verspreid.


Is al een eeuwigheid zo, als je het mij vraagt. De enige positieve uitzondering op die regel is al jaren Hellfest.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-02-2016 14:55 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ben zelf vooral van mening dat het altijd heel wisselvallig is. Geen enkel festival haalt bij mij het niveau Hellfest, Roadburn of Incubate, al komen er soms een paar in de buurt. Party San, Brutal Assault vorig jaar en nog een paar die me even ontschieten. Bij overige festivals (als een Fortarock of Graspop) is het altijd maar mwah en ga ik uiteindelijk toch meer voor de gezelligheid dan voor de bands. Maar dit jaar denk ik dat ik het zelfs daarvoor niet hoef te doen. Er moet tenminste nog wel iets overblijven om te kijken. Dat is echt bij beide niet het geval.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 16-02-2016 14:57 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 14:55 schreef ColdheartMinor het volgende:
Bij overige festivals (als een Fortarock of Graspop) is het altijd maar mwah en ga ik uiteindelijk toch meer voor de gezelligheid dan voor de bands. Maar dit jaar denk ik dat ik het zelfs daarvoor niet hoef te doen. Er moet tenminste nog wel iets overblijven om te kijken. Dat is echt bij beide niet het geval.


Ergste geval wat dat betreft is het afgrijselijke Wacken, natuurlijk. Zelfs Graspop is beter dan Wacken en dat wil wat zeggen.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 16-02-2016 15:14 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Early bird gekocht voor King Diamond (en een beetje voor Abbath). Wordt een duur concert zo, want vooralsnog zijn dat echt de enige twee acts die ik wil zien.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-03-2016 19:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Line-up is compleet.

Zaterdag 4 juni:

Within Temptation
Tremonti
Gojira
Avatar
Legion Of The Damned
Heidevolk
Evra
Hibakusha


Zondag 5 juni:

Volbeat
Megadeth
Disturbed
Amon Amarth
King Diamond
Babymetal
Suicidal Tendencies
Architects
Obituary
Eluveitie
Abbath
Dark Funeral
Monster Truck
Fleshgod Apocalypse
Havok
Bombus
Windhand
The Shrine



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-03-2016 19:44 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Dit moet oprecht de slechtste festival-line-up die ik ooit gezien heb zijn!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-03-2016 7:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nee, toch maar niet.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-03-2016 9:57 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 16 maart 2016 19:44 schreef Kvelgeest het volgende:
Dit moet oprecht de slechtste festival-line-up die ik ooit gezien heb zijn!


Mee eens. Echt heel erg droevig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 17-03-2016 10:22 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Echt te erg voor woorden die line-up. Opeens lijkt het alsof Wacken jaar-in-jaar-uit een geweldige line-up heeft.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-03-2016 20:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

stelletje droeftoeters


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 17-03-2016 20:47 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Lekker thuisblijven jongens! Doe ik ook.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-03-2016 21:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hier, voor alle fans!



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-03-2016 7:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 maart 2016 20:18 schreef Spirit In Black het volgende:
stelletje droeftoeters


Wrom? Het is wel een feit dat het een erg slappe editie is.


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-03-2016 18:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Aanwezig voor deze bands:

Gojira
Legion Of The Damned
Heidevolk
Megadeth
Amon Amarth
King Diamond
Suicidal Tendencies
Obituary
Abbath
Dark Funeral
Fleshgod Apocalypse
Havok

en wb de rest, dat zien we daar wel of we die gaan kijken. Ik verwacht dat Babymetal wel voor enige hilariteit gaat zorgen. Tijdens Volbeat weer netjes op tijd terug naar huis.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-03-2016 19:18]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-03-2016 19:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Staan best leuke bands tussen.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 18-03-2016 19:15 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

King Diamond staat er tussen, dus de lijst is sowieso goed. En wie gaat er nou een hele dag op een festival naar bands kijken. Ik iig niet.




VIESPEUK!!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-03-2016 19:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Heel de dag in de biergarten zitten?


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen