IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Bands uit de jaren '90 die de tand des tijds doorstaan hebben. Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-03-2016 20:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Orchid - Chaos Is Me


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-03-2016 20:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2016 10:58 schreef caron het volgende:
Ik kende je mening al ja.

Voor mij de voorloper van alle core, crossover en andere beatdown.
Ook Biohazard.

Bulldoze, mijn jongen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-03-2016 7:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2016 16:39 schreef bokkie666 het volgende:
Bedoel je die met die Sepultura-pastiche? Adranaline of zo? DIe vond ik toen al wisselvallig, alleen White Pony kan er als heel album mee door.

Misschien binnenkort de eerste paar Korns eens langs laten komen om te horen of daar nog iets van over gebleven is.

Verder nog: NIN - Downward Spiral en Ministry - Filth Pig

Edit: The Young Gods - Only Heaven


Dat is inderdaad adrenaline. zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen. het debuut van Korn mag ik ook nog steeds graag horen trouwens (zijn zowat de enige nu-metal cd's die ik goed vind)


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-03-2016 9:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2016 11:13 schreef Kvelgeest het volgende:
"Supreme Immortal Art", knulletjes.


+1000


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-03-2016 9:16 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Creepmime - Chiaroscuro

Redelijk fris nog.



Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 03-03-2016 14:23 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2016 10:51 schreef Kvelgeest het volgende:
Pantera is een van de grootste kut bands ooit. Destijds al, nu nog. In die zin heeft het de tand des tijds zeker doorstaan, ja. Nog steeds compleet waardeloze tokkiezooi.



Ik heb je al eerder zien raaskallen over mallcore en nu dit. Dergelijke kwalificaties en associaties bestaan niet eens in een Europese of als je wilt Nederlandse context. Je hebt en had hier geen typische “wit uitschot” groeperingen die steevast naar Pantera luisteren of luisterden zoals je aan de andere kant van de oceaan veelal zag in voornamelijk zuidelijk gelegen gemeenschappen van laten we zeggen minder ontwikkelde allooi, net als dat je hier geen trailertrash hebt die niet kunnen ophouden over Anthrax want wij hebben Fransje Bauer, wat ook geen onverdienstelijke artiest is. Ja natuurlijk heb je hier wel een handvol halve tammen die zich helemaal hebben geïdentificeerd met ongewassen met confederatie vlag wapperende rednecks maar dat is een net zo'n treurig verschijnsel als halve tammen die bepaalde associaties maken die uitsluitend op gaan in verbanden die hier helemaal niet van toepassing zijn(hint). Verminder je internetverbruik of laat in ieder geval je toegang tot blabbermouth en metalsucks blokkeren of weet je wat dat hoeft niet eens perse maar lees niet zo fanatiek de reacties aldaar en trek de weide wereld in, gewoon zoals die echt is zeg maar, daar waar je zelf ook fysiek aanwezig bent weet je wel. Nou goed, dat gaat wellicht wat te ver en enigszins hypocriet daar ik zelf ook een halve kluizenaar bent aldus mijn vrouw maar wel eentje die niet volledig geretardeerd ‘culturele verschijnselen’ van elders op mijn eigen omgeving plakt, want die shit is superdom, kerel. Je moet er echt aan werken, voor jezelf maar ook gewoon voor de mensen dicht bij je want je kan maar een beperkt aantal keren per dagen intens met je oogballen rollen alvorens je er clusterhoofdpijnen aan overhoudt.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 03-03-2016 14:32 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ah, iemand voelt zich blijkbaar aangesproken.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-03-2016 14:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Moeilijke interpunctie.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-03-2016 18:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2016 14:23 schreef Klaaz het volgende:
Ik heb je al eerder zien raaskallen over mallcore en nu dit. Dergelijke kwalificaties en associaties bestaan niet eens in een Europese of als je wilt Nederlandse context. Je hebt en had hier geen typische “wit uitschot” groeperingen die steevast naar Pantera luisteren of luisterden zoals je aan de andere kant van de oceaan veelal zag in voornamelijk zuidelijk gelegen gemeenschappen van laten we zeggen minder ontwikkelde allooi, net als dat je hier geen trailertrash hebt die niet kunnen ophouden over Anthrax want wij hebben Fransje Bauer, wat ook geen onverdienstelijke artiest is. Ja natuurlijk heb je hier wel een handvol halve tammen die zich helemaal hebben geïdentificeerd met ongewassen met confederatie vlag wapperende rednecks maar dat is een net zo'n treurig verschijnsel als halve tammen die bepaalde associaties maken die uitsluitend op gaan in verbanden die hier helemaal niet van toepassing zijn(hint). Verminder je internetverbruik of laat in ieder geval je toegang tot blabbermouth en metalsucks blokkeren of weet je wat dat hoeft niet eens perse maar lees niet zo fanatiek de reacties aldaar en trek de weide wereld in, gewoon zoals die echt is zeg maar, daar waar je zelf ook fysiek aanwezig bent weet je wel. Nou goed, dat gaat wellicht wat te ver en enigszins hypocriet daar ik zelf ook een halve kluizenaar bent aldus mijn vrouw maar wel eentje die niet volledig geretardeerd ‘culturele verschijnselen’ van elders op mijn eigen omgeving plakt, want die shit is superdom, kerel. Je moet er echt aan werken, voor jezelf maar ook gewoon voor de mensen dicht bij je want je kan maar een beperkt aantal keren per dagen intens met je oogballen rollen alvorens je er clusterhoofdpijnen aan overhoudt.


Hoe zegt men dat ook alweer 'op zijn internets'? Don't feed the troll.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-03-2016 18:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

De weide wereld?

Daar ben je ook zo op uitgekeken op al dat gras.

Ik zou de wijde wereld in trekken. Zie je tenminste ook nog wat anders.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 03-03-2016 18:48]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 03-03-2016 18:55 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2016 18:47 schreef Natural Disaster het volgende:
De weide wereld?

Daar ben je ook zo op uitgekeken op al dat gras.

Ik zou de wijde wereld in trekken. Zie je tenminste ook nog wat anders.




Klaaz zal wel van schapen houden.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-03-2016 8:43 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Klaaz heeft overduidelijk aids. Van OWW weten we dat dat de cognitieve capaciteiten aantast.

Iig, die "The Karelian Isthmus" van Amorphis gevonden. 'kZal'm dit weekend eens draaien. Bolt Thrower, "Mercenary" vond ik altijd wel een degelijke schijf. Verder nog wel een stapeltje Bolt Thrower staan, maar nooit echt veel beluisterd.
Wel leuk deze topic; oude schijven uit de kast halen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-03-2016 8:43 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 3 maart 2016 18:55 schreef Buiksmurf het volgende:


Klaaz zal wel van schapen houden.
Schapen zijn tof.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2016 8:50 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2016 20:38 schreef BenKnuckles het volgende:
Bulldoze, mijn jongen.


Ok ja


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2016 8:51 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2016 14:23 schreef Klaaz het volgende:
Ik heb je al eerder zien raaskallen over mallcore en nu dit. Dergelijke kwalificaties en associaties bestaan niet eens in een Europese of als je wilt Nederlandse context. Je hebt en had hier geen typische “wit uitschot” groeperingen die steevast naar Pantera luisteren of luisterden zoals je aan de andere kant van de oceaan veelal zag in voornamelijk zuidelijk gelegen gemeenschappen van laten we zeggen minder ontwikkelde allooi, net als dat je hier geen trailertrash hebt die niet kunnen ophouden over Anthrax want wij hebben Fransje Bauer, wat ook geen onverdienstelijke artiest is. Ja natuurlijk heb je hier wel een handvol halve tammen die zich helemaal hebben geïdentificeerd met ongewassen met confederatie vlag wapperende rednecks maar dat is een net zo'n treurig verschijnsel als halve tammen die bepaalde associaties maken die uitsluitend op gaan in verbanden die hier helemaal niet van toepassing zijn(hint). Verminder je internetverbruik of laat in ieder geval je toegang tot blabbermouth en metalsucks blokkeren of weet je wat dat hoeft niet eens perse maar lees niet zo fanatiek de reacties aldaar en trek de weide wereld in, gewoon zoals die echt is zeg maar, daar waar je zelf ook fysiek aanwezig bent weet je wel. Nou goed, dat gaat wellicht wat te ver en enigszins hypocriet daar ik zelf ook een halve kluizenaar bent aldus mijn vrouw maar wel eentje die niet volledig geretardeerd ‘culturele verschijnselen’ van elders op mijn eigen omgeving plakt, want die shit is superdom, kerel. Je moet er echt aan werken, voor jezelf maar ook gewoon voor de mensen dicht bij je want je kan maar een beperkt aantal keren per dagen intens met je oogballen rollen alvorens je er clusterhoofdpijnen aan overhoudt.


Hoe lang heb je over die tekst geschreven?



En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2016 8:52 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2016 8:51 schreef caron het volgende:
Hoe lang heb je over die tekst geschreven?




Maw, komt dat allemaal spontaan in je op?


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-03-2016 8:53 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Het is sowieso met een rood hoofd, vechtend tegen tranen, en in de rechter hand een uit woede kapotgeknepen plastic koffiebekertje gegaan. Zweetdruppel op de linker slaap..


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2016 8:55 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2016 8:43 schreef Kvelgeest het volgende:
Klaaz heeft overduidelijk aids. Van OWW weten we dat dat de cognitieve capaciteiten aantast.

Iig, die "The Karelian Isthmus" van Amorphis gevonden. 'kZal'm dit weekend eens draaien. Bolt Thrower, "Mercenary" vond ik altijd wel een degelijke schijf. Verder nog wel een stapeltje Bolt Thrower staan, maar nooit echt veel beluisterd.
Wel leuk deze topic; oude schijven uit de kast halen.


Ik was die Karelian Isthmus vergeten.

Ik bedoelde dus eigenlijk geweaun Tales.

Privilege of evil had je ook nog, wat eigenlijk hun eerste was, tenzij het een demo op cd was, maar ik dacht het niet.



En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2016 8:56 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2016 8:43 schreef Kvelgeest het volgende:
Klaaz heeft overduidelijk aids. Van OWW weten we dat dat de cognitieve capaciteiten aantast.




Dat denk ik nu ook weer niet.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2016 8:57 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2016 8:53 schreef Kvelgeest het volgende:
Het is sowieso met een rood hoofd, vechtend tegen tranen, en in de rechter hand een uit woede kapotgeknepen plastic koffiebekertje gegaan. Zweetdruppel op de linker slaap..


Ik vind die tekst an sich nog wel goed geschreven qua woordgebruik en grammatica.

Alineagebruik en interpuctie niet aanwendbaar maar misschien doet hij het met opzet. Dat weten wij dus niet.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-03-2016 9:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 4 maart 2016 8:57 schreef caron het volgende:
Ik vind die tekst an sich nog wel goed geschreven qua woordgebruik en grammatica.

Alineagebruik en interpuctie niet aanwendbaar maar misschien doet hij het met opzet. Dat weten wij dus niet.
Er druipt echter een compleet gebrek aan interpretatievaardigheden, en zwaar reflecteren vanaf. Naast van alle inhoudelijke onzin, en z'n bloeiende weide.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2016 9:06 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik vind zijn uithaal ook wel intrigerend.

Was het specifiek omwille van de Pantera-comment of was het iets dat al lang borrelde?

Leven én laten leven. Is mijn motto. Allez ja, soms.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-03-2016 9:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 4 maart 2016 9:06 schreef caron het volgende:
Ik vind zijn uithaal ook wel intrigerend.

Was het specifiek omwille van de Pantera-comment of was het iets dat al lang borrelde?

Leven én laten leven. Is mijn motto. Allez ja, soms.

Ik vind het apart hoe hij van de muziek en haar publiek een entiteit maakt.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 04-03-2016 10:00 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2016 9:11 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik vind het apart hoe hij van de muziek en haar publiek een entiteit maakt.



lol


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-03-2016 10:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Muse.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen