IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Het YOLO-chestpiece (tattoo tipok deel 3) Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 18:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Linkje naar de vorige: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2809222

quote:
Dit vind ik dan toch weer wat kort door de bocht. Anders zijn er heel wat ongestelde tattoeerders met al die chinese tekens, plaatjes van bandlogo's en albumhoezen.


Er zijn meerdere categorieën tatoeëerders. De categorie die dergelijke ellende zet doet dat vermoedelijk vooral voor de centen. De Tattoo Bobs zeg maar.

Elke zichzelf respecterende artiest weigert het werk van anderen na te maken.

quote:
Om het nog maar niet te hebben over hoofden van artiesten en of kinderen.


Het is een hele kunst om dat natuurgetrouw te doen.





(werk van Dmitriy Samohin )

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-07-2017 18:40]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2017 18:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zo'n hoofd lijkt me zeker geen kattenpis om te maken maar je had het over eigen ontwerpen.

Zo'n muil van een persoon zal never je eigen ontwerp zijn. Tenzij de tattooboer er gewoon de muil van z'n eigen kind op de arm, rug of rechterbil van de klant plempt.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 19:24 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Mensen bekend met het werk van Paul Acker ???? geniale gast, maakt tattoos in het straatje van meester Paul Booth

Voorbeeldjes :




[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 16-07-2017 19:25]


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 19:29 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Ik vind tattoo bob echt wel een dikke kneus. niet alleen vanwege zijn tattoos maar ook omdat ie zijn dochter naast hem een zaak laat runnen waar je je tattoos kunt laten verwijderen.


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-07-2017 19:36 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 19:29 schreef TUFKAM het volgende:
omdat ie zijn dochter naast hem een zaak laat runnen waar je je tattoos kunt laten verwijderen.


Tering :')



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 19:41 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Dat soort zaken zie je steeds vaker. best kut. laat hem dan old school verdwijnen door een cover up.


TUFKAM


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-07-2017 20:11 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ja man. Focking posers man.


When your people matter, menstrual health matters


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 20:19 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht



Nog meer bruut werk van Acker. Duidelijk elke dollar waard.


TUFKAM


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-07-2017 20:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Best wel heel mooi gedaan enzo, maar wat een afschuwelijke tattoos.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-07-2017 21:06 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Dit soort afbeeldingen zijn mooi als poster voor op de muur, maar als permanente lichaamsversiering mag het mij wel iets creatiever.


Black-Death
The spawn of love and war.
Usericon van Black-Death
Posted 16-07-2017 21:22 by Black-Death Wijzig reactieProfiel van Black-DeathQuote dit bericht

Heb via FB al contact gehad met Skullture, een tattooshop hier in de stad en Dutch Ink.
Beiden zeggen dat het logo geen probleem zal zijn.


I rose in purest winter. The ripped canvas of the dark sky. Fierce I go into the night. As rain runs upon me.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 21:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 19:29 schreef TUFKAM het volgende:
Ik vind tattoo bob echt wel een dikke kneus. niet alleen vanwege zijn tattoos maar ook omdat ie zijn dochter naast hem een zaak laat runnen waar je je tattoos kunt laten verwijderen.


Ook dat. En ook omdat de zaak vol staat met "tatoeëerders" die zelf geen inkt hebben en zelf niets tekenen.

Je lelijke wijf kan daar een plaatje van een dolfijn kiezen en die wordt dan overgetrokken door iemand die zelf niet weet hoe het voelt.

Tattoo Bob is goed in 1 ding: geld verdienen aan tokkies.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 21:35 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 20:42 schreef BenKnuckles het volgende:
Best wel heel mooi gedaan enzo, maar wat een afschuwelijke tattoos.



hahaha wat ?


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 21:36 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:35 schreef Snaack het volgende:
Ook dat. En ook omdat de zaak vol staat met "tatoeëerders" die zelf geen inkt hebben en zelf niets tekenen.

Je lelijke wijf kan daar een plaatje van een dolfijn kiezen en die wordt dan overgetrokken door iemand die zelf niet weet hoe het voelt.

Tattoo Bob is goed in 1 ding: geld verdienen aan tokkies.


Ink master van de lage landen stijl dus. alles van een plaatje af laten prikken. Zo jammer weer.


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-07-2017 21:42 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 16 juli 2017 21:35 schreef Snaack het volgende:
Ook dat. En ook omdat de zaak vol staat met "tatoeëerders" die zelf geen inkt hebben en zelf niets tekenen.

Je lelijke wijf kan daar een plaatje van een dolfijn kiezen en die wordt dan overgetrokken door iemand die zelf niet weet hoe het voelt.




Oh, echt. Wat weird!

Zo moet de baas van de snackbar wel een pens hebben, anders klopt het niet.

Dat klinkt cynisch, denk ik. Maar zo bedoel ik het niet, lol!




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-07-2017 21:42]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 21:43 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:42 schreef F.Jacobse het volgende:
Oh, echt. Wat weird!

Zo moet de baas van de snackbar wel een pens hebben, anders klopt het niet.

Dat klinkt cynisch, denk ik. Maar zo bedoel ik het niet, lol!





Precies dat dus. hij heeft zelf ook niet eens tattoos, die gek.


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 21:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:22 schreef Black-Death het volgende:
Heb via FB al contact gehad met Skullture, een tattooshop hier in de stad en Dutch Ink.
Beiden zeggen dat het logo geen probleem zal zijn.


Kende de shops niet, even gecheckt, ziet er goed uit. Degelijk werk. Skullture lijkt mij op het eerste gezicht de betere van de twee, werk spreekt meer.

Maar toch, een bandlogo.
Op je fucking onderarm.
Zodat iedereen kan zien dat dat je favoriete band is.

Ben je 15 soms?

Ik zou er nog even heeeeeeel hard over nadenken. Zie ook de eerdere opmerking van TUFKAM die zijn Slayer-tat heeft laten coveren. QED.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 21:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 20:19 schreef TUFKAM het volgende:


Nog meer bruut werk van Acker. Duidelijk elke dollar waard.



Fucking te gek!! Ik wil een paar extra armen. Godverdomme.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 21:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:06 schreef WMP het volgende:
Dit soort afbeeldingen zijn mooi als poster voor op de muur, maar als permanente lichaamsversiering mag het mij wel iets creatiever.


In dikke zwarte blokletters "LOVES COCK" op je voorhoofd laten zetten zou jou niet misstaan.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 21:49 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:46 schreef Snaack het volgende:
Fucking te gek!! Ik wil een paar extra armen. Godverdomme.


Zijn je benen ook al vol dan ?


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 21:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:42 schreef F.Jacobse het volgende:
Oh, echt. Wat weird!

Zo moet de baas van de snackbar wel een pens hebben, anders klopt het niet.



Als hij zou tatoeëren met een frikandel, heb je gelijk denk ik.

Eh.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2017 21:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zou nog eerder kiezen voor een roos, een hartje en een vaandel met daarin het woord Mama.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 21:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:49 schreef TUFKAM het volgende:
Zijn je benen ook al vol dan ?


Nog niet, maar wel al plannen zoals dat gaat. Once you pop..

Ik ga binnenkort eerst met mijn chestpiece beginnen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2017 21:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zo'n beetje 99% van de mensen met een tattoo is dus een tokkie.

Tergend gewoon dat volk met van die plaatjes alsof een hele kleuterklas op ze los heeft mogen gaan.
Een schaatsbaan vol gisteren.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 21:55 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:52 schreef Snaack het volgende:
Nog niet, maar wel al plannen zoals dat gaat. Once you pop..

Ik ga binnenkort eerst met mijn chestpiece beginnen.


Heel vet. pijnlijk ook wel lijkt me. heb trouwens deze gast ook altijd een heerser gevonden.. tommy montoya.
https://www.instagram.com/tommymontoya/

wat gaat het worden voor chestpiece ? en welke prikker gaat het doen ?


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 21:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2017 21:53 schreef Natural Disaster het volgende:
Zo'n beetje 99% van de mensen met een tattoo is dus een tokkie.


Correct.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen