IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoos deel: II Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-01-2008 17:58 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

antwoord op Beli:

k zie wel. Kijk daar eerst even rond of er een artist is die het zo kan maken als ik het wil. Niet iedereen is even goed in schaduw of juist in strakke lijnen. Ik wil beide

idee voor ontwerp:


loop ook al weer een paar jaar met een plan in mijn hoofd voor een nieuw plaatje. Ik wil het op mijn boven rug.

dit,

maar dan schaduw ingetekend.. en het rondje in het midden openlaten er er dit: maskertje (niet de naam dus) erin plaatsen.


ben dus van plan om hem in Noorwegen te laten zetten als soort van aandenken.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 24-01-2008 18:08]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-01-2008 18:00 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Begrijpbaar


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 25-01-2008 12:07 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

En dit is mijn 2e tattoo. Een ode aan mijn overleden pleegvader!






Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-01-2008 12:10 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 januari 2008 12:07 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
En dit is mijn 2e tattoo. Een ode aan mijn overleden pleegvader!






Die is mooi


Against God and Government


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 25-01-2008 12:11 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 25 januari 2008 12:10 schreef Rotzak het volgende:
Die is mooi


Thnx, ben er ook heeeel erg blij mee! Ben je zaterdag hier in Zwolle bij Entombed? Kun je m in levende lijve bekijken!



R.
Usericon van R.
Posted 25-01-2008 12:12 by R. Profiel van R.

Is het zijn as?


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 25-01-2008 12:13 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 25 januari 2008 12:12 schreef R. het volgende:
Is het zijn as?


Nee hoor, hij is gewoon begraven. En als hij wel was gecremeerd had ik het nog "gewoon" met alleen inkt laten doen!



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-01-2008 12:17 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Sja, ik vind hem aardig groot eerlijk gezegd. Maar als jij er maar blij mee bent!

(en ik zou NOOIT letters op mij laten tatoëren, hoe dichtbij iemand ook bij me staat of wat dan ook. Stel je nu voor dat hij / zij achteraf een pedofiel blijkt te zijn ofzo... nee, nooit.)



Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 25-01-2008 12:19 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 25 januari 2008 12:17 schreef blonde rockgod het volgende:
Sja, ik vind hem aardig groot eerlijk gezegd. Maar als jij er maar blij mee bent!

(en ik zou NOOIT letters op mij laten tatoëren, hoe dichtbij iemand ook bij me staat of wat dan ook. Stel je nu voor dat hij / zij achteraf een pedofiel blijkt te zijn ofzo... nee, nooit.)

uuhh? Je bedoelt nu meer een naam van iemand of echt letters? Want er zijn ook wel 'veilige' letters om te gebruiken toch ?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-01-2008 12:21 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 januari 2008 12:19 schreef Creepmime het volgende:
uuhh? Je bedoelt nu meer een naam van iemand of echt letters? Want er zijn ook wel 'veilige' letters om te gebruiken toch ?


Ohja, met dat tussen haakjes bedoel ik inderdaad een naam.... mensen die wegvallen en mij dierbaar zijn herinner ik me zo ook wel



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-01-2008 12:21 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik vind zelf gothische letters erg mooi, mijn volgende zal ook in die letters gezet worden.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2008 12:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 januari 2008 12:07 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
En dit is mijn 2e tattoo. Een ode aan mijn overleden pleegvader!






Ga je daar dan een hele lijst van maken, alle overleden dierbare luitjes met naam erop? Edit: Of gewoon 1 naam?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-01-2008 12:38]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-01-2008 12:23 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 januari 2008 12:21 schreef Rotzak het volgende:
Ik vind zelf gothische letters erg mooi, mijn volgende zal ook in die letters gezet worden.


Hehehe, moet je eens vragen aan de man met die baard die jij zo mooi vond... Had een gotische M op zijn pols staan (wel mooi gezet trouwens).... de voorletter van hemzelf, maar ook van zijn ex, die dus dezelfde tattoo had. Hij heeft nu een lelijk zweetbandje eroverheen laten zetten.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-01-2008 12:26 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 januari 2008 12:23 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, moet je eens vragen aan de man met die baard die jij zo mooi vond... Had een gotische M op zijn pols staan (wel mooi gezet trouwens).... de voorletter van hemzelf, maar ook van zijn ex, die dus dezelfde tattoo had. Hij heeft nu een lelijk zweetbandje eroverheen laten zetten.


Ja oke, iets wat ik nooit zal dan is een tattoo nemen met de initialen van een partner, dat is toch ook vragen om moeilijkheden. En aangezien ik geen partner heb, scheelt dat ook alweer


Against God and Government


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-01-2008 12:27 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 januari 2008 12:26 schreef Rotzak het volgende:
Ja oke, iets wat ik nooit zal dan is een tattoo nemen met de initialen van een partner, dat is toch ook vragen om moeilijkheden. En aangezien ik geen partner heb, scheelt dat ook alweer


True, true... het leuke was dat zijn partner na die met de M ook een M als eerste letter had



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-01-2008 12:28 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 januari 2008 12:22 schreef MMayo het volgende:
Ga je daar dan een hele lijst van maken, alle overleden dierbare luitjes met naam erop?


Ik heb voor weinig dingen respect, echt heel weinig. Maar deze reactie slaat wel alles, tjonge jonge. Als zij er blij mee is, en het is haar dierbaar dan kun je toch wel even normaal reageren ofniet.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2008 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 januari 2008 12:07 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
En dit is mijn 2e tattoo. Een ode aan mijn overleden pleegvader!




Staat er in ieder geval netjes op. Dit soort tattoo's kun je imho niet met mooi kwalificeren, aangezien dit nog meer persoonlijk is dan een tattoo al is.

Of ik het zou doen? Weet ik niet, dat zie ik wel weer als een erg belangrijk persoon (of dier) overlijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2008 12:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 januari 2008 12:28 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb voor weinig dingen respect, echt heel weinig. Maar deze reactie slaat wel alles, tjonge jonge. Als zij er blij mee is, en het is haar dierbaar dan kun je toch wel even normaal reageren ofniet.


Het is gewoon een vraag hoor, rustig maar Rotzak.
Kan toch zijn dat ze zoiets van plan is?
Overigens vind ik die tattoo wel mooi gezet, sommige lui kunnen zelfs letters behoorlijk verprutsen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-01-2008 12:36 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 januari 2008 12:35 schreef MMayo het volgende:
Het is gewoon een vraag hoor, rustig maar Rotzak.
Kan toch zijn dat ze zoiets van plan is?
Overigens vind ik die tattoo wel mooi gezet, sommige lui kunnen zelfs letters behoorlijk verprutsen.


Nou dan mag je wel eens wat gaan doen aan je vraagstelling? Maargoed, je zal wel gelijk hebben.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2008 12:38 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 januari 2008 12:36 schreef Rotzak het volgende:
Nou dan mag je wel eens wat gaan doen aan je vraagstelling?


Welnee.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 25-01-2008 12:41 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

@Mayo: Nee joh, maar mijn pleegvader was eigenlijk gewoon mijn vader, degene die je met mes en vork leert eten en die mij altijd steunde als ik ruzie had met mn pleegmoeder hahah! Waarschijnlijk snapte hij me gewoon wat beter. Anywayz, misschien nog wel een tattoo als mn pleegmoeder overlijd of mijn echte moeder, maar daar blijft het dan wel bij. Er zijn namelijk niet veel personen die mij zo dierbaar zijn!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2008 12:43 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 januari 2008 12:41 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
@Mayo: Nee joh, maar mijn pleegvader was eigenlijk gewoon mijn vader, degene die je met mes en vork leert eten en die mij altijd steunde als ik ruzie had met mn pleegmoeder hahah! Waarschijnlijk snapte hij me gewoon wat beter. Anywayz, misschien nog wel een tattoo als mn pleegmoeder overlijd of mijn echte moeder, maar daar blijft het dan wel bij. Er zijn namelijk niet veel personen die mij zo dierbaar zijn!


Ah zo ja.
Vond het wel een mooi idee, zo'n lijstje zeg maar. En inderdaad je kunt er altijd nog namen aan toevoegen, als je dat graag zou willen. Ben je bij Gerrit geweest of een ander?


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 25-01-2008 12:44 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 25 januari 2008 12:43 schreef MMayo het volgende:
Ah zo ja.
Vond het wel een mooi idee, zo'n lijstje zeg maar. En inderdaad je kunt er altijd nog namen aan toevoegen, als je dat graag zou willen. Ben je bij Gerrit geweest of een ander?


Bij Gerrit! Wat vrienden van mij zaten te zeuren dat ik naar Mia moest gaan, maar ik vind Mia niet zo goed en heb het ook niet echt op der.

Volgende tattoo waarschijnlijk in Nijverdal bij Gert-Jan Aaltink!
Jij had toch ook nog plannen voor een tattoo of vergis ik mij nou?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2008 12:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 januari 2008 12:44 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Bij Gerrit! Wat vrienden van mij zaten te zeuren dat ik naar Mia moest gaan, maar ik vind Mia niet zo goed en heb het ook niet echt op der.

Volgende tattoo waarschijnlijk in Nijverdal bij Gert-Jan Aaltink!
Jij had toch ook nog plannen voor een tattoo of vergis ik mij nou?


Nee klopt, die plannen zijn er nog steeds maar momenteel nog steeds een ontsteking in de voet op de plaats waar ik die tattoo zou willen hebben hehe. Ik ga dan naar Nijverdal ook denk ik.

Mia dr werk vind ik niet zo geweldig, van wat ik hier en daar gezien heb.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 25-01-2008 13:42 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 25 januari 2008 12:46 schreef MMayo het volgende:
Nee klopt, die plannen zijn er nog steeds maar momenteel nog steeds een ontsteking in de voet op de plaats waar ik die tattoo zou willen hebben hehe. Ik ga dan naar Nijverdal ook denk ik.

Mia dr werk vind ik niet zo geweldig, van wat ik hier en daar gezien heb.


Tja, das niet handig nee, om dan een tattoo te laten zetten. Naja, aan de andere kant ben je nu iig wel wat pijn gewend, dan zal die tattoo een eitje zijn!

Al van je keelaids af dan?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2008 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Deepthroate kan ook gevaarlijk zijn

ZIE JE MAAR WEER


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen