|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Had even een edit erover gegooit hehe Het is de lichtinval ;') |
|
M. is kantoor pikkie Ondermijn tshirt mouwen komen ze bij mij ook niet uit. Collega's weten wel dat ik tattoo's heb en het gros vind het mooi. Je hebt altijd de domme knuppel die de vooroordelen spuit, maar goed, hou je toch. |
|
quote: hahaha, helaas, een mooi gezegde, maar gaat het niet worden! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hahah, ik ben ook een kantoor pikkie ! Ik ben werkzaam in de IT, vandaar dat ik ze dus wil kunnen verbergen als ik aan het werk ben. De meeste collega's weten het van mij ook wel, dat is ook geen punten. Maar omdat hier nog wel eens klanten over de vloer komen, dien ik er netjes uit te zien. En helaas vallen zichtbare tattoes daar voor de meeste mensen niet onder. Zoals je zelf ook al zei; dat houd je toch. Lang haar en oorbellen is gelukkig geen probleem, al draag ik mijn haar wel in een staart. Maar dat vindt ik zelf ok gewoon het prettigst als ik aan het werk ben. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Onder mijn kuit, boven mn achillespees. eergisteren laten zetten. I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller |
|
Wat is dat voor iets ? Fuck the world and fuck you |
|
Vette valknut! spelfout weggehaald... |
|
Het logo van SCA Timber, stoer. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
@Botgruis: Mooi gezeg zeg Shit zeg, heb nog geeneens een laten zetten of ik heb alweer een idee voor een 2e. Denk dat ik binnenkort met die 2e als eerste aan de gang ga (die is wat kleiner dan die eerste die ik in gedachte heb hehe), die wil ik dan op mijn pols aan de binnenkant. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-02-2008 18:36] |
|
Ik ben eruit, vrijdag naar de tattoo boer en ik laat de Ball of Destruction van Madball op mijn borst tattoeren. Against God and Government |
|
quote: Gaaf |
|
Volgende week hopelijk keer tijd in de avond om langs te gaan, de boel te bespreken en een afspraak maken om te laten zetten. |
|
quote:Godnondeju. die wil ik ook, maar dan op den rug, in het groot. Bal op bal, snap je em ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Afspraak gemaakt, 21 maart kan ik onder de naald Against God and Government |
|
vette shit, hoe groot gaat ie erop ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: 13 cm doorsnede op mijn borst, linkerkant. Against God and Government |
|
Ha gaaf! |
|
haha dit wil ik al jaren maar dan in agenda vorm ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Iets dergelijks op d'n arm. Momenteel ben ik een fatsoenlijke variant aan het tekenen, die aansluit bij m'n andere tattoo's. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Wat is dat? |
|
quote: geniaal. Suck my piss |
|
quote: Da's een Dacische draak. Die hadden de Daciërs aan hun vlaggenstokken hangen. Vaak waren ze deels van ijzer, zodat wanneer de wind erdoorheen joeg, er een soort angstaanjagend gehuil geklonk en vijanden afgeschrikt werden (dat was althans de bedoeling). Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: En hij staat er op foto volgt Against God and Government |
|
hmm k zit steeds meer te denken aan scarification. deze is niet zo netjes maar ik kan even geen nette vinden ervan. In ethiopische stammen laten ze dit zetten als ze een vijand gedood hebben. Ik hoef niet zo'n grote maar een gaaf patroon op mn rechter boven arm + misschien een beetje schouder lijkt me wel tof ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |