|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voordat ik onvoorspelbaar word. Jammer dat de meeste flink lelijk zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-08-2008 21:21] |
|
Heb er momenteel 2, eentje aan de binnenkant van mijn bovenarm, en ééntje op mijn borst, het hele tatoeeren valt me niks tegen, een tepelpiercing doet stukken meer zeer. Against God and Government |
|
Ik wil d'r een op m'n rechter tiet, die via m'n schouder doorloopt tot op mijn arm, net boven de elleboog. Zo'n beetje zoals Rafi Kirder dus. Qua motief heb ik verder nog geen idee. Maar ik heb nog tijd zat om er over na te denken, ik ben nog jong, en ik kan mijn geld momenteel beter gebruiken, en er zit nog een hoop babyvet dat maar niet weg wil. dus |
|
quote: Gaaf.. das tochRafi van Eluveitie??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: haha die gaan wel erg mooi in elkaar over, k schrok me de tering, alleen de kleur klopt niet echt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind het idee van die onderste nog wel erg vet. En dan niet een vikingvrouw met bowlingbal, maar zo'n volledig dichte tatoeage. Erg mooi! |
|
Oftewel een silhouet. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
|
|
quote: +1, ik vind die rode kleur ook echt heel erg vet |
|
een silhouette van een slayer logo, dat zou pas vet zijn In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: een 3D silhouette? |
|
quote: Die ja. Wat ik wel gaaf vind is dat hij een hoop lijnen heeft, maar geen tribal. Tribals vind ik zo afgezaagd. dus |
|
quote: fixed dus |
|
quote: Gast is gewoon een fave dude am zich. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ik vind t een smerige vent.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Het was me nog niet opgevallen! |
|
quote: quote: Ik vind em smerig uitzien, maar dan kan het natuurlijk wel een gave dude zijn. |
|
smerig kan best gaaf zijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: En vice versa Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mijn neue tattoo: |
|
Op Elsrock laten zetten? |
|
Had je aan één sterretje niet genoeg? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Jep, voor 40 euri bij Gert-Jan Aaltink (www.tattoo-art.nl)! Heb ik wel 3 uur op moeten wachten omdat de zanger van Mother Misery voor mij was... Maar ik ben er blij mee! @Jällo: |
|
Ik krijg morgen mijn tatoo !! Geboortedata van mijn ouders/broer =) Lekker corny Bier, Metal en Bloemetjes! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |