|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach maar jullie hebben: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-09-2016 11:01] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Da's waar. Wij winnen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Toch mooi. Straks is huidskleur een keuze en is rascisme geen probleem meer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Geen huidskeur maar huidskleur? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
racisme is evenmin een keuze toch? alles is gedetermineerd signature |
|
Je hebt daar grote tabellen voor. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
met cijfers! signature |
|
En kleurplaten. When your people matter, menstrual health matters |
|
ja, vooral zwarte signature |
|
Racist. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
inderdaad tatoeëerders zijn racisten signature |
|
quote: Nou, als je af en toe naar Center Parcs gaat, is dat zeker zo erg. Het is de kunst om te gaan voor de classy tattoo-look, en op tijd te kunnen stoppen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
mooi werk van de enige echte ben de boef ! prachtig stuk ! TUFKAM |
|
You're kidding, right? Wat een lillike tattoo. |
|
Oh, ik dacht dat buiksmurf van z'n nieuwe tattoo van een bierfles van een of ander paupermerk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Is het nou een boven arm een onderarm of een been? Gezien het tshirt een bovenarm maar de afwezigheid van bespiering zie ik niet eens welke kant alles zit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zeg het niet snel, maar wat een prutswerk zeg. Past wel weer goed bij je shirt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Lijkt mij een onderarm. De zwaluw is ok, maar de sterretjes zijn te veel aanwezig. Her en der een ster/punt om op te vullen begrijp ik, maar ik vind dit persoonlijk niet mooi. Poging om je arm zo snel mogelijk vol te krijgen? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De zwaluw is wel ok maar de achtergrond slaat echt nergens op, idd. |
|
Als we dan toch gaan gokken zeg ik een bovenarm. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een gebroken arm, denk ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ben de boef joh. de beste prikker van Nederland. Zelfs yoji harada weet dat want die werkt sinds kort bij hem qua nivo wel aan elkaar gewaagd TUFKAM |
|
Het gaat ook niet om de prikker maar om het plaatje en het "palet". Daar kan die arme prikker ook niets aan doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
volgende tattoo zal +/- full body cover worden. cyberpunk style. Wordt ... onalledaags signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |