|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Foto's van alle fases, graag! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
arrrghhh de tattoo op mijn klauw geneest niet lekker.volgende week weer naar de huisarts dr mee. godverdomme. TUFKAM |
|
Kek nah da leg je klah. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
mn volgende wordt een legsleeve van monty python: the holy grail Afspraak voor het konijn en de black knight zijn al vastgelegd bij de t-ink in mol. Een mixup tussen grafische en realisme qua stijl. I'm a noob with a 2k pc. |
|
In vegas gaat het heel waarschijnlijk gebeuren, ik en eega's eerste tattoo. Na jaren niet weten wat ik precies wilde, heeft mijn eega iets tofs bedacht. De voorletters van alle poezen die we hadden/hebben. Oudste eerst en in mijn geval in het dichtstbijliggende lettertype ban Mercyful Fate. https://fontmeme.com/mercyful-fate-font/ Kleine letters. Op de rechter onderarm, de onderkant. Gelukkig niet al ter raar, de letter combinatie. F enriz rip S timpy rip P immetje rip S weety Darling rip E ddie Hitler D ushi K arma F oxy lady Gaan we naar deze. http://www.countstattoo.com/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Leipe shit ouwe. je weet dat mensen na hun eerste vaak verslaafd raken aan het prikken he? TUFKAM |
|
Yep. En dat ik verslavingsgevoelig ben ook. We zullen zien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
hahahahaha. over een jaar helemaal vol TUFKAM |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
had op zijn minste die kop van king diamond verwacht TUFKAM |
|
Ik heb als enig idee altijd het originele logo van Mercyful Fate voor ogen, maar dat vond ik ook altijd vrij saai, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Heb er jaren over zitten tobben maar heb nu de knoop doorgehakt. Tijd om wat inkt te assimileren. Weet er iemand een hele goede tattoo zaak rond Vlaardingen? Dit worden mijn eerste tattoos, ze komen op mijn onderarmen. Als eerste het logo van My Dying Bride en op m'n andere arm een stukje text uit To Shiver In Empty Halls van het laatste album, namelijk: "I rose in purest winter.The ripped canvas of the dark sky. Fierce I go into the night. As rain runs upon me,my poisoned shell becomes alight." Advies hoor ik natuurlijk graag. [Dit bericht is gewijzigd door Black-Death op 16-07-2017 14:40] I rose in purest winter. The ripped canvas of the dark sky. Fierce I go into the night. As rain runs upon me. |
|
Onderarmen. Altijd een goed idee. Ik hoop niet dat je ooit een baan zoekt waarbij je met klanten in contact komt. Dan ben je namelijk levenslang gedoemd tot het dragen van lange mouwen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-07-2017 14:46] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat gejank altijd. Hand is hier nu eindelijk helemaal genezen. was een fijn drama. TUFKAM |
|
quote: .. als je in de bible belt woont. Ik draag meestal een overhemd naar kantoor maar geen enkele klant heeft er ooit een punt van gemaakt als ik een t-shirt droeg. Het interesseert ze gewoon geen ene fuck. Mocht iemand het in zijn harses halen er wel een punt van te maken mogen ze Matt Taylor even opzoeken: Dat is de getatoeëerde tokkie die Philae op een komeet heeft geland. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-07-2017 16:17] |
|
quote: Ik heb een vaste baan en dat is geen probleem, dan maar lange mouwen. Daar heb ik al over nagedacht, ik heb meerdere collega's met tattoo's op de onderarmen. Dus dat zal geen issue zijn. I rose in purest winter. The ripped canvas of the dark sky. Fierce I go into the night. As rain runs upon me. |
|
quote: Een bandlogo is echt een kutidee voor een tattoo en geen enkele fatsoenlijke artiest zal dat willen zetten. Die zetten namelijk alleen eigen ontwerpen. Mijn advies: denk na over een thema dat je associeert met My Dying Bride, bespreek dat met een artiest wiens werk jou aanspreekt en laat diegene iets moois voor je maken. |
|
En ga een keer naar een metalfestival. Genoeg voorbeelden hoe het niet moet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ik had dat advies eerder moeten hebben TUFKAM |
|
quote: Ik wist niet dat jij zo'n My Dying Bride fanboy was? :p Volgens mij kan je een tatoeëerder geen grotere jeuk bezorgen dan wanneer je binnenkort en zegt "Ik heb een eigen ontwerp gemaakt.." Alsof je aan Vincent van Gogh vraagt of hij een schilderij van Ravensburger in wil kleuren. Als je dat wilt waarom ga je dan naar Vincent van Gogh. |
|
Neeee. kut band. Maar ik maakte die fout met een Slayer tattoo. gelukkig hebben ze m kunnen coveren door een grote skull eroverheen te zetten. Moet nog afgemaakt worden. TUFKAM |
|
Genoeg wereldberoemde schilders, waaronder Rembrandt, wier werk door opdrachtgevers werd afgekeurd omdat ze zich teveel artistieke vrijheden veroorloofden. Ikzelf wil één tattoo (en ja, volledig eigen ontwerp), maar ik vertrouw geen enkele tattooeerder om dit ontwerp te zetten zoals ik dat wil, dus ik denk dat het er nooit van zal komen. Als ik een huisschilder inhuur om mijn huis professioneel van een nieuwe verflaag te voorzien, verwacht ik dat hij precies dat doet, en niet op de proppen komt met een muurschildering om zijn artistieke behoeftes te bevredigen. |
|
quote: Dit vind ik dan toch weer wat kort door de bocht. Anders zijn er heel wat ongestelde tattoeerders met al die chinese tekens, plaatjes van bandlogo's en albumhoezen. Om het nog maar niet te hebben over hoofden van artiesten en of kinderen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |