IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoos deel: II Vorige pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-05-2017 13:24 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 31 mei 2017 13:07 schreef Hypnos het volgende:
volgende tattoo zal +/- full body cover worden.

cyberpunk style. Wordt ... onalledaags
Heb je al een facial?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2017 14:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Foto's van alle fases, graag!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 31-05-2017 20:07 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

arrrghhh de tattoo op mijn klauw geneest niet lekker.volgende week weer naar de huisarts dr mee. godverdomme.


TUFKAM


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2017 20:23 by bastianus Profiel van bastianus

Kek nah da leg je klah.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vogroth
The fluff
Usericon van Vogroth
Posted 04-06-2017 22:27 by Vogroth Profiel van Vogroth

mn volgende wordt een legsleeve van monty python: the holy grail

Afspraak voor het konijn en de black knight zijn al vastgelegd bij de t-ink in mol.

Een mixup tussen grafische en realisme qua stijl.


I'm a noob with a 2k pc.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-06-2017 0:35 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

In vegas gaat het heel waarschijnlijk gebeuren, ik en eega's eerste tattoo.

Na jaren niet weten wat ik precies wilde, heeft mijn eega iets tofs bedacht. De voorletters van alle poezen die we hadden/hebben. Oudste eerst en in mijn geval in het dichtstbijliggende lettertype ban Mercyful Fate.

https://fontmeme.com/mercyful-fate-font/

Kleine letters.

Op de rechter onderarm, de onderkant.

Gelukkig niet al ter raar, de letter combinatie.

F enriz rip
S timpy rip
P immetje rip
S weety Darling rip
E ddie Hitler
D ushi
K arma
F oxy lady

Gaan we naar deze.

http://www.countstattoo.com/




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 25-06-2017 0:39 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Leipe shit ouwe.
je weet dat mensen na hun eerste vaak verslaafd raken aan het prikken he?


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-06-2017 0:41 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Yep.

En dat ik verslavingsgevoelig ben ook.

We zullen zien.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 25-06-2017 0:42 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

hahahahaha. over een jaar helemaal vol


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-06-2017 0:59 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 25-06-2017 1:04 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

had op zijn minste die kop van king diamond verwacht


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-06-2017 1:06 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik heb als enig idee altijd het originele logo van Mercyful Fate voor ogen, maar dat vond ik ook altijd vrij saai, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Black-Death
The spawn of love and war.
Usericon van Black-Death
Posted 16-07-2017 14:38 by Black-Death Profiel van Black-Death

Heb er jaren over zitten tobben maar heb nu de knoop doorgehakt.
Tijd om wat inkt te assimileren.
Weet er iemand een hele goede tattoo zaak rond Vlaardingen?

Dit worden mijn eerste tattoos, ze komen op mijn onderarmen.
Als eerste het logo van My Dying Bride en op m'n andere arm een stukje text uit To Shiver In Empty Halls van het laatste album, namelijk:

"I rose in purest winter.The ripped canvas of the dark sky. Fierce I go into the night.
As rain runs upon me,my poisoned shell becomes alight."

Advies hoor ik natuurlijk graag.

[Dit bericht is gewijzigd door Black-Death op 16-07-2017 14:40]


I rose in purest winter. The ripped canvas of the dark sky. Fierce I go into the night. As rain runs upon me.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2017 14:45 by XXL Profiel van XXL

Onderarmen. Altijd een goed idee. Ik hoop niet dat je ooit een baan zoekt waarbij je met klanten in contact komt.

Dan ben je namelijk levenslang gedoemd tot het dragen van lange mouwen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-07-2017 14:46]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 16:06 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Dat gejank altijd.
Hand is hier nu eindelijk helemaal genezen. was een fijn drama.


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 16:16 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 juli 2017 14:45 schreef XXL het volgende:
Onderarmen. Altijd een goed idee. Ik hoop niet dat je ooit een baan zoekt waarbij je met klanten in contact komt.

Dan ben je namelijk levenslang gedoemd tot het dragen van lange mouwen.


.. als je in de bible belt woont.

Ik draag meestal een overhemd naar kantoor maar geen enkele klant heeft er ooit een punt van gemaakt als ik een t-shirt droeg. Het interesseert ze gewoon geen ene fuck.

Mocht iemand het in zijn harses halen er wel een punt van te maken mogen ze Matt Taylor even opzoeken:



Dat is de getatoeëerde tokkie die Philae op een komeet heeft geland.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-07-2017 16:17]


Black-Death
The spawn of love and war.
Usericon van Black-Death
Posted 16-07-2017 16:20 by Black-Death Profiel van Black-Death

quote:
Op 16 juli 2017 14:45 schreef XXL het volgende:
Onderarmen. Altijd een goed idee. Ik hoop niet dat je ooit een baan zoekt waarbij je met klanten in contact komt.

Dan ben je namelijk levenslang gedoemd tot het dragen van lange mouwen.


Ik heb een vaste baan en dat is geen probleem, dan maar lange mouwen.
Daar heb ik al over nagedacht, ik heb meerdere collega's met tattoo's op de onderarmen.

Dus dat zal geen issue zijn.


I rose in purest winter. The ripped canvas of the dark sky. Fierce I go into the night. As rain runs upon me.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 16:22 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 juli 2017 14:38 schreef Black-Death het volgende:
Heb er jaren over zitten tobben maar heb nu de knoop doorgehakt.
Tijd om wat inkt te assimileren.

.....

Advies hoor ik natuurlijk graag.


Een bandlogo is echt een kutidee voor een tattoo en geen enkele fatsoenlijke artiest zal dat willen zetten. Die zetten namelijk alleen eigen ontwerpen.

Mijn advies: denk na over een thema dat je associeert met My Dying Bride, bespreek dat met een artiest wiens werk jou aanspreekt en laat diegene iets moois voor je maken.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2017 16:23 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En ga een keer naar een metalfestival.
Genoeg voorbeelden hoe het niet moet.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 16:38 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 16 juli 2017 16:22 schreef Snaack het volgende:
Een bandlogo is echt een kutidee voor een tattoo en geen enkele fatsoenlijke artiest zal dat willen zetten. Die zetten namelijk alleen eigen ontwerpen.

Mijn advies: denk na over een thema dat je associeert met My Dying Bride, bespreek dat met een artiest wiens werk jou aanspreekt en laat diegene iets moois voor je maken.


ik had dat advies eerder moeten hebben


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2017 17:02 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 juli 2017 16:38 schreef TUFKAM het volgende:
ik had dat advies eerder moeten hebben


Ik wist niet dat jij zo'n My Dying Bride fanboy was? :p

Volgens mij kan je een tatoeëerder geen grotere jeuk bezorgen dan wanneer je binnenkort en zegt "Ik heb een eigen ontwerp gemaakt.." Alsof je aan Vincent van Gogh vraagt of hij een schilderij van Ravensburger in wil kleuren. Als je dat wilt waarom ga je dan naar Vincent van Gogh.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 17:17 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Neeee. kut band. Maar ik maakte die fout met een Slayer tattoo. gelukkig hebben ze m kunnen coveren door een grote skull eroverheen te zetten. Moet nog afgemaakt worden.


TUFKAM


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-07-2017 17:23 by WMP Profiel van WMP

Genoeg wereldberoemde schilders, waaronder Rembrandt, wier werk door opdrachtgevers werd afgekeurd omdat ze zich teveel artistieke vrijheden veroorloofden. Ikzelf wil één tattoo (en ja, volledig eigen ontwerp), maar ik vertrouw geen enkele tattooeerder om dit ontwerp te zetten zoals ik dat wil, dus ik denk dat het er nooit van zal komen. Als ik een huisschilder inhuur om mijn huis professioneel van een nieuwe verflaag te voorzien, verwacht ik dat hij precies dat doet, en niet op de proppen komt met een muurschildering om zijn artistieke behoeftes te bevredigen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2017 17:27 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 16 juli 2017 17:02 schreef Snaack het volgende:
Ik wist niet dat jij zo'n My Dying Bride fanboy was? :p

Volgens mij kan je een tatoeëerder geen grotere jeuk bezorgen dan wanneer je binnenkort en zegt "Ik heb een eigen ontwerp gemaakt.." Alsof je aan Vincent van Gogh vraagt of hij een schilderij van Ravensburger in wil kleuren. Als je dat wilt waarom ga je dan naar Vincent van Gogh.


Dit vind ik dan toch weer wat kort door de bocht. Anders zijn er heel wat ongestelde tattoeerders met al die chinese tekens, plaatjes van bandlogo's en albumhoezen. Om het nog maar niet te hebben over hoofden van artiesten en of kinderen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 16-07-2017 17:27 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen